Nogen der har erfaring med bibabad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

Malene84

Tanja84 skriver:

Det er jo skiiiide smart, og en masse fede designs. Altså jeg er ved at være der, hvor jeg hellere ikke kan leve uden

Jeg har dog altid Emma med under bruseren, og bruger derfor aldrig vores badekar længere.

Men når hun selv kan sidde, er det da bare så fedt at have et badekar man lige kan folde ud på den, som hun så kan sidde og hygge i

hehehe... ja ikke!!! åh det ville jeg ønske jeg også kunne... hmm... men de elsker at være i bad, de spræller med arme og ben og griner vildt. Såå jeg lader dem sidde i flexibad lidt endnu... men åh... altså... nu hedder drømmen jo så bibabad...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Malene84

bagger26 skriver:

Avvvv.. Det var godt nok ikke så lidt for et badekar..  Men det er godt nok smart og nemt... Så kan bestemt godt forstå det frister..

YEAH  Hmm... sjovt nok heller ikke nogen brugte til salg - tror sgu det er et hit rundt omkring i de danske hjem

Anmeld

30. november 2010

Vial

Malene84 skriver:

hahahahaha... billeder på - tak

Kan kun tale for mit eget vedkomne: "Har jeg bildæk? ER jeg helt defekt".. tra la la la la. Hytteost med dragt på! Kan vist ikke siges mere præcist!..

Anmeld

30. november 2010

Tanja84

Malene84 skriver:

hehehe... ja ikke!!! åh det ville jeg ønske jeg også kunne... hmm... men de elsker at være i bad, de spræller med arme og ben og griner vildt. Såå jeg lader dem sidde i flexibad lidt endnu... men åh... altså... nu hedder drømmen jo så bibabad...

Det er også bare så hyggeligt

Hun får lov at ligge helt afklædt på et tæppe (så numsen kan få lidt luft efter en lang natteble), imens jeg bader. Herefter kommer hun under bruseren med mor og bliver vasket. Bruger også vores Bumbostol ude i badet, så hun kan sidde i den og blive skyllet.

Hun er den største vandhund, og elsker ligeledes når vi er i svømmehallen, så hun rigtig kan sprælle, og dykke

Anmeld

30. november 2010

bagger26

Malene84 skriver:

YEAH  Hmm... sjovt nok heller ikke nogen brugte til salg - tror sgu det er et hit rundt omkring i de danske hjem

Elle måske ikke så kendt endnu.. Fordi hvis jeg ikke har hørt om dem, så er de ikke så udbredte endnu hihi ej pjat...  

Men det er sgu smart, specielt at det er så stort så du kan have dem begge med på en gang.

Herhjemme slåsser ungerne om, hvem der kan sparke hvem i skridtet, når de sidder sammen i det lille bitte badekar hehe.. Sjovt nok vinder Sofia altid, og Mads gider ikke bade med hende, i mere end 2 min af gangen... hihi..

Anmeld

30. november 2010

Tanja84

KaMa skriver:

Kan kun tale for mit eget vedkomne: "Har jeg bildæk? ER jeg helt defekt".. tra la la la la. Hytteost med dragt på! Kan vist ikke siges mere præcist!..

Ha, ha... som du dog kan sige det søde 

Anmeld

30. november 2010

Malene84

KaMa skriver:

skriger af grin...

Anmeld

1. december 2010

ulleby

Hvor ser det bare smart ud - det vil mine kommende ninja'er da elske Det må vist på ønskeseddlen.

Anmeld

1. december 2010

<3

Lige ved nørrebrogade/jagtvej er der en isenkramforhandler der har badekar i store størrelser. Det smarte er at der er afløb i så man kan trække proppen ud også vandet render. Sådan en skal vi have til vores store dreng

Men nej så kan det ikke pakkes sammen

Men satser på at få et så stort at moren også kan være i det.

Det jeg kiggede på kostede en 300kr

Anmeld

1. december 2010

Malene84

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ER DET BESTILT (julegave fra "olderne")

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.