Låne butikkens toilet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.132 visninger
27 svar
0 synes godt om
30. november 2010

Moaaar <3

Er det rigtig at butikken kan nægte dig at låne deres toilet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Rockertand

Ja, hvorfor i alverden skulle de ikke kunne nægte det?

Anmeld

30. november 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår

ja, det tror jeg faktisk godt at de kan..  

I hvert fald har jeg også oplevet det et par gange nu - men de plejer så, at være søde at fortælle hvor der så ligger et toilet man kan bruge..

Anmeld

30. november 2010

Moaaar <3

Rockertand skriver:

Ja, hvorfor i alverden skulle de ikke kunne nægte det?

Troede bare ikke det var noget man kunne nægte folk !!

Anmeld

30. november 2010

Moaaar <3

AnjaM skriver:

ja, det tror jeg faktisk godt at de kan..  

I hvert fald har jeg også oplevet det et par gange nu - men de plejer så, at være søde at fortælle hvor der så ligger et toilet man kan bruge..

Ja, nemlig spurgte jeg også om. Men det kunne han ikke svare på, og jeg tænkt hmm gad vide om de tør op hvis man ender med at tisse i bukserne hehe

Anmeld

30. november 2010

SussieThyssen

Prutten 29+ skriver:

Ja, det kan de. Toilettet i enhver forretning er under privat ejendom, og derfor har man lov til at nægte brug af det.
Selvfølgelig ville jeg som butiksindehaver aldrig nægte folk at bruge toilettet, hvis de virkeligt var trængende, men der kan jo være årsager til, at man i de enkelte butikker har valgt at sige fra hvad angår udlåning.

Kærligst
Sussie

Anmeld

30. november 2010

SHERO

Selvfølgelig kan de det... Gør vi i den butik vi arbejder i. Det er i baglokalet, hvor der er nøgle til, hvilket ville betyde at en sælger skal gå ud af butikken og vente på kunden bliver færdig... Desuden gør personalet det selv rent, og vi gider ikke gøre rent efter kunder, for nogen mennesker er altså bare nogen svin...

Anmeld

30. november 2010

Vidunderligeunger

Tullen85 skriver:

Selvfølgelig kan de det... Gør vi i den butik vi arbejder i. Det er i baglokalet, hvor der er nøgle til, hvilket ville betyde at en sælger skal gå ud af butikken og vente på kunden bliver færdig... Desuden gør personalet det selv rent, og vi gider ikke gøre rent efter kunder, for nogen mennesker er altså bare nogen svin...

AKKURAT det samme da jeg var i butik.. det kan bare være SÅ ulækkert.. vi plejede at nægte alle, undtagen ældre og børn.. men ander måtte sgu flytte sig de 500 meter til det offentlige

Anmeld

30. november 2010

Pena

Prutten 29+ skriver:

Nu har jeg faktisk lige været inde og google det.

Og jeg blev overrasket. De må gerne nægte dig det. Faktisk må de ikke for fødevarestyrelsen hvis det ikk er et seperat kundetoilet. Kunden kan bære på en sygdom som overføres til personalet og dermed varerne.

Hmmm. Jeg har tidligere hørt at det ikk er lovligt at nægte folk et toilet. Sågar i private hjem. Altså hvis en kommer og banker på. For det er jo ulovligt at forsørge i offentligheden, og så er gode råd dyre.

Men næste gang, så stil dig da udenfor butikken of lad barnet tisse. Så kan folk jo selv spørge hvorfor du gør det

Nej jeg ved ikke lige hvad man skal gøre.

Anmeld

30. november 2010

oerbaek

Prutten 29+ skriver:

jeg mener de må nægte det hvis der er et offentligt toilet i nærheden, men mener ikke de må nægte det til børn og gravide men er overhovedet ikke sikker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.