Junior Seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

LinLin

Amelia<3 skriver:

Hvor sødt at han bare råbte på dig

Pladsen kniber meget her, hun vender sig konstant for hun ikke kan finde en go stilling, hun vågner mange gange af det og for hun slår sin hoved i sengen.

Det kunne være rigtig dejligt at vinde i lotto penge kan man altid bruge og specielt på et hus så man har mere plads

Jeg havde også købt en større seng hvis vi havde haft det problem!Hvis du bare køber en senghest falder hun da heller ikke ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Amelia<3

DAs mor skriver:

Jeg havde også købt en større seng hvis vi havde haft det problem!Hvis du bare køber en senghest falder hun da heller ikke ud

Vi køber også sengehest til hende. tak for svar

Anmeld

28. november 2010

LinLin

Amelia<3 skriver:

Vi køber også sengehest til hende. tak for svar

IKEA har en til ca 60 kr - den brugte vi i starten uden problemer!

Anmeld

28. november 2010

N&J

Amelia<3 skriver:

Hej.

Mig og min mand har snakket om at købe junior seng til vores datter på snart 18 måneder. Syntes i det er for tidligt?

Hvornår kom jeres fea trammeseng over til junior seng?

Jeg har fjernet en af sidetrammerne fra hendes tremmeseng, og så købt en billig sengehest fra ikea, som min har har boret to huller til, det tog ti min at få det hele på plads og hun nyder så meget at hun selv kan komme ind og ud af sengen, men er stadig tryg om natten og falder ikke ud. 

Min datter vil helst ikke ligge med for meget plads om sig, derfor ville en juniorseng være for stor.. så det er en god overgangsseng for os, må heller lige skrive at det har hun gjort siden hun var 1½ år.. :O)

Anmeld

28. november 2010

Amelia<3

DAs mor skriver:

IKEA har en til ca 60 kr - den brugte vi i starten uden problemer!

Vi har desværre ikke IKEA i det område vi bor så træls

Anmeld

28. november 2010

Amelia<3

N&J skriver:

Jeg har fjernet en af sidetrammerne fra hendes tremmeseng, og så købt en billig sengehest fra ikea, som min har har boret to huller til, det tog ti min at få det hele på plads og hun nyder så meget at hun selv kan komme ind og ud af sengen, men er stadig tryg om natten og falder ikke ud. 

Min datter vil helst ikke ligge med for meget plads om sig, derfor ville en juniorseng være for stor.. så det er en god overgangsseng for os, må heller lige skrive at det har hun gjort siden hun var 1½ år.. :O)

Tror også at min datter bliver glad for sin nye seng.

Det er dejligt at i kunne bruge den samme seng og lave den om, men tror desværre ikke at det vil hjælpe os med at for hende til at ikke være urolig. Hun har brug for plads

Anmeld

28. november 2010

LinLin

Amelia<3 skriver:

Vi har desværre ikke IKEA i det område vi bor så træls

Man kommer også bare altid til at købe en masse, man ikke rigtigt har brug for 

Anmeld

28. november 2010

Amelia<3

DAs mor skriver:

Man kommer også bare altid til at købe en masse, man ikke rigtigt har brug for 

Tror jeg gerne på men det kunne være dejligt hvis vi havde IKEA lidt tæt på

Anmeld

28. november 2010

LinLin

Amelia<3 skriver:

Tror jeg gerne på men det kunne være dejligt hvis vi havde IKEA lidt tæt på

Tror jeg har 7-8 km Jeg elsker IKEA, synes bare altid jeg får købt mere end jeg har brug for

Anmeld

28. november 2010

sarulee

Vi købte en juniorseng med sengehest i netop Ikea for omkring 1 måned siden og Mille bliver 2 år sidst i januar. Hun har aldrig rigtig brudt sig om sin tremmeseng og har bare sovet i vores seng indtil hun så begyndte at sove i sin nye store seng. Og det går rigtig fint, hun falder ikke ud, men kan selv kravle ud af den hvis hun vil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.