Nogen der har erfaring med bibabad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

oerbaek

Malene84 skriver:

Det tror jeg sagtens der kan - jeg synes det er vildt stort. Hmm... kommer selvfølgelig an på hvor store børnene er... men jeg synes det ser ud som om  der sagtens kan være 3 på 4 år samtidig. jeg blev helt chokeret da jeg pakkede det ud. hehe

Jamen de to store er nu 5 og 3 år og så kommer baby her til marts, baby skal selvfølgelig ikke bade sammen med de to store lige med det samme men de elsker bare deres badekar og kan næsten ikke være i det mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Malene84

oerbaek skriver:

Jamen de to store er nu 5 og 3 år og så kommer baby her til marts, baby skal selvfølgelig ikke bade sammen med de to store lige med det samme men de elsker bare deres badekar og kan næsten ikke være i det mere

tror det ville være perfekt så!!!

Anmeld

3. december 2010

Tulle28

Malene84 skriver:

hah præcis søde!!! her til aften skreg tristan pludselig (de lå ellers så pænt inde i stuen og ba-ba'ede til hinanden) - jeg tonser derind og finder Villads grinende med Tristans fod i munden. hahahahahaha. Jeg skreg af grin, men måtte trøste samtidig. Puha, man kan se tandsættet i foden, så han har bidt til

SKRIGER af grin;-) Hold nu k... de unger er for sjove. Jeg havde mødregruppen på besøg idag, og vi sad i køkkenet og snaaakkede løs og drak kaffe mens ungerne lå på gulvet. Pludselig hører jeg skrig, støn og øffen, kigger ned og ser gruppens tungeste dreng mave sig HENOVER min datter (som er gruppens mindste nus). Ha ha ha vi skreg også af grin, men min datter var ikke helt tilfreds med situationen. Nå, men de har jo godt af at lære at det er en hård verden vi lever i

Jeg har så heller ikke hørt om det badekar, men det ser da topsmart ud og jeg tror da vi skal ønske os et i julegave - er lidt trt af at have oversvømmelse og fare for vandskade i køkkenet efter hvert bad

Knus Tulle

Anmeld

3. december 2010

oerbaek

Malene84 skriver:

tror det ville være perfekt så!!!

jeg har slet ikke penge til det nu, men gemmer da lige linket så kan man jo altid se om der på et tidspunkt skulle blive penge til det

Anmeld

4. september 2012

Mussen2

Malene84 skriver:

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ER DET BESTILT (julegave fra "olderne")

Fandt lige denne gamle tråd. Er du glad for dit bibabad?

Anmeld

7. september 2012

Malene84

Mussen2 skriver:

Fandt lige denne gamle tråd. Er du glad for dit bibabad?

NEEEEEEJ!!!!!! Hvis der er et køb jeg har fortrudt, så er det da det. Magen til lort

• Det er for det første svært at samle, da de der "samlinger" går i stykker (dem der skal holde ben og bade"kar" sammen)!
  • Hvis du ikke bruger det HVER DAG, ligger vandet og "rådner" i alle folderne og det begynder til sidst af lugte
  • det fylder mega meget og er til at "gemme" nogen steder...

Fordelene ved det er, at du kan slå det sammen og at der kan sidde to børn i!!!

Anmeld

7. september 2012

Mussen2

Malene84 skriver:

NEEEEEEJ!!!!!! Hvis der er et køb jeg har fortrudt, så er det da det. Magen til lort

• Det er for det første svært at samle, da de der "samlinger" går i stykker (dem der skal holde ben og bade"kar" sammen)!
  • Hvis du ikke bruger det HVER DAG, ligger vandet og "rådner" i alle folderne og det begynder til sidst af lugte
  • det fylder mega meget og er til at "gemme" nogen steder...

Fordelene ved det er, at du kan slå det sammen og at der kan sidde to børn i!!!

Pew- lyder som noget omstændig bras. Tror jeg finder på noget andet hvad bruger du i stedet for?

Anmeld

7. september 2012

Malene84

Mussen2 skriver:

Pew- lyder som noget omstændig bras. Tror jeg finder på noget andet hvad bruger du i stedet for?

drengene er heldigvis så store nu - at de sys' bruseren er fantastisk... hver søndag står den dog på ægte badehygge og det bliver så i bibabadet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.