Benne-bob skriver:
Nej det er nummer 2....men en nummer to passer bare ikke vildt godt ind i hverken mig eller min kærestes liv lige nu......men har enormt svært ved at fravælge et barn.....især når jeg allerede har benjamin.....kan ikke lade være med at tænke dumme dumme tanker som "hvad giver den her baby mindre ret til liv"......er omkring 4 plus et par dage...har ret regelmæssig periode så er rimelig sikker på tiden....men er simpelthen i syv sind....kan ikk lige magte noget som helst ligenu......
Jeg kan mere end godt forstå dig, og når du har det sådan, at du stiller dig selv det spørgsmål, så vil jeg råde dig til, ikke at få en abort, for du vil tænke den tanke resten af dit liv og fortryde valget.
Jeg har selv fået 2 provokerede aborter, og har aldrig glemt eller tilgivet mig selv. Men dengang, var der intet valg, jeg skulle, for det var til fare for mit liv, hvis jeg gennemførte.
Skal lige sige at jeg IKKE sjuskede med prævention, men at en x var så "sød" at gøre mig gravid, for at holde på mig, han prikkede hul i kondomerne 
Men stadigvæk, går der ikke en uge hvor jeg ikke tænker på de 2 små.
Og vel kan tingene måske være uoverskuelige lige nu, men kan du klare en, kan du også klare to.
Heldigvis er der da tid til at tilrettelægge livet, sådan at det kan flaske sig, og selvom I måske ikke havde dette inde i jeres planer, så er ethvert barn en lille gave fra himlen.
Hvor gammel er din søn?

Anmeld