Su-lån

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

Na-Wi

DatterMalou skriver:

Jeg mener og have læst at man kan søge noget tillæg hvis ens samlevende er på SU. Så det burde din kæreste kunne, det kunne min i hvert fald. Vi nåede det dog bare aldrig.

Min kæreste er ikke på su mere, han blev udlært i 2008

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Carina1977

anetteb skriver:

puha. lad være med su-lån
har hørt så mange som fortryder de har taget det.

men du kan jo få ekstra støtte når du er mor.

Ja jeg har i hvert fald fortrudt, men var desværre nødsaget til det. ellers kunne jeg ikke få det til at hænge sammen.

Jeg har så nok mest fortrudt det fordi jeg gennemførte ikke uddannelsen. Ikke fordi jeg ikke gad, men fordi jeg blev syg  Det er surt at sidde her tilbage med en gæld på 100.000 kr. og have gæld indtil år 2018 uden at have fået noget ud af det.

Heldigvis gennemfører de fleste, og når først man er færdiguddannet og højst sandsynlig får et godt betalt job, så tror jeg heller ikke man ser det som sure penge at skulle betale tilbage igen. Jeg ser det som noget meget træls noget, også selvom det var helt min egen beslutning at tage lånet. Bagefter tænker man bare: det var sgu ikke så gennemtænkt. Der er jo ingen der ved, hvad fremtiden bringer.

Men vil sige at hvis man virkelig er 100 % overbevist om at det er det værd og virkelig kæmper for det, så er det lån givet godt ud

Anmeld

30. november 2010

Frøken J.

Jeg havde lavet samme fejl med at glemme at godkende her for 2 mdr. siden. Ringede ind torsdag, og fik at vide, de ville komme den næstkommende torsdag, og hvis ikke så torsdagen efter. Det kom vidst an på hvilket klokkeslet man havde godkendt

... Og så fik jeg pengene med tilbagevirkende kraft, altså også for de gamle måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.