første dag i vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.389 visninger
30 svar
0 synes godt om
1. december 2010

Caroline86

Så er Laura og mig hjemme fra første dag i vuggeren!

Det gik HELT VILDT godt Vi kom ind og sagde hej, fik flyverdragt og støvler af, og mens jeg var ved at give hende sutskoene på begyndte hun at kravle ind til de andre børn

Hun hilste pænt på pædagogerne og kravlede så op i "reden" hvor de andre børn sad og legede...

Hun spiste frugt og sang julesange med de andre og jeg tror virkelig ikke hun bemærkede at jeg var der.. hun hyggede sig bare! Da hun blev træt kravlede hun over til pædagog Karina og bad om at komme op! Da jeg så sagde en lyd opdagede hun mig og kom derover i stedet for

Alle pædagogerne var vildt overraskede over hvor nem hun var og hvor harmonisk og velbalanceret hun er Normalt oplever de at børn på hendes alder sidder på mors/fars arm hele første dag og de leger ikke før 3.-4. dagen.

I morgen skal hun være der alene! Jeg skal afleverede hende lidt i 9 (de har rundkreds og frugt kl.9) og så skal jeg ikke komme tilbage før de har fået frokost (medmindre der er behov for mig, så ringer de naturligvis). Det bliver grænseoverskridende, men jeg stoler på pædagogerne!

Laura er klart den yngste da alle andre er over 1 år og de går allesammen... Hun har glemt at hun gik forleden, men jeg tror ikke der går længe før hun kommer i tanke om det, så hun kan komme hurtigere efter de andre børn dernede

Alt i alt en rigtigt god oplevelse med vuggestue start... Jeg håber det bliver ved med at være positivt og hun ikke pludselig får "for meget" og ikke vil mere

Knus en meget lettet Caroline

Og lige et billede af vuggestuebarnet, taget i morges

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Trine89

Hun er bar sååå sej..

men hun er sku også en dejlig tøs  

Glæder mig til at hører om dagen i morgen også

Anmeld

1. december 2010

Caroline86

Trine89 skriver:

Hun er bar sååå sej..

men hun er sku også en dejlig tøs  

Glæder mig til at hører om dagen i morgen også

jeg skal nok fortælle, smukke

Anmeld

1. december 2010

Trine89

Caroline86 skriver:

jeg skal nok fortælle, smukke

hih.. syntes bare det er lidt spændende  

Anmeld

1. december 2010

Valle81

Caroline86 skriver:

Så er Laura og mig hjemme fra første dag i vuggeren!

Det gik HELT VILDT godt Vi kom ind og sagde hej, fik flyverdragt og støvler af, og mens jeg var ved at give hende sutskoene på begyndte hun at kravle ind til de andre børn

Hun hilste pænt på pædagogerne og kravlede så op i "reden" hvor de andre børn sad og legede...

Hun spiste frugt og sang julesange med de andre og jeg tror virkelig ikke hun bemærkede at jeg var der.. hun hyggede sig bare! Da hun blev træt kravlede hun over til pædagog Karina og bad om at komme op! Da jeg så sagde en lyd opdagede hun mig og kom derover i stedet for

Alle pædagogerne var vildt overraskede over hvor nem hun var og hvor harmonisk og velbalanceret hun er Normalt oplever de at børn på hendes alder sidder på mors/fars arm hele første dag og de leger ikke før 3.-4. dagen.

I morgen skal hun være der alene! Jeg skal afleverede hende lidt i 9 (de har rundkreds og frugt kl.9) og så skal jeg ikke komme tilbage før de har fået frokost (medmindre der er behov for mig, så ringer de naturligvis). Det bliver grænseoverskridende, men jeg stoler på pædagogerne!

Laura er klart den yngste da alle andre er over 1 år og de går allesammen... Hun har glemt at hun gik forleden, men jeg tror ikke der går længe før hun kommer i tanke om det, så hun kan komme hurtigere efter de andre børn dernede

Alt i alt en rigtigt god oplevelse med vuggestue start... Jeg håber det bliver ved med at være positivt og hun ikke pludselig får "for meget" og ikke vil mere

Knus en meget lettet Caroline

Fedt:0)

Det er virkelig en velsignelse at have børn der bare tager pasningslivet medstiv arm:0)

Det letter og gør hverdagen så meget nemmere - den "dårlige"samvittighed tynger ikke en så meget:0)

Tillykke med en god start:0)

Knus

Christina

Anmeld

1. december 2010

Sakris

Det var da super fedt med sådan en start. Tænk at hun er blevet så stor at hun skal i vuggestue. Suk... Hun skal nok blive glad for at være der i længden også. Spændende at se hvordan det bliver imorgen

Anmeld

1. december 2010

Becks

Hvor er du SEJ Laura  Og hvor er du lækker lækker på det billede

Men suk hvor går tiden stærkt

Anmeld

1. december 2010

Caroline86

Tutter skriver:

Hvor er du SEJ Laura  Og hvor er du lækker lækker på det billede

Men suk hvor går tiden stærkt

er hun ikke dejlig med det nye hår? Synes det klæder hende, selvom jeg lige skulle vænne mig til at det var så kort

Inden du ser dig om er det DIG der sidder på gulvet i vuggeren og skal aflevere minibecks for første gang!!!

Men så er det godt jeg står klar til at underholde dig når du er ved at gå ud af dit gode skind

Anmeld

1. december 2010

Becks

Caroline86 skriver:

er hun ikke dejlig med det nye hår? Synes det klæder hende, selvom jeg lige skulle vænne mig til at det var så kort

Inden du ser dig om er det DIG der sidder på gulvet i vuggeren og skal aflevere minibecks for første gang!!!

Men så er det godt jeg står klar til at underholde dig når du er ved at gå ud af dit gode skind

Jo, det er så sødt til hende, og så med de der klare blå øjne

Hihi ja

Anmeld

1. december 2010

Laulund87

Hvor er det fantastisk at det er gået så godt og det er slet ikke nogen overraskelse at hun er harmonisk!

Jeg ville ønske jeg kunne skrive et lignende indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.