Hjælp mig, så jeg ikke er en løgnagtig DÅRLIG mor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.073 visninger
43 svar
0 synes godt om
30. november 2010

DK

Der er krise i det lille hjem!!

Siden 1.nov har de haft pyrus julekalenderen i alle butikker, og jeg har slået det hen og sagt til en meget plagende Kirstine at vi køber den når vi nærmer os 1. dec. IKKE før. Nu er der så bare lige det at den S**** julekalender er UDSOLGT alle steder! Og jeg har bare været vildt påståelig og "mor-agtig" og sagt "nej nej, vi køber den når det er op til d. 1, ikke før, jeg lover at du nok skal få en" og nu kan jeg så stege i mit eget fedt da de er udsolgte over alt!

Ud over Bilka, Brugsen og Kvickly, ved i så hvor de kan købes? Det er ikke dem i bankerne, vel? Det er absalons jul, ikke? Den har vi nemlig købt i går, men det har bare aldrig rigtig været den Kirstine ville have, hun ville have pyrus! Og nu er det jo i morgen!!

ARMEN!!!! Jeg LOVER de højerere jule-kalender-fremskafnings-magter at jeg aldrig aldrig igen vil tage indkøb af julekalenderen for givet, hvis bare det lykkedes os at opstøve en kalender her til aften!

FOR FILAN DA!!

Hilsen Ditte, med ENORMT dårlig smag i munden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

bagger26

De har også haft dem i br og toys'r'us.. Men ved desværre ikke om de har flere..

Anmeld

30. november 2010

LRJ

DK skriver:

Der er krise i det lille hjem!!

Siden 1.nov har de haft pyrus julekalenderen i alle butikker, og jeg har slået det hen og sagt til en meget plagende Kirstine at vi køber den når vi nærmer os 1. dec. IKKE før. Nu er der så bare lige det at den S**** julekalender er UDSOLGT alle steder! Og jeg har bare været vildt påståelig og "mor-agtig" og sagt "nej nej, vi køber den når det er op til d. 1, ikke før, jeg lover at du nok skal få en" og nu kan jeg så stege i mit eget fedt da de er udsolgte over alt!

Ud over Bilka, Brugsen og Kvickly, ved i så hvor de kan købes? Det er ikke dem i bankerne, vel? Det er absalons jul, ikke? Den har vi nemlig købt i går, men det har bare aldrig rigtig været den Kirstine ville have, hun ville have pyrus! Og nu er det jo i morgen!!

ARMEN!!!! Jeg LOVER de højerere jule-kalender-fremskafnings-magter at jeg aldrig aldrig igen vil tage indkøb af julekalenderen for givet, hvis bare det lykkedes os at opstøve en kalender her til aften!

FOR FILAN DA!!

Hilsen Ditte, med ENORMT dårlig smag i munden!

Fakta har dem

Anmeld

30. november 2010

blomst84

Fætter BR sælger dem også

Anmeld

30. november 2010

Faith

Hi hi hvor er du sød. Kan ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet.

Med hensyn til julekalenderen så mener jeg den osse kan købes på posthuset.

Håber du får fat i en til din stakkels datter

Anmeld

30. november 2010

DK

Fakta og Fætter BR. Der er ikke en Toys R us her i Horsens. Men Fætter BR har vi da. Jeg må sende Mikkel ind forbi og kigge

Anmeld

30. november 2010

JulieE

Hi hi... Jeg har også trukket den lidt for længe og har idag panikket rundt efter den  Men i Fætter BR på fisketorvet han de sgi så mange af at de solgte af dem   

Havde jeg vidst du manglede havde jeg gerne købt en og send den til dig  Håber du finder en

Anmeld

30. november 2010

DK

smillaluna skriver:

Hi hi hvor er du sød. Kan ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet.

Med hensyn til julekalenderen så mener jeg den osse kan købes på posthuset.

Håber du får fat i en til din stakkels datter

Posthuset! Det må også med på listen!

TAAAAK for alle tips'ne!

Anmeld

30. november 2010

DK

JulieE skriver:

Hi hi... Jeg har også trukket den lidt for længe og har idag panikket rundt efter den  Men i Fætter BR på fisketorvet han de sgi så mange af at de solgte af dem   

Havde jeg vidst du manglede havde jeg gerne købt en og send den til dig  Håber du finder en

Hvis alt her i Horsens viser sig at være helt udsolgt, så bliver jeg måske nødt til at tage dig på ordet, he he!

Så kan man lære det! (mangler en smiley der får en lille klap over nallerne!)

Anmeld

30. november 2010

AnneBJ

Ellers kigger jeg også gerne i Toys'R'us her i Kolding og sender til dig, men så kan du tidligst have den torsdag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.