Maise skriver:
Hold kæft en flok tosser, altså jeg kommer selv fra utraditionel familie og jejg havde ihvertfald spurgt dem om de ikke blev mætte ved maden siden de tager mad med hjem?? hvad siger din kæreste til alt dette ???
Altså han er rigtig ked af det! Det er hans familie og han har jo selv været en del af den måde at leve på! Han kan sagtens se, at det er meget forkert og er rasende over, at man kan være sådan. Han er faktisk så sur, at han har skrevet til familien, at de næste to ting, som de har inviteret til, her i december, gider han ikke komme til!
Jeg synes også det er svært. jeg har altid gjort meget for at få det hele til at fungere. Min kæreste og jeg blev kærester, da vi var henholdsvis 16 og 17 år. Svigerfamilien var allerede dengang imod vores forhold, fordi jeg ikke passede ind. (synes lige det skal nævnes at svigermor er pædagogmedhjælper og svigerfar er lastbilchaffør, så synes ikke, at de skal tro at de er mere end andre) Min kæreste måtte heller ikke være sammen med mig inden vi blev kærester, fordi de mente at jeg var dårligt selvskab
Jeg gjorde alt for, at de skulle kunne lide mig. Det kan de bare ikke - tror det er fordi jeg siger min mening og ikke gider at de skal kue mig mere! Jeg siger ikke en gang alt hvad jeg mener, men det jeg siger er åbenbart nok!
Jeg har virkelig bare lyst til at samle hele den familie og så fortælle hvordan jeg virkelig har det med dem - at jeg synes det er pinligt at de kan være så fucking højrøvet, når de ik har noget at have det i! Det sjove af det hele er, at der er så mange problemer i svigerfamilien. Altså så kan den ene ik lide den anden osv osv.. Helt til grin at lade som om det hele er ih og åh så godt, når man i bund og grund ikke kan lide hinanden!
Anmeld