akut hjælp - er barnepige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

Becks

Anonym skriver:

hun siger hun ikke ved det.

Er hun uden for dk´s grænser, siden hun ikke kan komme hjem?

Forstår ikke helt, hvorfor hun ikke bare vælger og komme hjem, det ville enhver anden da gøre - Nå sidespring sorry

Hvis du bare kan få væske i ham, så er det godt.. Bliver det ved og der ingen våde bleer er, fordi han hverken drikker eller spiser, så må du tage ham med til vagtlægen.

Hvis han ikke har feber, savner han måske sin mor, det er også mange dage og være væk fra sin moar, når man er så lille..

Masser af omsorg og putning, hvis det får ham til og falde til ro.. Så må du lade alt andet ligge, hvis det er det han har brug for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Anonym trådstarter

LouiseNielsen skriver:

Du kan slet ik gøre for det, men jeg sidder og bliver lidt harm...

Hun ved simpelthen ikke hvad der er galt, nej det er fair nok... Men søde ven, så let numsen og kom hjem til din søn!!!

jah..  han sover nu... så der ro på.. vi skal ud og gå tur med min søster her kl 15. så hjælper det hele nok..

Anmeld

30. november 2010

Anonym trådstarter

Tutter skriver:

Er hun uden for dk´s grænser, siden hun ikke kan komme hjem?

Forstår ikke helt, hvorfor hun ikke bare vælger og komme hjem, det ville enhver anden da gøre - Nå sidespring sorry

Hvis du bare kan få væske i ham, så er det godt.. Bliver det ved og der ingen våde bleer er, fordi han hverken drikker eller spiser, så må du tage ham med til vagtlægen.

Hvis han ikke har feber, savner han måske sin mor, det er også mange dage og være væk fra sin moar, når man er så lille..

Masser af omsorg og putning, hvis det får ham til og falde til ro.. Så må du lade alt andet ligge, hvis det er det han har brug for

han sover nu.. og vi skal ud og gå tur i barnevognen kl 15.. og har lige ringet til min kæreste, vi kører ham simpelthen hjem i aften.. har bedt hende om at være hjemme kl 19 for der står jeg med hendes søn uden for an hendes hoveddør.. man er jo magtesløs..

Anmeld

30. november 2010

Anonym trådstarter

LouiseNielsen skriver:

Du kan slet ik gøre for det, men jeg sidder og bliver lidt harm...

Hun ved simpelthen ikke hvad der er galt, nej det er fair nok... Men søde ven, så let numsen og kom hjem til din søn!!!

hun er i ikea åbentbart  

Anmeld

30. november 2010

Puller

Det lyder måske lidt hårdt, men hvis hun holder af og bekymrer sig bare lidt for sit barn skal hun nok komme efter ham, så jeg syntes helt klart at du skal ringe og få hende til at komme. Jeg ved ikke om du kan gøre noget, for det kunne godt lyde som om det er hans mor han savner.

Jeg ville selv komme efter mit barn hvis der blev ringet efter mig, ligemeget hvad jeg havde gang i. Vores søn og hans far er noget af det vigtigste i verden for mig og tror jeg ville gøre alt for de 2

Anmeld

30. november 2010

LouiseNielsen

Anonym skriver:

hun er i ikea åbentbart  

Og det er simpelthen vigtiger end at komme hjem til hendes lille søn som er så ked af det.... Ej ved du nu hvad

Ja undskyld, men.....

Anmeld

30. november 2010

Becks

Anonym skriver:

han sover nu.. og vi skal ud og gå tur i barnevognen kl 15.. og har lige ringet til min kæreste, vi kører ham simpelthen hjem i aften.. har bedt hende om at være hjemme kl 19 for der står jeg med hendes søn uden for an hendes hoveddør.. man er jo magtesløs..

Super godt - For håber fandeme ikke at hun synes hendes ikea tur er vigtigere end hendes søn, som er bundulykkelg..

Anmeld

30. november 2010

lisesp83

Jeg forstår ganske enkelt ikke den mor.

Dette har intet med dig TS at gøre, jeg er bare så ked på den lille drengs vegne. .. Havde det været mit barn, havde jeg fluks været ved ham.. Det er helt sikkert.

Giv den lille dreng et knus fra mig.

Anmeld

30. november 2010

Anonym trådstarter

lisesp83 skriver:

Jeg forstår ganske enkelt ikke den mor.

Dette har intet med dig TS at gøre, jeg er bare så ked på den lille drengs vegne. .. Havde det været mit barn, havde jeg fluks været ved ham.. Det er helt sikkert.

Giv den lille dreng et knus fra mig.

ja, men sådan er hun sommetider..

hun ville ha kæreste fri, men hvad nytter det når knægten er ulykkelig..

Anmeld

30. november 2010

lisesp83

Anonym skriver:

ja, men sådan er hun sommetider..

hun ville ha kæreste fri, men hvad nytter det når knægten er ulykkelig..

Kæreste fri?? Det må hun sku tage, når hendes søn trives.

Undskyld min vrede. Det er stadig ikke møntet på dig, for du gør jo bare dit bedste..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.