Secrets skriver:
Nu har der været mange debatter herinde på det seneste angående online mobning og personlig hetz, og nu vil jeg faktisk gerne høre jeres mening om, hvad jeg skal gøre. Det her handler ikke om noget her på siden, så bare rolig 
Har en bruger på et andet forum, som er meget vigtigt for mig. Jeg ønsker ikke at uddybe hvilket, men forummet har hjulpet mig gennem et større projekt i mit liv, og det har været fedt. Siden har to komponenter: Det tekniske og det sociale. Det sociale er forum, og det er det sociale, alle rådene og de dejlige mennesker i forum, der har hjulpet mig mest.
Desværre er der en enkelt bruger på den pågældende side, som er blevet decideret ubehagelig. Hun har altid været typen, der kommer med nedladende og modbydelige kommentarer til folk. Ofte pakket ind i fancy gloser, vendinger eller metaforer. Jeg er så en af dem, der har forsvaret de andre brugere, når hun har været ond og grov. For moderatorerne på forummet gør intet.
Problemet er så, at fordi jeg har sagt fra, så kører hun nu en personlig hetz mod mig. Hver gang jeg skriver noget i forummet, kommer hun med en grov eller nedladende kommentar, eller gør det bedste hun kan for at ydmyge mig. Fordi hun har så meget magt, og fordi folk ikke vil være hendes næste offer, er der ingen der forsvarer mig. Har kontaktet support, men de gør intet. Så jeg må finde mig i, at hver gang jeg så meget som overvejer at skrive noget på forum, så bliver min tråde kaldt "tudetråde", jeg bliver bedt om at "flette næbbet" eller får at vide, at jeg "kun er tilfreds, når alt handler om mig, buhuhu", osv.
Jeg får det faktisk rigtig elendigt af det. Det er rigtig ubehageligt at være udsat for online mobning, når ingen forsvarer en, og supporterne ikke gør noget. Især når det forum har haft og stadig har så stor betydning for førnævnte livsprojekt.
Jeg forsøger at ignorere hende. Altså mentalt at "overse" hendes svar, så jeg ikke reagerer og svarer på det, men det virker ikke. Hun er stadig grov og nedladende overfor mig, og ikke mindst er det skide ubehageligt og sårende, men det ødelægger jo også min generelle troværdighed og omdømme i pågældende forum, når hun hele tiden latterliggør og nedgør mig.
Hvad synes i jeg skal gøre, når ingen af de andre brugere forsvarer mig, og support intet gør? Har lyst til at skride fra siden, men som sagt betyder den meget for mit projekt.

Hvis jeg var dig tror jeg jeg ville finde alle de onde ting hun har sagt og samle dem i ET dokument
Så ville jeg se om ikke jeg kunne finde en kontakt-mail (ligesom at man kan sende mails til henrik herindefra) og se om der var reaktion
Hvis der stadig ikke var reaktion, ville jeg overveje at kopiere det hele ind på Trustpilot, så begynder det nemlig at skade hele sidens omdømme og det kan godt gi pote. Husk dog at du ikke må nævne navne på Trustpilot, så der skal måske redigeres lidt.
Jeg ved ikke lige hvad jeg ville gøre bagefter, men jeg ville hvertfald starte med det, det er jo direkte svineri at være så ondskabsfuld og har ingen respekt for folk, der kan tjene penge på at ha sådan nogle sider (i reklamer osv) og så ikke vil passe på sine brugere