Har i købt julekalender til jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

<3

Vi voksne har skrabekalender.

Tjalfe har en lågekalender uden chokolade, en gave hver morgen plus en hilsen fra julemanden (flaskepost fra julemandens værksted)

Hvis han skal have en chokoladekalender, så skal det være en god én. En fra magasin, økologisk fra IRMA eller lign. er ikke til det der billige discountchokolade.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

grinbidderen

Valdemar får gave hver søndag af mig også syntes manden han osse skulle have pakkekalender så det får han i sin sok fra julemanden og han blir så glad når han vågner og ser julemanden har været der.. Og har en smartiss kalender som han vil få et stk af når han kommer hjem de vuggestue ..

Anmeld

1. december 2010

Minmio

Vi har købt en chokolade kalender også får Victoria kalendergaver som jeg har hængt op på væggen, hvor hun får lov til at åbne en lille gave hver dag.

Min mor lavede det samme til mig fra jeg var to år gammel, så jeg vil fortsætte traditionen herhjemme.

Og hver dag tager vi et billede af hende hvor hun åbner en gave.

Anmeld

1. december 2010

Frk. Himmelblå

Vi har ulandskalenderen til vores datter på 14 mdr. Og hun syntes her til morgen, at det var super hyggeligt at hjælpe med at åbne lågen til den 1. Tror i virkeligheden, at kalendere med billeder bag lågerne egner sig super til børn i pege-alderen .

Anmeld

1. december 2010

Valle81

Tulipan skriver:

Emil er 2 år og 3 mdr, og jeg har i år ikke købt julekalender til ham. Har i andre det til dem i den alder?

Jeg tror han vil blive helt vild hvis han fik et stk chokolade og så vil jeg have diskution med ham hver dag med at han kun må få 1 stk. Og det syntes jeg ikke jeg ville gøre

Fra den jul lige før Asta ble to har hun fået pakkekalender og chokokalender:0)

Jeg lægger alle våben ned i forhold til julen og slik og lader det gåsin gang.

Hun skal ikke føle sig snydt og jeg huske tydeligt magien og spændingen fra da jeg var barn og det ønsker jeg da bestemt at hun skal have lov atopleve på samme måde:0)

Så her bliver der inden morgenmaden kværnet chokolade fra diverse kalendre - og fredag lørdag søndag er der pakkerpå kalenderen ( skåret ned fra 24 styk til 12 for atkunne få lidt større gaver - hun tror ikke længere på julemanden men magien er jo stadig den samme med pakken:0) )

Så ind med sukker og chokolade - dejlige julemorgenener og traditioner og pis og pap med nul sukker osv:0)

Knus

Christina

Anmeld

1. december 2010

JulieE

SeptemberBaby skriver:

Vi har ulandskalenderen til vores datter på 14 mdr. Og hun syntes her til morgen, at det var super hyggeligt at hjælpe med at åbne lågen til den 1. Tror i virkeligheden, at kalendere med billeder bag lågerne egner sig super til børn i pege-alderen .

Helt enig De er helt super og giver god anledning til at snakke om hvad der er på billedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.