Har i købt julekalender til jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.418 visninger
25 svar
0 synes godt om
30. november 2010

Vingummien

Emil er 2 år og 3 mdr, og jeg har i år ikke købt julekalender til ham. Har i andre det til dem i den alder?

Jeg tror han vil blive helt vild hvis han fik et stk chokolade og så vil jeg have diskution med ham hver dag med at han kun må få 1 stk. Og det syntes jeg ikke jeg ville gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

JulieE

Vi har aldrig haft de der chokolade kalendre (selvom jeg godt kan huske, jeg selv elskede dem som barn ) men vi har haft U-landskalender og TV2s julekalender siden Jacob var 1 år og 9 mdr  Han synes det var så hyggeligt at åbne en låge hver morgen

Anmeld

30. november 2010

Mira0911

Nej vi har ikke kæbt nogen Julekalender til Julie... Hun forstår det ikke helt endnu hvad det går ud på... 

Og mange synes det er synd... Det synes jeg så ikke... 

Anmeld

30. november 2010

Vingummien

JulieE skriver:

Vi har aldrig haft de der chokolade kalendre (selvom jeg godt kan huske, jeg selv elskede dem som barn ) men vi har haft U-landskalender og TV2s julekalender siden Jacob var 1 år og 9 mdr  Han synes det var så hyggeligt at åbne en låge hver morgen

Oki forstod han godt det. Er jo "kun" et billed

Og jahh, de julekalender var sgu gode da man var lille, lige en lille chokoladeshot inden skole

Anmeld

30. november 2010

Vingummien

MoarJ skriver:

Nej vi har ikke kæbt nogen Julekalender til Julie... Hun forstår det ikke helt endnu hvad det går ud på... 

Og mange synes det er synd... Det synes jeg så ikke... 

Ja, syntes jeg nu heller ikke. Men han får jo i hans sokke om søndagene

Anmeld

30. november 2010

Mira0911

Tulipan skriver:

Ja, syntes jeg nu heller ikke. Men han får jo i hans sokke om søndagene

Det synes jeg også er rimeligt at de får adventsgaver... 

Hvis Julie fik en choko kalender, så vil hun tro at hun skulle have chokolade dagen lang... 

Anmeld

30. november 2010

JulieE

Tulipan skriver:

Oki forstod han godt det. Er jo "kun" et billed

Og jahh, de julekalender var sgu gode da man var lille, lige en lille chokoladeshot inden skole

Ja, han vidste jo ikke, at man kunne få nogle med chokolade i  og han synes det var sjovt at se hvad der gemte sig idag

Anmeld

30. november 2010

Vingummien

MoarJ skriver:

Det synes jeg også er rimeligt at de får adventsgaver... 

Hvis Julie fik en choko kalender, så vil hun tro at hun skulle have chokolade dagen lang... 

Det ville Emil også

Anmeld

30. november 2010

Vingummien

JulieE skriver:

Ja, han vidste jo ikke, at man kunne få nogle med chokolade i  og han synes det var sjovt at se hvad der gemte sig idag

Måske man sku prøve sådan en

Anmeld

30. november 2010

JulieE

Tulipan skriver:

Måske man sku prøve sådan en

Det synes jeg da... Nogle gange er de enkle ting de sjoveste  Mine to er 4 og 6½ og synes stadig lågekalendrene er super spændende. de kan næsten ikke være i sig selv idag fordi vi har hængt kalendre op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.