I weekenden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

Albatrossen

sælen skriver:

Arj Nu virker jeg jo sådan heeelt alkoholiker agtig  og det var ikke meningen !

Jeg vil bare ikke have at min chef finder ud af det !! det er såmænd bare det

men tusind tak for alle rådene

Ikke endnu ihvertfald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Pige2009

bondepigen skriver:

der er altså stadig enkelte typer man ikke må drikke på...... Så virker de som antabus og man får det rigtig skidt. Jeg fik nogle i starten af året mod kold lungebetændelse, og dem måtte man ikke drikke på....

Ja, det kan jeg forstå, som en anden tidligere skrev i tråden

Anmeld

29. november 2010

N&J

sælen skriver:

Hej alle sammen

Jeg har lige fundet ud af i dag at jeg højst sandsynlig er gravid, blev først suuuper panik slagen men nu syntes jeg egentlig det er dejligt.

Har dog bare et problem, jeg skal til julefrokost på mit arbejde fredag og plejer ikke at være den der holder mig tilbage med de våde varer, det er jeg dog nødt til nu  og er lidt i tvivl  om havd jeg skal sige hvis folk spørger om hvorfor jeg ikke drikker ?? yderligere skal jeg dagen efter også til juletamtam men her hos en stor grupper venner.... hvad gør jeg her ?

syntes det er lige tidligt nok at sige  det

hjæælp hilsen SÆLEN

Jeg drak sodavand til min afslutning på pædagog sem. der var ingen der opdagede noget og ellers så havde jeg bare rigtig ondt i maven og var bange for at alkohol ville gøre det værre.. 

Men jeg sagde det faktisk bagefter fordi jeg var så glad selvom det ikke var planlagt.. 

Anmeld

30. november 2010

Bondepigen

Baagøe skriver:

Ja, det kan jeg forstå, som en anden tidligere skrev i tråden

Ja ok, synes ellers jeg havde læst hele tråden, men det der har jeg da misset...

Anmeld

30. november 2010

Pige2009

bondepigen skriver:

Ja ok, synes ellers jeg havde læst hele tråden, men det der har jeg da misset...

Det glipper også for mig ind imellem med alle de tråde man deltager i

Anmeld

30. november 2010

LBK

Jeg var til en meget intim fest med mine veninder lige efter jeg havde fundet ud af at jeg var gravid. Og de skulle selvfølgelig ikke vide noget der.

jeg havde købt en flaske alkoholfri hvidvin og pillet mærket af (da det stod med store bogstaver på at den var akloholfri). Derudover er vi nogle tøzer som godt kan lide at blande drinks, og det foregår altid i køkkenet, så jeg blanede selvfølgelig bare nogle alkoholfrie favrige drinks uden de andre så det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.