Secrets skriver:
Altså må hellere understrege, at jeg ikke er kendt. Hehe. Har aldrig været i TV eller noget. Det jeg mente var bare, at jeg er meget offentlig på nettet, og hvis jeg nævnter det alias, jeg normalt bruger, så er der mange der ved, hvem jeg er
Men afslører det, når bebs er i maven, og familien er informeret til den tid
Indtil da kan jeg vel bare oprette et privat fotoalbum og give folk koden, hvis de er nysgerrige efter at se mig 
Nå, men til det du skriver. Det glæder mig at høre, at du brænder så meget for anti-mobning, og du stopper det i optrækket! Jeg har oplevet alt for mange lærere, der kom med den sædvanlige "Du skal bare ignorere det, så går det over" - Sikke noget være ævl. Det kunne ikke være en mindre sand løsning!
Så jeg synes nu, at det er meget fint, at du ryger op i det røde felt, når der er tale om mobning. For det er ikke okay! Hverken IRL eller URL!!
Men jo, det er nemlig sådan jeg har det. Man skal ikke starte noget, hvis man ikke kan tåle at få det tilbage i hovedet, og det kan jeg ikke. SÅ hellere lade folk sejle deres egen sø!
Man kan vel også være kendt, selvom man ikke har været i tv 
Men jo....kender alt for godt til de lærere, der bare er ligeglade...eller hvad med typen der siger: "Ja men man må lære at få hår på brystet og blive hærdet lidt".
Det sagde en klasselærer om min søn, da han blev mobbet på sin første skole.
Ups...at jeg ikke røg helt op i det røde felt, var da en sand lykke. Jeg blev så stum, at min mand til alt held nåede at få mig ud af døren og ind i bilen, inden jeg eksploderede. Har sikkert lignet en af de der Tom og Jerry tegnefilm hvor dampen står ud af ørerne og kalotten ryger oven ud på Tom, når han har spist noget stærkt...hehe!
Men hvorom alting er, så er siden her jo heller ikke fejlfri, men vi har Henrik, som er en god og varmhjertet "boss" for os alle sammen, og nogle gæve og dygtige piger, som moderatorer, og det gør, at selvom bølgerne ind imellem går højt og én mener et og en anden noget andet, så synes jeg, at her er fantastisk dejligt at være. Og så skal man også huske, at det er en flok hormonkulrede kvindemennesker, der er sat sammen i et forum. Men alt i alt, så elsker jeg denne side med stort og småt. Man får sig nogle gode grin, man kniber en tåre, man opløfter små bønner for hinanden, man hepper, man småskælder, man opmundtrer, man sparker og man er det man er....mennesker på godt og heldigvis sjældent ondt.

Kærligst
Sussie