akut hjælp - er barnepige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.959 visninger
39 svar
0 synes godt om
30. november 2010

Anonym trådstarter

hej piger.

Jeg er barnepige for min venindes 9 mdr gamle dreng. og er jeg ofte, der plejer ikke at være noget, skal have ham 2 dage.

Men denne gang;

vi hentede ham igår eftermiddag, alt var fint til om aftnen, der græd han utrøsteligt i 5 timer, og vågnede 6-7 gange i nat, og skreg som det galt hans liv, han har fået tilbudt mad af forskellig slags: grød, mme, rudbrødstern med leverposteg mm.

han har fået skiftet bleen, har gået med ham i barnevognen i 1½ her til formiddag, der sov han, vi er næsten lige kommet hjem og nu skriger han igen, han er ikke sulten, han vil ikke lege han vil ikke sidde ned og hygge eller noget.. kun gå rundt..

Og jeg er gravid i uge 32+ og har næsten ikke mere overskud i min krop for jeg er i forvejen træt jo..

Har lagt ham ind i vores seng, med en musikbamse der spille vugggevise, der er stille i kort tid af gangen..

Hvad tror i der er galt??

Mvh en meget fortvivlet barnepige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

LouiseNielsen

Syntes ganske enkelt du skal ringe efter hans mor... Når et barn har det sådan skal det være hos sine forældre....

Knus

Anmeld

30. november 2010

Anonym trådstarter

hun er laangt hjemmefra. desværre.

Anmeld

30. november 2010

mortilflere

LouiseNielsen skriver:

Syntes ganske enkelt du skal ringe efter hans mor... Når et barn har det sådan skal det være hos sine forældre....

Knus

Anmeld

30. november 2010

LouiseNielsen

Anonym skriver:

hun er laangt hjemmefra. desværre.

Så må hun komme hjem... Intet er så vigtig man ikke kan komme hjem når ens børn har brug for en!

Anmeld

30. november 2010

Pige2009

Anonym skriver:

hej piger.

Jeg er barnepige for min venindes 9 mdr gamle dreng. og er jeg ofte, der plejer ikke at være noget, skal have ham 2 dage.

Men denne gang;

vi hentede ham igår eftermiddag, alt var fint til om aftnen, der græd han utrøsteligt i 5 timer, og vågnede 6-7 gange i nat, og skreg som det galt hans liv, han har fået tilbudt mad af forskellig slags: grød, mme, rudbrødstern med leverposteg mm.

han har fået skiftet bleen, har gået med ham i barnevognen i 1½ her til formiddag, der sov han, vi er næsten lige kommet hjem og nu skriger han igen, han er ikke sulten, han vil ikke lege han vil ikke sidde ned og hygge eller noget.. kun gå rundt..

Og jeg er gravid i uge 32+ og har næsten ikke mere overskud i min krop for jeg er i forvejen træt jo..

Har lagt ham ind i vores seng, med en musikbamse der spille vugggevise, der er stille i kort tid af gangen..

Jeg ville også have ringet til hans mor, men nu skriver du jo, hun er langt væk.

Der er nok ikke andet at gøre end en masse omsorg og kram. Måske savner han ganske enkelt sin mor

Anmeld

30. november 2010

Maja88

har han feber eller noget???

Anmeld

30. november 2010

mortilflere

Hvor bor du ???

kan det være ørene ?? hjælper det hvis han sidder op ??

har han tænder på vej ??

har han feber ??

Du kan altid få din ejen læge til at se på ham

Anmeld

30. november 2010

Lone Jakobsen

jeg tænker om det kan være luft i maven.

prøve at lægge ham på maven... fx. over dine ben, vug stille og roligt med ham, mens du stryger ham over ryggen. det kan hjælpe hvis han har noget der trykker ham.

hvis du har mulighed for at sidde et sted hvor du kan gynge lidt med ham (fx. en kontorstol som kan tippes bagover) så har det også tit effekt (her i hvertfald)

kan godt forstå du er træt når du selv er så langt henne, og jeg synes det er flot at du har tilbudt at passe ham

ellers er der muligheder som tænder eller ondt i øret....

Anmeld

30. november 2010

Brams

Anonym skriver:

hej piger.

Men denne gang;

Neej jeg får næsten helt ondt i maven, når du fortæller hvor ked af det han er.

Synes altså at du skal ringe efter hans mor uanset hvor langt hun er væk (går ud fra at hun er i DK). Det lille pus skal være hos sin mor, jeg ville selv gøre hvad som helst for at kommer hjem, hvis det var min datter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.