akut hjælp - er barnepige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

Anonym trådstarter

lisesp83 skriver:

Jeg forstår ganske enkelt ikke den mor.

Dette har intet med dig TS at gøre, jeg er bare så ked på den lille drengs vegne. .. Havde det været mit barn, havde jeg fluks været ved ham.. Det er helt sikkert.

Giv den lille dreng et knus fra mig.

han sover nu, og jeg har lige lavet frokost klar til han vågner; kartoffelmos og kogte gulerøder.. han for en masse kys og knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Anonym trådstarter

lisesp83 skriver:

Kæreste fri?? Det må hun sku tage, når hendes søn trives.

Undskyld min vrede. Det er stadig ikke møntet på dig, for du gør jo bare dit bedste..

det ok.. jeg er selv rigtig vred.. + at vi selv skal hente og bringe LIGEPLUDSELIG NU DA ANDET ER AFTALT..

og han har næsten ikke noget skifte tøj, de grisser jo med maden de små drenge..

Anmeld

30. november 2010

lisesp83

Anonym skriver:

det ok.. jeg er selv rigtig vred.. + at vi selv skal hente og bringe LIGEPLUDSELIG NU DA ANDET ER AFTALT..

og han har næsten ikke noget skifte tøj, de grisser jo med maden de små drenge..

Syns du skal fortælle moderen hvad du mener om det..

Anmeld

30. november 2010

Anonym trådstarter

lisesp83 skriver:

Syns du skal fortælle moderen hvad du mener om det..

and i will

Anmeld

30. november 2010

Brams

Anonym skriver:

det største problem er at jeg ville have kørt ham hen til sine forældre med det samme, men jeg har hverken kørekort og manden er på arbejde med bilen og vi kan først køre ham hjem i aften når min kæreste har fri....

Det kan jeg sagtens se, der kan du ikke gøre noget, men kan moren ikke komme til Jer i stedet for?

Anmeld

30. november 2010

Anonym trådstarter

han er hjemme nu.. vi kørte ham hjem..

Anmeld

1. december 2010

Becks

Anonym skriver:

han er hjemme nu.. vi kørte ham hjem..

Fik du snakket med din veninde så?

Hvordan havde den lille mus det resten af dagen?

Knus

Anmeld

1. december 2010

qp

Hvis jeg havde barnepige på i 2 dage og først fik, at vide nr 2 dag at min søn havde grædt i 5 timer og bare var super ulykkelig hele tiden, ja så var JEG sgu gået HELT amok!

Sorry to say so - men kunne du ikke haft reageret på problemet tidligere?

Anmeld

1. december 2010

Anonym trådstarter

qp skriver:

Hvis jeg havde barnepige på i 2 dage og først fik, at vide nr 2 dag at min søn havde grædt i 5 timer og bare var super ulykkelig hele tiden, ja så var JEG sgu gået HELT amok!

Sorry to say so - men kunne du ikke haft reageret på problemet tidligere?

muligvis hvis hun havde taget sin telefon!

desunden var der ikke noget da han vågnede, han har jo heller ikke grædt NON STOP i 5 timer, vi har gået ture og der var der ikke noget. tsk.

Anmeld

1. december 2010

Charlotte Wberg

Der bliver vidst dømt hårdt herinde -smiler-

Det er da sandt at et barn skal have det godt, men ingen af os kender jo barnet... Måske er han pyldret når hans mor ikke er i nærheden og ikke vil passes. Hvis ikke han er varm og bleg eller på anden måde giver udtryk for at være syg er der vel som sådan ikke noget galt i lige den side af sagen.

Dog er det mega problematisk at en moder ikke reagere på babysitters nødråb, da det i mine øjne er et tillidsbrud. Min tlf er altid i nærheden når min datter passes og det er den stadig trods hun nu er 10 år  Det skulle lige være hvis man passere et signalfrit område at den kan briste, men så kan man lyn hurtig ringe tilbage når beskeden kommer igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.