......åha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

B&J

Sorry jeg er en af dem der syntes helt klart i skal beholde det da jeg kan læse i kunne ha beskytte jer og din kæreste er gammel nok til sex jamen så ved han også hvad der kan ske hvis man ikke er forsigtigt håber i finder en løsning og måske snak med ham om det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Benne-bob

SussieThyssen skriver:

Jamen har I da ikke brugt kondom? 
og der findes da også andre former for prævention...pessar feks.
Ja, jeg kan godt se det er et problem for din kæreste, men er han gammel nok til at dyrke sex, er han også gammel nok til at blive far, og så må han tage det ansvar der følger med.
Barskt men sandt.

Jo...97% af tiden brugte vi kondom...og er som sagt kun lige stoppet på piller, så troede ikke der var nogen risiko...men der tog jeg jo så fejl....! Hmm jamen det er nu heller ikk fordi jeg ikke synes han er moden nok til at blive far. Han er en fantastisk papfar for min søn, MEN han er også igang med sin uddannelse og vil direkte i militæret efter det....det har altid været hans store drøm, men han synes ikke han kan tage afsted hvis vi beholder barnet og derfor føler jeg bare det er super egoistisk af mig og føler virkelig at jeg ødelægger noget for ham....samtidig med at jeg også bare er bange for at ødelægge mig selv hvis jeg vælger en abort :'-( knuser

Anmeld

29. november 2010

Benne-bob

B&J skriver:

Sorry jeg er en af dem der syntes helt klart i skal beholde det da jeg kan læse i kunne ha beskytte jer og din kæreste er gammel nok til sex jamen så ved han også hvad der kan ske hvis man ikke er forsigtigt håber i finder en løsning og måske snak med ham om det..

Jeg har det meget ambivalent, kan slet ikke finde ud af hvad mine egne holdninger er...mit hovede er ved at eksplodere af tanker...

Anmeld

29. november 2010

SussieThyssen

Benne-bob skriver:

Jo...97% af tiden brugte vi kondom...og er som sagt kun lige stoppet på piller, så troede ikke der var nogen risiko...men der tog jeg jo så fejl....! Hmm jamen det er nu heller ikk fordi jeg ikke synes han er moden nok til at blive far. Han er en fantastisk papfar for min søn, MEN han er også igang med sin uddannelse og vil direkte i militæret efter det....det har altid været hans store drøm, men han synes ikke han kan tage afsted hvis vi beholder barnet og derfor føler jeg bare det er super egoistisk af mig og føler virkelig at jeg ødelægger noget for ham....samtidig med at jeg også bare er bange for at ødelægge mig selv hvis jeg vælger en abort :'-( knuser

Tjaaa...jeg synes ikke du vil ødelægge noget...hverken for ham eller hans uddannelse. Og du kan da sige, at dette jo ikek er anderledes end hvis man er sømandskone eller gift med en i diplomatiet, hvor konen heller ikke bare kan komme med.
Så jeg synes ikke det skal afholde hverken ham eller dig.
Blot en tanke.

Anmeld

29. november 2010

Benne-bob

Jeg bliver smigret over at han ikke vil afsted og samtidig også lidt gal....for sys jo ikke at et barn skal ødelægge ens planer...det skal bare inkluderes i dem :-) meen tror han har det på den måde fordi han selv har en far der aldrig rigtig har været der...dog ikke pga uddannelse..

Anmeld

29. november 2010

Benne-bob

SussieThyssen skriver:

Tjaaa...jeg synes ikke du vil ødelægge noget...hverken for ham eller hans uddannelse. Og du kan da sige, at dette jo ikek er anderledes end hvis man er sømandskone eller gift med en i diplomatiet, hvor konen heller ikke bare kan komme med.
Så jeg synes ikke det skal afholde hverken ham eller dig.
Blot en tanke.

Hov glemte at citere... <3

Anmeld

29. november 2010

L.J.L

Jeg har det så stik modsat! Er man det mindste i tvivl, så er det nok bare ikke det rigtige tidspunkt at få et barn på. En graviditet skulle gerne give en et lykkeligt sus i maven, og gør den ikke det med det samme, så tror jeg ikke på man er klar til barnet...

Anmeld

29. november 2010

liwsmor

Benne-bob skriver:

Er uplanlagt gravid......?! Ved ikk hvad min egen reaktion er?!? Åha......er glad samtidig med at jeg har lyst til at tude og skrige...

hejsa. sådan havde jeg det også da jeg blev gravid med mit barn. jeg valgte at skrive ned de positv og negativ sider ned for at beholde barnet. 

skriv alt hvad du tænker og føler ned det var det der valgte tag den beslutningen som jeg gjorder og er glad for den beslutning jeg tog.

Anmeld

29. november 2010

Benne-bob

linselouise skriver:

Jeg har det så stik modsat! Er man det mindste i tvivl, så er det nok bare ikke det rigtige tidspunkt at få et barn på. En graviditet skulle gerne give en et lykkeligt sus i maven, og gør den ikke det med det samme, så tror jeg ikke på man er klar til barnet...

Ja se det er jo netop også en af de tanker jeg har inde i mit hovede......men har jo også haft suset i maven og min første tænke var bare LYKKE.....den blev tilgengæld meget hurtigt overtaget af panik og forfærdelige tanker...

Anmeld

29. november 2010

Benne-bob

liwsmor skriver:

hejsa. sådan havde jeg det også da jeg blev gravid med mit barn. jeg valgte at skrive ned de positv og negativ sider ned for at beholde barnet. 

skriv alt hvad du tænker og føler ned det var det der valgte tag den beslutningen som jeg gjorder og er glad for den beslutning jeg tog.

Jeg tror det er en rigtig god idé.....men uanset hvad udfaldet bliver af sådan en liste er jeg bare vildt skræmt...?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.