Er det ok med billige julegaver??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

anjaditte

vi giver emma og Simon for 500 kr og resten af familie får cirka 150 kr i julegaverne har også ret mange som skal have....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

LinLin

JA!

Anmeld

29. november 2010

Valle81

Anonym skriver:

Vores økonomi er ret stram og vi ska købe 16 julegaver Vil I sige at det er ok at vi gir for ca 150 kr pr person??

Ja det er det.

Det er tanken der tæller og man skal sku ikke ruinere sig selv pga jul.

Jeg ville personlligt hellere undvære en julegave fra nogel end at vide at det ville tage dem lang tid "økonomisk" at komme ovenpå igen pga julegaver:0)

Så synes det er helt ok og bare meld ud, hvis nogle stille ?tegn ved det - så sig - det er det vi har råd til i år!!! Det må de sku respektere eller lade være.

Vi har det i periode også stramt med økonomien og er vi inviteret til ting eller nogetkoster  hvor det penge som vi ikke har - så siger vi sku bare lige ud at det er der ikke pt plads til i budgettet - kan se at folk tit bliver overraskeede over man tør sige det - men hellere det end de selv går og "digter"historier:0)

Anmeld

29. november 2010

betski

Anonym skriver:

Vores økonomi er ret stram og vi ska købe 16 julegaver Vil I sige at det er ok at vi gir for ca 150 kr pr person??

Selvfølgelig er det ok. Jeg selv giver ikke for meget mere. Min familie ved at min økonomi er stram og jeg har aldrig hørt et kny fra dem over at mine gaver er mindre end deres.

Anmeld

29. november 2010

Low

Ja det synes jeg helt klart!

Nu er jeg så heldig at i min familie er det kun børn der får julegaver. Men i år så bliver vi ikke så mange til jul så der tror jeg vi også giver de voksne gaver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.