Er det ok med billige julegaver??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.180 visninger
24 svar
0 synes godt om
29. november 2010

Anonym trådstarter

Vores økonomi er ret stram og vi ska købe 16 julegaver Vil I sige at det er ok at vi gir for ca 150 kr pr person??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Tina2

Ja, har I ikke snakket med de forskellige om hvilket beløb I ca giver hinanden for?

Vi giver gaver fra 100 og optil ca 500 kr... Aftaler med de forskellige hvilket beløb vi ca køber for:-)

Anmeld

29. november 2010

bagger26

Altså jeg vil jo sige ja, fordi det er det jeg altid "kun" giver for, det løber jo hurtigt op når der er så mange... Mine børn får for 500, resten for får 150..

Anmeld

29. november 2010

JacobsMoar

Det er ikke prisen det kommer an på !! Hvis i gør jer nogle rigtig gode tanker om gaverne, rigtig ligger hjernen i blød og kommer på noget som lige er dem/personlige.. Så kunne gaverne lige så godt være hjemmelavede

fra Karina - som giver det meste af familien billeder af vores guldklump fordi der heller ikke er penge til andet

Anmeld

29. november 2010

Stumpen

Ja det er det i hvert fald...

I vores familie(r) giver vi for 200 til hvert barn og 150 til hver voksen

Anmeld

29. november 2010

Karina84

Ja selvfølgelig er det da okay! Hos os ligger det også på de der 150-200 kr. Her i julen er det jo ligeså meget tanken og glæden ved at gi en gave på en hyggelig aften sammen med familien

Anmeld

29. november 2010

pussekat

Anonym skriver:

Vores økonomi er ret stram og vi ska købe 16 julegaver Vil I sige at det er ok at vi gir for ca 150 kr pr person??

hejsa

jeg vil da være glad vis jeg fik en gave om den kun kost 50 kr det er ikke pris det kom andet på

Anmeld

29. november 2010

Mimbi

Ja selvfølgelig er det det ! det er jo ikki pengene eller hvor meget gaverne koster som har betydning, der er at man fær en gave  

Jeg er af den opfattelse at man skal være glad for alle gaver selv om de måske ikke har været so dyre, det er jo ikke det julen egentligt handler om  

knus 

Anmeld

29. november 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Vil da sige, at 150 kr pr næse, når man skal af med så mange gaver er da helt ovenud.
Nu ved jeg da ikke hvordan I bruger det i jeres familie, og hvor mange børn der er m.m. men hvis jeres økonomi er stram, så vil jeg da anbefale, at hvis de voksne overhovedet skal have gaver, så hold dem på max en 50'er og giv så børnene for de 100-150 kr.
man kan sagtens få mange pæne og hyggelige eller praktiske ting for en 50'er.

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. november 2010

Banditten´s mor

Nu ved jeg ikke hvad I er vant til i jeres familie, men jeg synes at 150 kr. pr. snude er fint. Og I skal købe 16 gaver, det bliver 2400 kr. Det er mange penge, hvis økonimien er stram. Man kan få mange fine ting for 150 kr.

Jeg ville ikke have noget problem med det, julen går jo ikke ud på at ruinere hinanden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.