Junior Seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.365 visninger
32 svar
0 synes godt om
28. november 2010

Amelia<3

Hej.

Mig og min mand har snakket om at købe junior seng til vores datter på snart 18 måneder. Syntes i det er for tidligt?

Hvornår kom jeres fea trammeseng over til junior seng?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Ayasmor

min datter fylder 2 år i næste mdr. og sover stadig i tremmeseng.. Hun sover dog meget MEGET uroligt, så det er ikke helt sikkert for hende endnu med juniorseng

Anmeld

28. november 2010

Amelia<3

Ayasmor skriver:

min datter fylder 2 år i næste mdr. og sover stadig i tremmeseng.. Hun sover dog meget MEGET uroligt, så det er ikke helt sikkert for hende endnu med juniorseng

Vi vil købe en seng hvor hun ikke jan falde ud, der er sådan en forhæng kan ikke huske hvad det hedder.

Vores datter sover meget uroligt og slå sit hoved hele tiden i sengen da hun ikke har plads. Det medfører at hun vågner rigtig mange gange om natten.

Vores datter er meget stor i længden så pladsen kniber.

Anmeld

28. november 2010

Ayasmor

Amelia<3 skriver:

Vi vil købe en seng hvor hun ikke jan falde ud, der er sådan en forhæng kan ikke huske hvad det hedder.

Vores datter sover meget uroligt og slå sit hoved hele tiden i sengen da hun ikke har plads. Det medfører at hun vågner rigtig mange gange om natten.

Vores datter er meget stor i længden så pladsen kniber.

min plan er også at jeg gerne vil have en junior med aftagelig sengehest.. men så længe hun ikke prøver at kravle over kanten, eller pladsen kniber, så fortsætter vi med tremmeseng lidt endnu.. kan dog godt se at i gerne vil have en til jeres datter, hvis pladsen begynder at blive trang

Anmeld

28. november 2010

Mor til Frederic og Freya

Amelia<3 skriver:

Hej.

Mig og min mand har snakket om at købe junior seng til vores datter på snart 18 måneder. Syntes i det er for tidligt?

Hvornår kom jeres fea trammeseng over til junior seng?

Frederic var et ½ år + 4 dage da han sov i sin.

Den er 70*140 cm med en fast tremme på den ene side og på den ud mod rummet kan den; være helt oppe - sænkes 50% og tages helt af.

Et gammel arve stykke...

Anmeld

28. november 2010

Amelia<3

Ayasmor skriver:

min plan er også at jeg gerne vil have en junior med aftagelig sengehest.. men så længe hun ikke prøver at kravle over kanten, eller pladsen kniber, så fortsætter vi med tremmeseng lidt endnu.. kan dog godt se at i gerne vil have en til jeres datter, hvis pladsen begynder at blive trang

Ville også ønske at hun stadig sov i sin trammeseng det er mere sikkert. Men syntes efterhånden at det er lidt hårdt at står op mange gange om natten.

Anmeld

28. november 2010

LinLin

David var over 3 år! - men der var hverken problemer med plads eller at han forsøgte at kravle ud af den; han råbte bare "MOAR! KOM NU!", når han ville op om morgenen Regner med lillebror Adam kommer over i en stor seng omkring de 2 år - så skal de nemlig dele værelse have en køjeseng (med mindre man lige vandt i lotto så man kunne købe et stort hus )

Anmeld

28. november 2010

Amelia<3

Mor til Frederic skriver:

Frederic var et ½ år + 4 dage da han sov i sin.

Den er 70*140 cm med en fast tremme på den ene side og på den ud mod rummet kan den; være helt oppe - sænkes 50% og tages helt af.

Et gammel arve stykke...

Den seng lyder dejlig))

Anmeld

28. november 2010

Amelia<3

DAs mor skriver:

David var over 3 år! - men der var hverken problemer med plads eller at han forsøgte at kravle ud af den; han råbte bare "MOAR! KOM NU!", når han ville op om morgenen Regner med lillebror Adam kommer over i en stor seng omkring de 2 år - så skal de nemlig dele værelse have en køjeseng (med mindre man lige vandt i lotto så man kunne købe et stort hus )

Hvor sødt at han bare råbte på dig

Pladsen kniber meget her, hun vender sig konstant for hun ikke kan finde en go stilling, hun vågner mange gange af det og for hun slår sin hoved i sengen.

Det kunne være rigtig dejligt at vinde i lotto penge kan man altid bruge og specielt på et hus så man har mere plads

Anmeld

28. november 2010

Amelia<3

Dobbel indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.