Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Emil er 2 år og 3 mdr, og jeg har i år ikke købt julekalender til ham. Har i andre det til dem i den alder?
Jeg tror han vil blive helt vild hvis han fik et stk chokolade og så vil jeg have diskution med ham hver dag med at han kun må få 1 stk. Og det syntes jeg ikke jeg ville gøre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har aldrig haft de der chokolade kalendre (selvom jeg godt kan huske, jeg selv elskede dem som barn ) men vi har haft U-landskalender og TV2s julekalender siden Jacob var 1 år og 9 mdr Han synes det var så hyggeligt at åbne en låge hver morgen
Nej vi har ikke kæbt nogen Julekalender til Julie... Hun forstår det ikke helt endnu hvad det går ud på...
Og mange synes det er synd... Det synes jeg så ikke...
JulieE skriver: Vi har aldrig haft de der chokolade kalendre (selvom jeg godt kan huske, jeg selv elskede dem som barn ) men vi har haft U-landskalender og TV2s julekalender siden Jacob var 1 år og 9 mdr Han synes det var så hyggeligt at åbne en låge hver morgen
Oki forstod han godt det. Er jo "kun" et billed
Og jahh, de julekalender var sgu gode da man var lille, lige en lille chokoladeshot inden skole
MoarJ skriver: Nej vi har ikke kæbt nogen Julekalender til Julie... Hun forstår det ikke helt endnu hvad det går ud på... Og mange synes det er synd... Det synes jeg så ikke...
Ja, syntes jeg nu heller ikke. Men han får jo i hans sokke om søndagene
Tulipan skriver: Ja, syntes jeg nu heller ikke. Men han får jo i hans sokke om søndagene
Det synes jeg også er rimeligt at de får adventsgaver...
Hvis Julie fik en choko kalender, så vil hun tro at hun skulle have chokolade dagen lang...
Tulipan skriver: Oki forstod han godt det. Er jo "kun" et billed Og jahh, de julekalender var sgu gode da man var lille, lige en lille chokoladeshot inden skole
Ja, han vidste jo ikke, at man kunne få nogle med chokolade i og han synes det var sjovt at se hvad der gemte sig idag
MoarJ skriver: Det synes jeg også er rimeligt at de får adventsgaver... Hvis Julie fik en choko kalender, så vil hun tro at hun skulle have chokolade dagen lang...
Det ville Emil også
JulieE skriver: Ja, han vidste jo ikke, at man kunne få nogle med chokolade i og han synes det var sjovt at se hvad der gemte sig idag
Måske man sku prøve sådan en
Tulipan skriver: Måske man sku prøve sådan en
Det synes jeg da... Nogle gange er de enkle ting de sjoveste Mine to er 4 og 6½ og synes stadig lågekalendrene er super spændende. de kan næsten ikke være i sig selv idag fordi vi har hængt kalendre op
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128