I weekenden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

LouiseNielsen

Kay skriver:

jeg er selv typen der ikke holder mig tilbage... men jeg tænker at jeg til den tid vil undskylde mig med en blærebetændelse eller lignende... og at jeg derfor tager penecilin (staves?) og ikke må drikke alkohol

Det er en skrøne det med man ikke må drikke på pincilin... Snallede jeg nemlig med min læge om da jeg skulle holde polterarbend. For der var jeg på pincilin. Og hun sagde at det var en gammel skrøne at man ikke må det....  Så ved du det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

LouiseNielsen

Sig du bare ikke har lyst..... Kan ikke helt forstå dem der skal have en undskyldning for ikke at drikke! Man bestemmer vel selv?? Er jo voksne mennesker og høre vel til 8 klasse og bukke under for gruppepres når det gælder alkohold...

Anmeld

29. november 2010

Pige2009

Kay skriver:

åhhhh nej.... nu ødelagde du hele min plan.... men har jo god tid til at finde en ny

Det er jo det

Anmeld

29. november 2010

Pige2009

Anonym skriver:

kommer an på hvilken slags det er :-)

nytår for 2 år siden endte jeg med en akut udskrabning og fik en penicilinkur for underlivsbetændelse og fik der af vide at jeg end ikke måtte lugte til alkohol fordi det så ville virke som anatabus og jeg ville blive virkelig dårlig og det var under hele kuren.

OK..

Anmeld

29. november 2010

SussieThyssen

sælen skriver:

Hej alle sammen

Jeg har lige fundet ud af i dag at jeg højst sandsynlig er gravid, blev først suuuper panik slagen men nu syntes jeg egentlig det er dejligt.

Har dog bare et problem, jeg skal til julefrokost på mit arbejde fredag og plejer ikke at være den der holder mig tilbage med de våde varer, det er jeg dog nødt til nu  og er lidt i tvivl  om havd jeg skal sige hvis folk spørger om hvorfor jeg ikke drikker ?? yderligere skal jeg dagen efter også til juletamtam men her hos en stor grupper venner.... hvad gør jeg her ?

syntes det er lige tidligt nok at sige  det

hjæælp hilsen SÆLEN

Der er vel ikke så meget at rafle om..du må gå til julefrokost uden alkohol..og du overlever såmænd også nok.

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. november 2010

Kay

LouiseNielsen skriver:

Sig du bare ikke har lyst..... Kan ikke helt forstå dem der skal have en undskyldning for ikke at drikke! Man bestemmer vel selv?? Er jo voksne mennesker og høre vel til 8 klasse og bukke under for gruppepres når det gælder alkohold...

det er nu heller ikke fordi jeg er bange for at falde i.... men fordi man måske ikke ønsker at alle skal vide det få dage efter man har testet posetivt.... og folk jeg kender bliver sku mistænkelige hvis vi er til fest/middag og jeg ikke drikker vin til maden og sådan

Anmeld

29. november 2010

Bondepigen

Baagøe skriver:

Det er jo det

der er altså stadig enkelte typer man ikke må drikke på...... Så virker de som antabus og man får det rigtig skidt. Jeg fik nogle i starten af året mod kold lungebetændelse, og dem måtte man ikke drikke på....

Anmeld

29. november 2010

Bondepigen

der er altså stadig enkelte typer man ikke må drikke på...... Så virker de som antabus og man får det rigtig skidt. Jeg fik nogle i starten af året mod kold lungebetændelse, og dem måtte man ikke drikke på....

ups, det hedder så ikke penicillin, men antibiotika...

http://www.apoteket.dk/Spoerg%20apoteket/Stil%20spoergsmaal/Infektioner%20og%20bet%C3%A6ndelse/Penicillin%20og%20alkohol.aspx

Men så har du bare ikke blærebetændelse, men en tandinfektion..

Anmeld

29. november 2010

Sofia

Køb en flaske hvidvin med skrugelåg. Hæld indholdet ud. Køb en flaske alkoholfri hvidvin og hæld det over i den anden flaske. Drik kun din egen "vin" til julefrokosten

Anmeld

29. november 2010

Albatrossen

Arj Nu virker jeg jo sådan heeelt alkoholiker agtig  og det var ikke meningen !

Jeg vil bare ikke have at min chef finder ud af det !! det er såmænd bare det

men tusind tak for alle rådene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.