utætte vinterstøvler.. What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

Malthes mor

Hvis pengene er små, og det kender vi alle. Så vil jeg anbefale termo-støvler fra Skoringen. De er foret og vandtætte. Pris 300 kr.

Min store dreng går i skovbørnehave, og er derfor rigtig meget ude. I børnehaven bruger han altid sine termo-støvler. Og de dage hvor det er rigtig koldt, som sidste vinter jo var, og som det muligvis også bliver i år, s¨får han et par uld-strømper på. de er varme, men transportere sveden væk fra fødderne.

Og ellers så render han rundt i ecco-støvler.

Jeg er også forbløffet over at der er snak om poser på børns fødder. Ryster på hovedet!!!! Børn har KRAV på ordentligt fodtøj.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Sjl-msl-Mkl

Malthes mor skriver:

Hvis pengene er små, og det kender vi alle. Så vil jeg anbefale termo-støvler fra Skoringen. De er foret og vandtætte. Pris 300 kr.

Min store dreng går i skovbørnehave, og er derfor rigtig meget ude. I børnehaven bruger han altid sine termo-støvler. Og de dage hvor det er rigtig koldt, som sidste vinter jo var, og som det muligvis også bliver i år, s¨får han et par uld-strømper på. de er varme, men transportere sveden væk fra fødderne.

Og ellers så render han rundt i ecco-støvler.

Jeg er også forbløffet over at der er snak om poser på børns fødder. Ryster på hovedet!!!! Børn har KRAV på ordentligt fodtøj.

Tak for det meget brugbare svar. Og nu ikke mere snak om poser på fødderne, jeg krummer mine tær. Hehe.

Det vil jeg kigge på. Men er termostøvler ikke ret så tunge for en på 2½ og løfte?

>:<

Anmeld

28. november 2010

saxa

DatterMalou skriver:

Ja som overskriften lyder. Hvad skal jeg gøre? Min datters vinterstøvler er utætte, bare når hun er i sneen i 15 min, så er hendes "snuder" våde..

Jeg synes ikke lige jeg har råd til at købe nogen nye til hende, men det kan selvfølgelig blive en nødvendighed!

Sofie

Hvilken størrelse bruger hun - Har nogle ecco vinterstøvler til at ligge, hvis du er interesseret..

Anmeld

28. november 2010

Sjl-msl-Mkl

saxi skriver:

Hvilken størrelse bruger hun - Har nogle ecco vinterstøvler til at ligge, hvis du er interesseret..

26-27. Det er jeg..

Anmeld

28. november 2010

Malthes mor

DatterMalou skriver:

Tak for det meget brugbare svar. Og nu ikke mere snak om poser på fødderne, jeg krummer mine tær. Hehe.

Det vil jeg kigge på. Men er termostøvler ikke ret så tunge for en på 2½ og løfte?

>:<

Nej i år er skoringens termo støvler ikke tunge. De vejer næsten ingenting. Men Føtexs termostøvler er tunge.

Anmeld

28. november 2010

saxa

DatterMalou skriver:

26-27. Det er jeg..

Øv så er de for små - det er kun en 23'er..

Anmeld

28. november 2010

Sjl-msl-Mkl

saxi skriver:

Øv så er de for små - det er kun en 23'er..

Øv bøv. Men tak for tanken.

Anmeld

28. november 2010

Sjl-msl-Mkl

Malthes mor skriver:

Nej i år er skoringens termo støvler ikke tunge. De vejer næsten ingenting. Men Føtexs termostøvler er tunge.

Okay, jeg finder nogen imorgen. Tak for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.