Er det ok med billige julegaver??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

Trine89

Jah selvfølgelig er det.. 

Det er jo en prisen på gaven der tæller, men det der er i den. og som Bromberg skriver: Hvis i gør jer nogle rigtig gode tanker om gaverne, rigtig ligger hjernen i blød og kommer på noget som lige er dem/personlige.. Så kunne gaverne lige så godt være hjemmelavede.

Jeg håber i finder nogle gode gaver der passer til jeres økonomi. 

>:<Trine - som heller ikke har såå mange penge at købe julegaver for.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

Vores økonomi er ret stram og vi ska købe 16 julegaver Vil I sige at det er ok at vi gir for ca 150 kr pr person??

ja selvfølgelig.

det er tanken der tæller.

her giver vi billeder af vores børn til mine forældre. og så køber jeg kun gave til min ene søster og min bror, den anden søster har vi droppet gaverne og giver kun til vores børn.

jeg synes også julen handler alt for meget om gaver og hvor store de er. jeg kan ærligt sige at hvis jeg ikke selv fik julegaver, ville jeg ikke bliver skuffet.

Anmeld

29. november 2010

Hasselnødden

Dét er det helt sikkert!

På min mands side af familien giver vi kun til børnene under 18 år. Det er deres tradition. Der giver vi 100kr. til hver.

På min side af familien giver vi til alle, dvs. mine 4 søskende og forældre samt oldemor, det er vores tradition.

De får allesammen julekort med Elias - samt Oldemødrene og bedsteforældrene får et billede af ham i julegave.

Jeg ved ikke hvad mine søskende skal have endnu..

Min mand og jeg har derimod valgt at i år giver vi ikke hinanden gaver, men donere de penge vi ville have brugt på dem - til at købe tæpper, og hverdagsting til herberget  for hjemløse "En varm seng" i Horsens.

Anmeld

29. november 2010

Malonde1985

JA det er tanken der tæller!  Her giver vi også kun for 150-200,- og det er aftalt imellem familien her. Sådan er det hvert år. Synes det er lidt opreklameret med alle de dyre julegaver man skal give - altså hvorfor skal det være så dyrt?? Vores datter får for max 500,- og så meget får hun ikke engang for i år, for hun mangler virkelig INGENTING! Og ved hun får masser af gaver fra familie og venner også..

Om en måned er det juleaften... der er ikke længe til

Anmeld

29. november 2010

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Vores økonomi er ret stram og vi ska købe 16 julegaver Vil I sige at det er ok at vi gir for ca 150 kr pr person??

Vi har aftalt i familien (både til jul og fødselsdag), at børn under 18 får julegaver - og budget hedder: 150.- pr. barn.. Så det synes jeg

Anmeld

29. november 2010

mortilflere

Her giver vi sådan :

Min søster og mand = 50 kr hver .

Min mor =300 - 400 kr hun giver os tit noget i hver dagen

Mine sviger = ca 500 kr

Bondens bror = ca 100 kr

Bondens onkel = chokolade for ca 50 kr

Mine jyske forældre = 200 - 500 kr

Min veninde = ca 400 kr

Min mors veninde = ca 200 kr 

Så giver pigerne deres ridelære for ca 400 kr , hun hjælper os tit med Julie + julie arbejder for hende.

Hende der ejer Julies låne pony for for ca 500 kr hun underviser Julie hver uge flere x om ugen gratis .

En ven der hjælper os købmands kurv for ca 500 kr 

ungerne for normalt for 300 kr hver , men jeg har fået arve forskud så mon ik der falder mere af

Anmeld

29. november 2010

ekzunz

Må jeg så lige igen anbefale amazon.co.uk. Der er altså rigtigt mange penge at spare, jeg har kun søgt på legetøj, men man sparer jo sikkert også på en masse andet.

Hvis man vælger de produkter som bliver solgt af Amazon selv (det er virkelig en dårlig hjemmeside) så bliver det sendt fragtfrit til Danmark.

Jeg har købt Polly Pocket til familiens piger, og jeg har bl.a. købt ting som koster 549 herhjemme og jeg har givet ca. 250 - leveret fragtfrit.

Vi har også et enormt julegavebudget herhjemme, og jeg ville virkelig ønske vi kunne sætte forbruget ned - så jeg sparer så ved at bruge tid på at finde tingene billigere rundt omkring

Anmeld

29. november 2010

K&S

Anonym skriver:

Jeg er af den overbevisning, at jeg køber det folk ønsker sig (selvfølgelig inden for rimelighedens grænser) - og hvis det "kun" koster 100 eller 150 kr. så er det jo bare FANTASTISK...!

Jeg synes ikke, du skal have dårlig samvittighed over det...!

Anmeld

29. november 2010

Corn

Her har vi aftaler om, at vi søskende imellem kun giver til børn og kun for mellem 100-150 kr. og min familie går ikke så meget op i gaver som min svigerfamilie gør.

Anmeld

29. november 2010

saxa

Anonym skriver:

Jeg vil sige at det overhovedet ikke er prisen det kommer an på - men tanken.. Dog har vi aftalt med de fleste hvad man ca. giver for sådan at der ikke er nogle der føler sig snydt (desuden ville jeg ikke bryde mig om at give nogle for 100 og selv få noget der er meget dyere) Vi har også selv en del gaver at dele ud i år, da man jo bliver flere og flere.. Men igen så går jeg ikke så meget op i hvad det koster men køber det der bliver ønsket. (Dog inden for rimelighedens grænser!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.