Sig mig en gang tøser - er det mig den er gal med? Min kæreste og jeg har været sammen i 6,5 år! Jeg kommer fra en meget utraditionel familie, hvor alle regler og normer er blevet sat på standby

mine forældre bor ikke sammen, men de er stadig sammen hver dag! Vi alle snakker sammen i en meget uformel tone, og hvis nogen så det udefra, ville de sikkert synes, at vi var bindegale!
Min kærestes familie er heæt modsat! I begyndelsen misundede jeg alt ved hans familie og så dem som kernefamilie og idealbilleder! Det ændrede sig efter et års tid i familien! De er de største facade mennekser, man kan forestille sig! De ligger en dyd i, at alt skal se perfekt ud, men i virkeligheden ramler alt om ørene på dem!
Jeg har tit snakket med veninderne om min svigerfamilie, og de har selvfølgelig troet på de ting, som jeg har fortalt, men inderst inde ved jeg godt, at de altid har syntes, at jeg har overdrevet en smule (nok fordi svigerfamilien er gode til at holde facaden)
Nu har min dejlige kæreste og jeg så fået en lille datter og hun skulle så døbes (ikke for min skyld, men for svigerfamilens) kæresten min og jeg beslutter, at hans bror skal være gudfar og at tre af vores veninder skal være faddere! Jeg har hele tiden fortalt min svigermor, at gudfar og faddere skulle sidde på forreste række med os! Da mine veninder så kommer i kirken, dikterer svigermor så, at mine veninder skal sætte sig ned bagved!

jeg var i chok, da de fortalte det og det var de egentlig også selv! Heldigvis trodsede de hende og sad på forreste række!
Til festen tager min kærestes mormor billeder af alle gæsterne i par! Da hun kommer til vores venner stopper hun, på trods af at de sidder klar til fotograferigen! Jeg er så sur!
Lige efter hovedretten forsvinder hele svigerfamilien i køkkenet og pakker det mad ned, som de vil have med hjem! Efterfølgende gemmer de det i deres tasker og lommer!

jeg synes lige, at det skal nævnes at min mor og far har betalt stort set hele festen og at min mor har lavet stort set alt maden, bordpynt osv! Dette på trods af at begge mine forældre er førtidspensionister og ikke svømmer i penge!
Jeg er simpelthen så sur! Jeg kan fandme ikke fordrage dem! Det skal de så pisse flot ud udadtil, men de er kraftedme nogle uopdragne egoister uden manér!
Tøset, er det mig den er gal med? Bliver jeg sur over ingenting? Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre !?