Hjælp mig, så jeg ikke er en løgnagtig DÅRLIG mor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

Faith

Dinna88 skriver:

Kan du holde dig væk! hvis du er meget flink må du måske smage  haha. 

Hvor bor du henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

DK skriver:

Der er krise i det lille hjem!!

Siden 1.nov har de haft pyrus julekalenderen i alle butikker, og jeg har slået det hen og sagt til en meget plagende Kirstine at vi køber den når vi nærmer os 1. dec. IKKE før. Nu er der så bare lige det at den S**** julekalender er UDSOLGT alle steder! Og jeg har bare været vildt påståelig og "mor-agtig" og sagt "nej nej, vi køber den når det er op til d. 1, ikke før, jeg lover at du nok skal få en" og nu kan jeg så stege i mit eget fedt da de er udsolgte over alt!

Ud over Bilka, Brugsen og Kvickly, ved i så hvor de kan købes? Det er ikke dem i bankerne, vel? Det er absalons jul, ikke? Den har vi nemlig købt i går, men det har bare aldrig rigtig været den Kirstine ville have, hun ville have pyrus! Og nu er det jo i morgen!!

ARMEN!!!! Jeg LOVER de højerere jule-kalender-fremskafnings-magter at jeg aldrig aldrig igen vil tage indkøb af julekalenderen for givet, hvis bare det lykkedes os at opstøve en kalender her til aften!

FOR FILAN DA!!

Hilsen Ditte, med ENORMT dårlig smag i munden!

Hvis du endnu ikke har fået en så skriv en pb så kan jeg sende en imorgen... har selv lige købt en idag og vi har masser i br i randers  så kan du bare overføre penge.... vi kan da ikke gave kirstine skal undvære pyrus kalenderen...

jeanett oliver og troia

Anmeld

30. november 2010

Dinna88

smillaluna skriver:

Hvor bor du henne?

Jeg bor i Randers, men du holder dig væk! Det er min chokolade og min Pyrus  (Og så er det da ret øv at jeg allerede går glip af 4. afsnit pga. julefrokost!)

Anmeld

30. november 2010

Faith

Dinna88 skriver:

Jeg bor i Randers, men du holder dig væk! Det er min chokolade og min Pyrus  (Og så er det da ret øv at jeg allerede går glip af 4. afsnit pga. julefrokost!)

Altså nu er jeg jo kendt for at ville gå ret langt for at få et stykke chokolade, så du skal ikke vide dig for sikker

Ang. Pyrus: Er det en ny Pyrus, eller en genudsendelse? Manden mener det er en ny, men jeg synes jeg har hørt at det er en genudsendelse fra 2000.

Anmeld

30. november 2010

Dinna88

smillaluna skriver:

Altså nu er jeg jo kendt for at ville gå ret langt for at få et stykke chokolade, så du skal ikke vide dig for sikker

Ang. Pyrus: Er det en ny Pyrus, eller en genudsendelse? Manden mener det er en ny, men jeg synes jeg har hørt at det er en genudsendelse fra 2000.

Hm! Jeg skal gladeligt gå ned og købe et stykke og sende det med posten, så skal du kun gå ud til postkassen og jeg får mine for mig selv
Jeg mener bestemt det er genundsendelsen, for det er vist den hvor han kommer til at lave om i diverse eventyr, så der går helt kludder i den

Jeg fandt et link! http://www.tvnyt.com/artikel/default.asp?id=18845 ny i produktion, klar til næste år  

Anmeld

30. november 2010

Faith

Dinna88 skriver:

Hm! Jeg skal gladeligt gå ned og købe et stykke og sende det med posten, så skal du kun gå ud til postkassen og jeg får mine for mig selv
Jeg mener bestemt det er genundsendelsen, for det er vist den hvor han kommer til at lave om i diverse eventyr, så der går helt kludder i den

Jeg fandt et link! http://www.tvnyt.com/artikel/default.asp?id=18845 ny i produktion, klar til næste år  

Du er vidst en ægte Pyrus-kender

Mente nok at det var en genudsendelse.

Anmeld

30. november 2010

Dinna88

smillaluna skriver:

Du er vidst en ægte Pyrus-kender

Mente nok at det var en genudsendelse.

Det må jeg nok svare ja til  Er blevet fortalt at jeg, da jeg var lille, kaldte ham "Pyus".

Så kan du liiige sige at han skylder dig et stykke chokolade fordi du havde ret!

Anmeld

30. november 2010

Faith

Dinna88 skriver:

Det må jeg nok svare ja til  Er blevet fortalt at jeg, da jeg var lille, kaldte ham "Pyus".

Så kan du liiige sige at han skylder dig et stykke chokolade fordi du havde ret!

Jamen har lige ædt 7 snebolde

Anmeld

30. november 2010

Dinna88

Jamen har lige ædt 7 snebolde

Heheheheh! Bare det var mig! Mums. Jeg har spist 4 mini sneakers og 1 mini mars i dag  Dog ikke på én gang!

Anmeld

30. november 2010

VIPpigen

Jeg gik forbi dem i forgårs i kvickly Vejle hvis du ikke kan finde dem andre steder. Du må sige til hvis i ikke har fundet i morgen, så kan jeg da gå en tur derned og se om de stadig har...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.