Piercing - brystvorten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

Moaaar <3

klorhexidin , selvfølgelig !

Takker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

twinny

Prutten 29+ skriver:

klorhexidin , selvfølgelig !

Takker

håber det virker....

Held og lykke med det..

Anmeld

29. november 2010

Low

Sabrina.jensen skriver:

av av for søren....  sidder og krummer tæer....

Jeg var også en gang ved at hive din bryst piercing ud, da jeg skulle have en bluse på.... Av av...  og tænk man bliver ved med få nye..

Hehe det havde gjort RIGTIG avs . Ja man får hele tiden nye . Jeg elsker piercinger med måde selvfølgelig men nu har jeg kun 1 tilbage og det er navlen . Jeg tog den ud i læben fordi der kom voldsom betændelse i, den i brynet blev revet ud af hjelmen, den i brystet tog jeg ud fordi jeg skulle amme og jeg har stadig hullet i næsen men smykket falder hele tiden ud. Har overvejet af få en ny her i næste uge. Ville vildt gerne have en i brystet igen men jeg venter til mine bryster er HELT tomme for mælk. Så jeg overvejer om det skal være brynet denne gang men jeg skal helt sikkert have lavet nye huller ved dem jeg ikke har mere

Anmeld

29. november 2010

twinny

Low skriver:

Hehe det havde gjort RIGTIG avs . Ja man får hele tiden nye . Jeg elsker piercinger med måde selvfølgelig men nu har jeg kun 1 tilbage og det er navlen . Jeg tog den ud i læben fordi der kom voldsom betændelse i, den i brynet blev revet ud af hjelmen, den i brystet tog jeg ud fordi jeg skulle amme og jeg har stadig hullet i næsen men smykket falder hele tiden ud. Har overvejet af få en ny her i næste uge. Ville vildt gerne have en i brystet igen men jeg venter til mine bryster er HELT tomme for mælk. Så jeg overvejer om det skal være brynet denne gang men jeg skal helt sikkert have lavet nye huller ved dem jeg ikke har mere

tag mig med....  vil have min i læbe tilbage.

Anmeld

29. november 2010

Low

B&J skriver:

tror det er meget forskelligt fra person til person om man kan tåle det eller ej....

jeg har altid brugt brintoverilte og mine søskende med jeg har i tungen og ørne og min søster i næsen og navlen... og der har aldrig været noget men når vi har brugt klorhexidin 0,2 har vi alt fået sår og betændelse ved ikke hvorfor...

Kroppen er meget forskellige og reagere derfor forskelligt så når det handler om kroppen kan aldrig sige noget med sikkerhed men der er nogle udgangspunkter man går ud fra.

Anmeld

29. november 2010

B&J

Low skriver:

Kroppen er meget forskellige og reagere derfor forskelligt så når det handler om kroppen kan aldrig sige noget med sikkerhed men der er nogle udgangspunkter man går ud fra.

Ja men det er nok også hvem man er ingen i verden kunne få mig til af bruge det klorhexidin..... ikke efter jeg har prøvet det engang og min søster og en jeg gik i skole med puhha men som sagt forskellit fra person til person

Anmeld

29. november 2010

Dinna88

Jeg vil sige at saltvand er et godt bud, da det er  en af de ting der dannes naturligt i kroppen. Jeg har aldrig brugt andet på mine piecings, og jeg har altså/har haft en del af dem, og det har fungeret fint hver gang. 

Men I kunne også bare lade være med at rense det og hælde kogt vand, der er kølet af selvfølgelig, på. I skal passe på at I ikke irriterer området yderligere. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.