Nogen der har erfaring med bibabad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er godt nok smart

Kender det ikke, men kunne godt finde på, at købe det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

B&J

Malene84 skriver:

jaaa ikk - iiiihhh jeg må ha sådan et!!! men det koster 1200 kr  og så er der selvf. alt mulig smart tilbehør

jeg vil ønske mig sådan et når min dreng bliver 1år det er jo vildt smart har lige været inde og læse om det

Anmeld

30. november 2010

Malene84

Tanja84 skriver:

Som alle de andre skriver, så har jeg hellere ingen erfaringer eller kendskab til badekaret... vi er sku en meget god hjælp indtil vide, he, he

Men det ser super hyggeligt ud, og kan allerede nu se de to banditter slås om badedyr (læs, Vilads stjæler det hele) og lege vandkamp i det

hah præcis søde!!! her til aften skreg tristan pludselig (de lå ellers så pænt inde i stuen og ba-ba'ede til hinanden) - jeg tonser derind og finder Villads grinende med Tristans fod i munden. hahahahahaha. Jeg skreg af grin, men måtte trøste samtidig. Puha, man kan se tandsættet i foden, så han har bidt til

Anmeld

30. november 2010

Malene84

MoarHvidovre skriver:

Det er godt nok smart

Kender det ikke, men kunne godt finde på, at købe det

jaaa jeg er også helt solgt - må eje det!!! Men puha, har ikke pengene

Anmeld

30. november 2010

Malene84

B&J skriver:

jeg vil ønske mig sådan et når min dreng bliver 1år det er jo vildt smart har lige været inde og læse om det

Ja det er sgu for genialt - øv at jeg ikke nåede at få det på ønskesedlen

Anmeld

30. november 2010

Sees

Malene84 skriver:

jaaa ikk - iiiihhh jeg må ha sådan et!!! men det koster 1200 kr  og så er der selvf. alt mulig smart tilbehør

1200kr??
Det var ellers ikke så lidt, igen.. Hold da fast!

Anmeld

30. november 2010

B&J

Malene84 skriver:

Ja det er sgu for genialt - øv at jeg ikke nåede at få det på ønskesedlen

øv øv øv.....

jeg har faldet for det helt vildt enda.... og de kan bruge det så længe tænk af lade sine børn side der i sammen så hyggeligt men hvem ved hvornår nr 2kommer dog ikke lige nu

Anmeld

30. november 2010

Tanja84

Malene84 skriver:

hah præcis søde!!! her til aften skreg tristan pludselig (de lå ellers så pænt inde i stuen og ba-ba'ede til hinanden) - jeg tonser derind og finder Villads grinende med Tristans fod i munden. hahahahahaha. Jeg skreg af grin, men måtte trøste samtidig. Puha, man kan se tandsættet i foden, så han har bidt til

Ha, ha... læste det godt på FB, og kunne simpelthen ikke lade være med at grine. Han er bare en værre bandit, og nyder godt af og have en bror, som han kan udnytte.

Han bliver totalt den der type med, "det var ikke mig der gjorde det" (også med totalt hundeøjne), når der er lavet ballede 

Længe leve, den dejlige søskende kærlighed

Anmeld

30. november 2010

dorthemus

Malene84 skriver:

heeey girls,

Ja... nu gider jeg altså ikke bruge en time hveranden dag på at bade børn. Hyggeligt nok! Men vil gerne bade dem begge på én gang. Har nogen af jer erfaring med sådan et bibabad? Jeg sys de er dyre, så vil gerne lige vide om de er gode eller ej. Fungere det som Flexibad?

Kunne være vildt hyggeligt for drengene at bade samtidig

Årh det er lækkert  Sådan et gad jeg godt have til Runa, men tror det er for stort, æv!

Anmeld

30. november 2010

MORJESPERSEN

Malene84 skriver:

heeey girls,

Ja... nu gider jeg altså ikke bruge en time hveranden dag på at bade børn. Hyggeligt nok! Men vil gerne bade dem begge på én gang. Har nogen af jer erfaring med sådan et bibabad? Jeg sys de er dyre, så vil gerne lige vide om de er gode eller ej. Fungere det som Flexibad?

Kunne være vildt hyggeligt for drengene at bade samtidig

Det ser rigtig hyggeligt ud.... kan lige se det for mig.... du står ved siden af badet og drenge tager et dejligt bad og de pjasker dig til og de bare griner og har det sjovt... ja det er hvad der sker her hjemme for tiden når de er i karbad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.