Su-lån

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.391 visninger
22 svar
0 synes godt om
30. november 2010

Na-Wi

Godaften piger !

Jeg er startet på uddannelse og har fået SU 2 gange nu, men eftersom jeg er mor og har mange regninger har jeg søgt om de 2 lån man kan få ved siden af..

De sidste 2 gange har jeg kun fået 5384 i SU og intet lån, jeg har så idag fundet ud af at man skal ind på deres hjemmeside og godkende at man vil have lånet..

Mit spørgsmål er så, nu hvor jeg har godkendt lånet for November & December kommer pengene for begge månederne på 1 gang eller har jeg mistet dem ? Hvis de kommer tror i så det er til næste løn udbetaling? Det kunne jo være skønt hvis man havde råd til julegaver i år

Knus Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Sjl-msl-Mkl

Naannaa87 skriver:

Godaften piger !

Jeg er startet på uddannelse og har fået SU 2 gange nu, men eftersom jeg er mor og har mange regninger har jeg søgt om de 2 lån man kan få ved siden af..

De sidste 2 gange har jeg kun fået 5384 i SU og intet lån, jeg har så idag fundet ud af at man skal ind på deres hjemmeside og godkende at man vil have lånet..

Mit spørgsmål er så, nu hvor jeg har godkendt lånet for November & December kommer pengene for begge månederne på 1 gang eller har jeg mistet dem ? Hvis de kommer tror i så det er til næste løn udbetaling? Det kunne jo være skønt hvis man havde råd til julegaver i år

Knus Nanna

Du får den på engang.. Jeg godkendte først mine 2 lån i midt nov. Og jeg fik da mit udbetalt d. 19. nov. og har i dag fët både su og lån.

Anmeld

30. november 2010

Na-Wi

DatterMalou skriver:

Du får den på engang.. Jeg godkendte først mine 2 lån i midt nov. Og jeg fik da mit udbetalt d. 19. nov. og har i dag fët både su og lån.

Så jeg kan faktisk godt sætte næsen op efter at få 2 gange su-lån i denne måned ?  

Anmeld

30. november 2010

Sjl-msl-Mkl

Naannaa87 skriver:

Så jeg kan faktisk godt sætte næsen op efter at få 2 gange su-lån i denne måned ?  

Nu er det jo SU vi snakker om, og de er SÅ LANGSOMME om ALT. Men ja det burde du få i hvert fald. Du skal lige tænke over at du kan få forsørger tillæg, dvs dobbelt SU.

Anmeld

30. november 2010

Anette&Sophia

puha. lad være med su-lån
har hørt så mange som fortryder de har taget det.

men du kan jo få ekstra støtte når du er mor.

Anmeld

30. november 2010

Na-Wi

DatterMalou skriver:

Nu er det jo SU vi snakker om, og de er SÅ LANGSOMME om ALT. Men ja det burde du få i hvert fald. Du skal lige tænke over at du kan få forsørger tillæg, dvs dobbelt SU.

uhh hvor lyder det bare godt det reder lige december måned

Jeg har søgt 2 lån så jeg får 4100 i su lån om måneden.. 2755 på det ene lån og 1379 på det andet mener det på 1379 hedder noget med supplerende forsørger lån eller noget i den stil

Anmeld

30. november 2010

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Nu må du ikke sætte forventningerne op, efter det jeg skriver om lidt, for jeg kan tage fejl eller de kan have ændret det:

Da jeg studerede og fik SU, klokkede jeg også i den med at godkende på deres hjemmeside. Jeg ringede til dem og fik at vide, at jeg ville få de manglende penge udbetalt på den næstkommende onsdag - dvs. du burde få dine lån udbetalt allerede på næste onsdag (hvis du har godkendt det i dag, kan de nok ikke nå det til i morgen - trods alt). Og derefter kommer det så sammen med SU´en.

Håber de stadig kører det sådan, for så får du en pæn sjat at holde jul for

Anmeld

30. november 2010

Na-Wi

anetteb skriver:

puha. lad være med su-lån
har hørt så mange som fortryder de har taget det.

men du kan jo få ekstra støtte når du er mor.

Jeg ville også meget gerne undgå det, men jeg simpelthen ikke få det til at kører rundt for knap 5400 :/ jeg har kigget på hele deres hjemmeside og jeg kan kun se at man kan låne 1379 om måneden hvis man er mor ..

Anmeld

30. november 2010

Sjl-msl-Mkl

cmks2007 skriver:

Nu må du ikke sætte forventningerne op, efter det jeg skriver om lidt, for jeg kan tage fejl eller de kan have ændret det:

Da jeg studerede og fik SU, klokkede jeg også i den med at godkende på deres hjemmeside. Jeg ringede til dem og fik at vide, at jeg ville få de manglende penge udbetalt på den næstkommende onsdag - dvs. du burde få dine lån udbetalt allerede på næste onsdag (hvis du har godkendt det i dag, kan de nok ikke nå det til i morgen - trods alt). Og derefter kommer det så sammen med SU´en.

Håber de stadig kører det sådan, for så får du en pæn sjat at holde jul for

Vi har fået SU i dag.

Anmeld

30. november 2010

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Naannaa87 skriver:

Jeg ville også meget gerne undgå det, men jeg simpelthen ikke få det til at kører rundt for knap 5400 :/ jeg har kigget på hele deres hjemmeside og jeg kan kun se at man kan låne 1379 om måneden hvis man er mor ..

Man får ikke ekstra støtte i SU med mindre man er enlig forsørger. Desværre. Er man samboende, er det eneste hjælp det ekstra lån.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.