Hjælp mig, så jeg ikke er en løgnagtig DÅRLIG mor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

DK

smillaluna skriver:

Puh ha katastrofe afværget

Alle anklager mod dig er hermed droppet! Du er officielt en RIGTIG go mor som holder hvad hun lover

Pyhhh det var da også lige på et hængende hår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Dinna88

smillaluna skriver:

Puh ha katastrofe afværget

Alle anklager mod dig er hermed droppet! Du er officielt en RIGTIG go mor som holder hvad hun lover

Haha. Jeg trak på smilebåndet ved dit indlæg.

Anmeld

30. november 2010

Faith

Dinna88 skriver:

Haha. Jeg trak på smilebåndet ved dit indlæg.

Jamen man skal dælme passe på. Børn glemmer aldrig! Især når det handler om julekalendere.....

Eksempel: En gang som barn åd jeg min venindes chokoladejulekalender mens hun var ude og spise aftensmad. Det hører jeg stadig for!

Anmeld

30. november 2010

Mor til L&S

DK skriver:

Der er krise i det lille hjem!!

Siden 1.nov har de haft pyrus julekalenderen i alle butikker, og jeg har slået det hen og sagt til en meget plagende Kirstine at vi køber den når vi nærmer os 1. dec. IKKE før. Nu er der så bare lige det at den S**** julekalender er UDSOLGT alle steder! Og jeg har bare været vildt påståelig og "mor-agtig" og sagt "nej nej, vi køber den når det er op til d. 1, ikke før, jeg lover at du nok skal få en" og nu kan jeg så stege i mit eget fedt da de er udsolgte over alt!

Ud over Bilka, Brugsen og Kvickly, ved i så hvor de kan købes? Det er ikke dem i bankerne, vel? Det er absalons jul, ikke? Den har vi nemlig købt i går, men det har bare aldrig rigtig været den Kirstine ville have, hun ville have pyrus! Og nu er det jo i morgen!!

ARMEN!!!! Jeg LOVER de højerere jule-kalender-fremskafnings-magter at jeg aldrig aldrig igen vil tage indkøb af julekalenderen for givet, hvis bare det lykkedes os at opstøve en kalender her til aften!

FOR FILAN DA!!

Hilsen Ditte, med ENORMT dårlig smag i munden!

Så dem på posthuset sidst dag....

Anmeld

30. november 2010

DK

smillaluna skriver:

Jamen man skal dælme passe på. Børn glemmer aldrig! Især når det handler om julekalendere.....

Eksempel: En gang som barn åd jeg min venindes chokoladejulekalender mens hun var ude og spise aftensmad. Det hører jeg stadig for!

Uhh som barn legede jeg tit med naboens dreng der hed Mikkel. Mikkel, jeg og en anden pige lidt nede af vejen legede så sammen på pigens værelse. Pigen og jeg gik så ud og tissede og da vi kom tilbage havde Mikkel og spist ALLE chokoladerne i hendes 3 chokolade-jule-kalendre! Jeg kan bare huske at jeg var i CHOK! Altså det var simpelthen det største no-go!! Jeg kan godt forstå du stadig hører for det!

Anmeld

30. november 2010

loppen82

Hvis andre mangler så er der massere i Odense...

Anmeld

30. november 2010

Dinna88

smillaluna skriver:

HAHA! Lol Genialt. Men må passe på! Jeg er så en af dem der har Pyrus kalenderen, min mor købte den til mig  Jeg ELSKER Pyrus og har gjort det siden jeg var helt lille. Har også fået en kinder julekalender af min søster og svoger, den er jeg også ret glad for

Anmeld

30. november 2010

Faith

DK skriver:

Uhh som barn legede jeg tit med naboens dreng der hed Mikkel. Mikkel, jeg og en anden pige lidt nede af vejen legede så sammen på pigens værelse. Pigen og jeg gik så ud og tissede og da vi kom tilbage havde Mikkel og spist ALLE chokoladerne i hendes 3 chokolade-jule-kalendre! Jeg kan bare huske at jeg var i CHOK! Altså det var simpelthen det største no-go!! Jeg kan godt forstå du stadig hører for det!

Ja det er nemlig bare et no go!!! Jeg er osse bare så flov over det

Straffen var at jeg skulle købe en ny kalender til hende for mine egne surt opsparede lommepenge

Anmeld

30. november 2010

Faith

Dinna88 skriver:

HAHA! Lol Genialt. Men må passe på! Jeg er så en af dem der har Pyrus kalenderen, min mor købte den til mig  Jeg ELSKER Pyrus og har gjort det siden jeg var helt lille. Har også fået en kinder julekalender af min søster og svoger, den er jeg også ret glad for

Du skal vogte den der kinder kalender med dit liv! Lad den aldrig ude af syne. Der kunne jo komme sådan nogle som mig forbi

Anmeld

30. november 2010

Dinna88

smillaluna skriver:

Du skal vogte den der kinder kalender med dit liv! Lad den aldrig ude af syne. Der kunne jo komme sådan nogle som mig forbi

Kan du holde dig væk! hvis du er meget flink må du måske smage  haha. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.