I weekenden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.352 visninger
25 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. november 2010

Albatrossen

Hej alle sammen

Jeg har lige fundet ud af i dag at jeg højst sandsynlig er gravid, blev først suuuper panik slagen men nu syntes jeg egentlig det er dejligt.

Har dog bare et problem, jeg skal til julefrokost på mit arbejde fredag og plejer ikke at være den der holder mig tilbage med de våde varer, det er jeg dog nødt til nu  og er lidt i tvivl  om havd jeg skal sige hvis folk spørger om hvorfor jeg ikke drikker ?? yderligere skal jeg dagen efter også til juletamtam men her hos en stor grupper venner.... hvad gør jeg her ?

syntes det er lige tidligt nok at sige  det

hjæælp hilsen SÆLEN

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Kay

jeg er selv typen der ikke holder mig tilbage... men jeg tænker at jeg til den tid vil undskylde mig med en blærebetændelse eller lignende... og at jeg derfor tager penecilin (staves?) og ikke må drikke alkohol

Anmeld

28. november 2010

Albatrossen

Kay skriver:

jeg er selv typen der ikke holder mig tilbage... men jeg tænker at jeg til den tid vil undskylde mig med en blærebetændelse eller lignende... og at jeg derfor tager penecilin (staves?) og ikke må drikke alkohol

den var god, har selv overvejet noget ala at jeg skal i byen, dagen efter og derfor ikke drikker. Dagen efter vil jeg så sige at jeg hjar meeega tømmermænd og er puuuha lidt dørlig fra dagen før

med til det hele ligger at vi blve gift i maj så alle regner jo med det

Anmeld

29. november 2010

Kay

sælen skriver:

den var god, har selv overvejet noget ala at jeg skal i byen, dagen efter og derfor ikke drikker. Dagen efter vil jeg så sige at jeg hjar meeega tømmermænd og er puuuha lidt dørlig fra dagen før

med til det hele ligger at vi blve gift i maj så alle regner jo med det

allerede nu er alle over mig hvis jeg en dag ikke har lyst til at drikke, eller at vi har valgt at jeg køre hjem.... og vi har kun planer om at stoppe på p pillerne til jul.... så jeg ved jeg får det problem men håber det lykkeds dig

Anmeld

29. november 2010

Pige2009

Kay skriver:

Den undskyldning er ikke længere legitim, da man godt må drikke på penicillin

Anmeld

29. november 2010

Pige2009

sælen skriver:

Hej alle sammen

Jeg har lige fundet ud af i dag at jeg højst sandsynlig er gravid, blev først suuuper panik slagen men nu syntes jeg egentlig det er dejligt.

Har dog bare et problem, jeg skal til julefrokost på mit arbejde fredag og plejer ikke at være den der holder mig tilbage med de våde varer, det er jeg dog nødt til nu  og er lidt i tvivl  om havd jeg skal sige hvis folk spørger om hvorfor jeg ikke drikker ?? yderligere skal jeg dagen efter også til juletamtam men her hos en stor grupper venner.... hvad gør jeg her ?

syntes det er lige tidligt nok at sige  det

hjæælp hilsen SÆLEN

Tag bilen derind og brug som begrundelse, at du re nødt til at køre hjem

Anmeld

29. november 2010

Kay

Baagøe skriver:

åhhhh nej.... nu ødelagde du hele min plan.... men har jo god tid til at finde en ny

Anmeld

29. november 2010

Kildebakken

At du har været på udrensningskur og at du derfor drikker moderat - men så skal man self. være typen, der gør det. Alternativt så lad bare være med at nævne det overhovedet og sip en enkelt øl.

Når musikken spiller opdager ingen det:-)

Anmeld

29. november 2010

Frk. Himmelblå

Blærebetændelse kan godt gå an! Sig, at du er på penicilin, og derfor ikke har lyst til at drikke (selvom man godt må). Og medbring så en flaske tranebærjuice at drikke (som man jo bliver anbefalet at drikke, når man netop har blærebetændelse). Det vil da give god mening, synes jeg.

Men vigtigst af alt: Lad være med at gøre et stort nummer ud af det, for så er det først, at folk bliver mistænksomme! 

Anmeld

29. november 2010

Anonym

kommer an på hvilken slags det er :-)

nytår for 2 år siden endte jeg med en akut udskrabning og fik en penicilinkur for underlivsbetændelse og fik der af vide at jeg end ikke måtte lugte til alkohol fordi det så ville virke som anatabus og jeg ville blive virkelig dårlig og det var under hele kuren.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.