Låne butikkens toilet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

Benjamins'mor

Prutten 29+ skriver:

Er det rigtig at butikken kan nægte dig at låne deres toilet ?

Det ved jeg desværre ikke. For jeg har aldrig oplevet det. Butiksmedarbejderne har altid været så flinke mens jeg har været gravid. De har (hvertfald her i byen) forståelse for at babyerne i gravides maver presser på blæren. Men ved jo ikke hvordan det er andre steder i landet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

ønskebørn74

Prutten 29+ skriver:

Ja det må man... Og jeg kan godt forstå det... Tænk på alle de ekstra bakterier... Syge ansatte konstant... Klamt at komme ud, hvis folk ikke kan finde ud af at ordne efter sig osv...¨

Bare min holdning...

Anmeld

30. november 2010

Noneother

Ja det må de gerne. Gjorde vi selv på mit gamle arbejde. - efter dyrkøbt erfaring.

- Men i England har de bedre service

Der kan du som gravid altid finde den nærmeste betjent, og spørge ham om du må tisse i hans hjelm. Det må han ikke nægte dig.

Nå men det var et sidespor... ..

Anmeld

30. november 2010

Diana...

Ja heldigvis må man det. Der hvor jeg arbejdet var der SÅ mange mennesker der kom og spurgte puha hvis vi ikke måtte sige nej kunne vi ikke gøre andet end at gøre rent der ude ha ha 

Anmeld

30. november 2010

Low

Jeg mener at have hørt en regel om at hvis de servere mad skal man have lov til at bruge et toilet i butikken men ellers behøver de ikke at have et man må bruge

Anmeld

30. november 2010

SussieThyssen

Noneother skriver:

Ja det må de gerne. Gjorde vi selv på mit gamle arbejde. - efter dyrkøbt erfaring.

Der kan du som gravid altid finde den nærmeste betjent, og spørge ham om du må tisse i hans hjelm. Det må han ikke nægte dig.

ROFL
Fik lige et ustyrligt billede i hovedet af en MEGET gravid, der tissede i en politihjelm

Anmeld

30. november 2010

MorTilMalene

Noneother skriver:

det har jeg nemlig også hørt.. håbede sådan på en tur til england mens jeg var gravid..  det ville være sjovt.. altså ikk og tisse udenfor i en hjelm eller fordi jeg hader politi, men bar tanken om a tisse i en  stolt politimands hat.. griner..

Anmeld

30. november 2010

Vingummien

Prutten 29+ skriver:

Årh ja, det er altså også bare nederen når ens blære er ved at sprænge og de så ik vil låne wvet til en

Men forstår nu godt at nogle vælger at sige nej, er jo nogle butikker der næsten ikke kan lave andet end at vise hvor de har et wc folk kan låne fordi de ligger ved siden af f.eks en grill eller lignende, så nogle forstår jeg godt.

Men vil sige at nogle er også gode til at lave undtagelser hvis man kommer ind og vil låne og man er gravid, oplevede jeg da jeg var gravid her i Randers, og hvor var jeg taknemlig

Anmeld

30. november 2010

ønskebørn74

Low skriver:

Jeg mener at have hørt en regel om at hvis de servere mad skal man have lov til at bruge et toilet i butikken men ellers behøver de ikke at have et man må bruge

Du har ret, hvis man kan sidde og spise SKAL der være kunde toilet...

Anmeld

30. november 2010

Muffinmus

Jao, det må de gerne, men synes det er en sørgelig holdning at have uanset hvilken butik. Et toilet er sgu da mindste hjælp til en hver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.