Har i købt julekalender til jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

Vingummien

JulieE skriver:

Det synes jeg da... Nogle gange er de enkle ting de sjoveste  Mine to er 4 og 6½ og synes stadig lågekalendrene er super spændende. de kan næsten ikke være i sig selv idag fordi vi har hængt kalendre op

Hehe hvor sødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

LinLin

Min får for første gang i år, hvor han er 4

Har købt en LEGO-julekalender...

Anmeld

30. november 2010

Mormilla

Patrick ha to af dem i år og han er 2 1/2 år.

Han har tit bare fået et stykke chokolade uden problemer. Jeg plejer bare at sige at han ikke får mere, men kan få et stykke æbel.

Anmeld

30. november 2010

frk Jensen

Marcus har fået to julekalendre i år.. en med play mobil og en chokolade.. tvivler på at han gider spise den med chokolade

Anmeld

30. november 2010

Vingummien

Ungermann skriver:

Marcus har fået to julekalendre i år.. en med play mobil og en chokolade.. tvivler på at han gider spise den med chokolade

Vil godt nok også kigge lidt hvis han begyndte at spise hele kalenderen

Anmeld

30. november 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår

Sofie er 26 måneder, og vi havde egentlig planlagt, at hun ikke fik nogen julekalender i år - kun små adventsgaver..

Men Mormor har købt en gigant Smarties-kalender - i sin allerbedste mening, selvfølgelig..  

Så aftalen er nu, at Sofie og Far deler det chokolade der er i kalenderen..   Jeg tror såmænd ikke der sker noget ved, at Sofie havde fået en chokoladekalender, for hun kan godt forstå når jeg siger, at hun ikke skal have mere... Vi synes bare, at så længe hun ikke savnede det, så var det ikke noget vi behøvede at indføre lige nu..

Anja

Anmeld

30. november 2010

SiLiMiMa

nu har vi jo 3 andre... og mormor og morfar har givet dem alle en chokokalender.... men JA, det blir nok et problemt med at det kun er et stk pr dag..... sidste år var mille 3½ og hun forstod det i hvert fald ikke.... så hun tømte hele kalenderen 4. dag

men synes ikke maia på 2 skal snydes når de andre får.... men havde jeg kun et barn tror jeg ikke jeg ville gide den kamp

heise

Anmeld

30. november 2010

frk Jensen

Tulipan skriver:

Vil godt nok også kigge lidt hvis han begyndte at spise hele kalenderen

hehe,,, marcus gider bare ikke spise chokolade.. Han foretrækker heldigvis vindruer.

Anmeld

30. november 2010

Sjl-msl-Mkl

Både malou Selma og jeg har fået chokolade kalender. Der ud over får hen pakkekalender. Jeg føler mig glad over de ting jeg kan gøre for hende.. Jeg ved hun bliver super glad.

Anmeld

1. december 2010

Lone Jakobsen

her har hele flokken fået hver deres chokolade kalender. det er tradition, og selvfølgelig skal Rasmus også ha en

vi voksne har skrabe kalendere, plus diverse fra spejder og hvem der ellers banker på omkring spisetid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.