første dag i vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

FruEllingsen

Hvor er det da godt at høre at det bare gik så godt

Hun er da en sej lille pige

Det må altså også være meget nemmere at aflevere, når hun har taget det såååå fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Caroline86

Laulund87 skriver:

Hvor er det fantastisk at det er gået så godt og det er slet ikke nogen overraskelse at hun er harmonisk!

Jeg ville ønske jeg kunne skrive et lignende indlæg

årh, smukke

Er det stadig bare helt skidt hos Jer?

Anmeld

1. december 2010

Laulund87

Caroline86 skriver:

årh, smukke

Er det stadig bare helt skidt hos Jer?

Ja, men det er først om aftenen det kommer til aftryk..Hun skriger ca 2 timer hver aften hvor hun næsten ikke kan få vejret  Jeg hader det!

Anmeld

1. december 2010

Caroline86

Drømmer skriver:

Hvor er det da godt at høre at det bare gik så godt

Hun er da en sej lille pige

Det må altså også være meget nemmere at aflevere, når hun har taget det såååå fint

ja, det gør det lidt lettere at jeg ikke føler mig som verdens dummeste mor når jeg skal gå fra hende i morgen! Men det er til gengæld ikke en rar følelse at "hun ikke har brug for mig" Ved godt det selvfølgelig ikke er rigtigt, men man føler sig virkelig til overs når hun sagtens kan bruge de andre med det samme

Det er nok altid svært, uanset hvor godt det går! Men jeg er i hvert fald glad for at det ikke er store tårer osv. Og jeg satser på det bliver ved med at gå godt

Anmeld

1. december 2010

Caroline86

Laulund87 skriver:

Ja, men det er først om aftenen det kommer til aftryk..Hun skriger ca 2 timer hver aften hvor hun næsten ikke kan få vejret  Jeg hader det!

lille mus

hvor er det synd for Jer! Må bare være hårdt... Tror de hun bliver overstimuleret eller hvad er teorien? Det er da underligt hun reagerer SÅ voldsomt

Anmeld

1. december 2010

Laulund87

Caroline86 skriver:

lille mus

hvor er det synd for Jer! Må bare være hårdt... Tror de hun bliver overstimuleret eller hvad er teorien? Det er da underligt hun reagerer SÅ voldsomt

Jeg tror det ikke for hun er der maks 5 timer, hvor hun sover de 2 af dem..Jeg prøver at snakke med dem i eftermiddag hvor vi skal til julehygge derinde, så må vi se hvad de siger..

Hun er slet ikke sådan en putte pige, men i går faldt hun først i søvn da jeg lagde mig i vores seng hvor hun puttede ind til mig

Anmeld

1. december 2010

Tulle28

Aj hvor vildt hun allerede er startet i vuggestue... Tiden går altså bare alt for stærkt:-( Er glad for at høre hun klarede det så fint, gruer selv for den dag min lille trold skal starte. Hvor mange børn er de, der hvor Laura går?

Knus Tulle

Anmeld

1. december 2010

Caroline86

Laulund87 skriver:

Jeg tror det ikke for hun er der maks 5 timer, hvor hun sover de 2 af dem..Jeg prøver at snakke med dem i eftermiddag hvor vi skal til julehygge derinde, så må vi se hvad de siger..

Hun er slet ikke sådan en putte pige, men i går faldt hun først i søvn da jeg lagde mig i vores seng hvor hun puttede ind til mig

ja, du må lige tale med dem, for der skal da gøres noget! Måske I skal forfra med indkøringen og du skal være der lidt igen så det ikke bliver for sort/hvidt for hende at være der og være derhjemme?

Det er bare en svær balance for hun skal jo selvfølgelig heller ikke vænne sig til at du er der.. hmm!

gid jeg havde gode råd, smukke!

Anmeld

1. december 2010

Laulund87

Caroline86 skriver:

ja, du må lige tale med dem, for der skal da gøres noget! Måske I skal forfra med indkøringen og du skal være der lidt igen så det ikke bliver for sort/hvidt for hende at være der og være derhjemme?

Det er bare en svær balance for hun skal jo selvfølgelig heller ikke vænne sig til at du er der.. hmm!

gid jeg havde gode råd, smukke!

Ja det er ikke nemt..Suk. Men jo det kan godt være det er sådan vi skal gøre i en periode igen. Men skubber vi så bare problemet?

Det skal du ikke tænke på med gode råd for jeg synes skisme også det er svært

Anmeld

1. december 2010

Caroline86

Tulle28 skriver:

Aj hvor vildt hun allerede er startet i vuggestue... Tiden går altså bare alt for stærkt:-( Er glad for at høre hun klarede det så fint, gruer selv for den dag min lille trold skal starte. Hvor mange børn er de, der hvor Laura går?

Knus Tulle

de er vist omkring 10 børn i hendes aldersgruppe, men det er en integreret inst. så der er også større børn på de andre stuer

det er helt vildt at hun allerede er startet! Men det er jo også fordi vi ikke har vidt om jeg skulle starte til januar, for så kunne vi jo ikke nå indkøringen senere uden det ville ramle sammen med julen.. hmm!

Men nu gør vi det nu, selvom hun ikke er så gammel! hun virker jo tydeligvis klar, så bliver jeg jo også nødt til at være det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.