Låne butikkens toilet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

TbCp

Noneother skriver:

Ja det må de gerne. Gjorde vi selv på mit gamle arbejde. - efter dyrkøbt erfaring.

- Men i England har de bedre service

Der kan du som gravid altid finde den nærmeste betjent, og spørge ham om du må tisse i hans hjelm. Det må han ikke nægte dig.

Nå men det var et sidespor... ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

merethe

Profilbillede for merethe
Noneother skriver:

Ja det må de gerne. Gjorde vi selv på mit gamle arbejde. - efter dyrkøbt erfaring.

Der kan du som gravid altid finde den nærmeste betjent, og spørge ham om du må tisse i hans hjelm. Det må han ikke nægte dig.

Ej der fik jeg teen galt i halsen.  Det var lige før man skulle rejse derover og spørge en betjent for at se hans ansigtudtryk

Anmeld

30. november 2010

Dansker i England

Noneother skriver:

Loool er det rigtigt? Det må jeg prøve hvis jeg bliver gravid igen

Anmeld

30. november 2010

Isabeau2206

Prutten 29+ skriver:

Er det rigtig at butikken kan nægte dig at låne deres toilet ?

Jeg har stået i butik, og der lånte vi ikke vores toilet ud, men det var fordi toilettet var ude i vores baglokale, hvor pengeskabet stod.

Vi ville jo ikke risikere at pengene forsvandt...

Anmeld

1. december 2010

Moaaar <3

Jeg forstår det godt med sikkerhed og ulækre mennesker osv.
Men når man er gravid i fremmede by og ikke kan finde et toilet og sprøg i butik og de siger nej og man spørg om de ved om der ligger et toilet i nærheden, og de igen siger nej. Bliver man lidt "ihhh altså" og kulden gør det ikke nemmere for en at man skal tisse hele tiden =)

Anmeld

1. december 2010

Den lykkelige

Da jeg var elev på fisketorvet shoppingcenter fik vi afvide at vi skulle bede dem tage det offentlige.. og hvis det var virkelig nødvendigt, et lille barn, en dårlig eller lign, så lånte jeg vores til dem.. Men min chef flippede helt ud på mig

Anmeld

1. december 2010

Isabella_mor

Pena skriver:

Nu har jeg faktisk lige været inde og google det.

Og jeg blev overrasket. De må gerne nægte dig det. Faktisk må de ikke for fødevarestyrelsen hvis det ikk er et seperat kundetoilet. Kunden kan bære på en sygdom som overføres til personalet og dermed varerne.

A HVAD..!!!!! hahahaha fuck mand... man kan sgu da også overføre sygdomme via pengesedler bakterier på fingrene eller hvis de hoster en lige op i ansigtet..

jeg har aldrig nægtet kunderne at låne toilettet i den butik jeg normalt arbejder. 

men jeg er dog selv blevet nægtet at låne et toilet i starten af min graviditet hvor jeg havde lidt svært med at styre min blære...  men det tog jeg nu ikke så tungt...  men jeg er nu heller ikke bleg for at sætte mig om bag en busk...  hvis jeg kun skal tisse vel og mærket. 

Anmeld

1. december 2010

Frøken J.

Pena skriver:

Nu har jeg faktisk lige været inde og google det.

Og jeg blev overrasket. De må gerne nægte dig det. Faktisk må de ikke for fødevarestyrelsen hvis det ikk er et seperat kundetoilet. Kunden kan bære på en sygdom som overføres til personalet og dermed varerne.

Hmmm. Jeg har tidligere hørt at det ikk er lovligt at nægte folk et toilet. Sågar i private hjem. Altså hvis en kommer og banker på. For det er jo ulovligt at forsørge i offentligheden, og så er gode råd dyre.

Men næste gang, så stil dig da udenfor butikken of lad barnet tisse. Så kan folk jo selv spørge hvorfor du gør det

Nej jeg ved ikke lige hvad man skal gøre.

Ej come on! Hvorfor straffe butiksmedarbejderne? Problemet er jo, at hvis man først har givet én kunde lov, så vil de alle. Så kan man ikke sige: "Nej, desværre", fordi en anden kunde jo lige har fået lov. Og det er jo en kendsgerning, at kundetoiletter ofte er ulækre, fordi folk ikke tager deres manerer med ud af huset, åbenbart. 

Jeg har arbejdet i butik, og der måtte kunderne ikke låne toilettet. Der er i de fleste butikker tale om toiletter i baglokaler, ofte aflåst. Og det baglokalerne og butikkens private område vedkommer absolut ikke kunderne!

Det er ikke fordi, at jeg ikke er næstekærlig, men det er fair nok, at man ikke lader kunderne bruge dem, for det kan lynhurtigt blive noget svineri. Og man har altså ikke tid til at gøre WC rent flere gange om dagen, for så bliver kunderne jo OGSÅ sure, fordi man så skal bruge tiden på det, i stedet for at sørge for, at der er varer på hylderne og ekspedienter til at ekspedere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.