utætte vinterstøvler.. What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

*Sofie*

DatterMalou skriver:

De hedder Eda eller noget i den stil.

Ja jeg ved det. Sidste år havde hun dem også, og det bliver det i hvert fald også sådan fremover.

Oki

Bare lige en sidste ting...Det som nogle skriver med at bruge plastikposer i støvlerne...Lad vær. Det lyder som om du heller ikk vil gøre det, men vil bare lige bakke dig op
Man kan gøre det ved sine egne fødder, men et par små barnefødder skal ikk proppes i plastikposer. De kan jo ikk ånde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Sjl-msl-Mkl

*Sofie* skriver:

Oki

Bare lige en sidste ting...Det som nogle skriver med at bruge plastikposer i støvlerne...Lad vær. Det lyder som om du heller ikk vil gøre det, men vil bare lige bakke dig op
Man kan gøre det ved sine egne fødder, men et par små barnefødder skal ikk proppes i plastikposer. De kan jo ikk ånde.

Det gør jeg heller ikke.

Anmeld

28. november 2010

*Sofie*

DatterMalou skriver:

Det gør jeg heller ikke.

Anmeld

28. november 2010

Muffinmus

Så, så må det da være en produktions fejl, for de sko plejer da at være udemærket vandtætte.

ØOg i øvrigt fatter jeg ikke folks ide ed at bruge poser???Man kan da ikke isge et barn skal have posern på fødderne for at haolde dem tørre og varme. DEt kan da umuligt være en ide at komme på da det er ens job som forældre at sørge for ens barn og poser?? come on, det byder man sgu da ikke sine børn???

Helt ærligt, der finders støvler der både er tætte og lækre til under 400 kr, og har man ikke råd til selv en rimelig billig støvle, så skal man nok spare et andet sted, for børns fodtøj må da så absolut komme i første række i fohold til mange ting.

Ja, undskyld mit udbrud, men er direkte stødt over at folk skriver at man gør det i stdet for at finde et par ordenligt sko som ens barn som minumun har krav på..de har dem jo på hele dagen.Og at man ikke kan få et par tørre gode sko for under 1000 kr?? selvfølgelig kan man det.

At voksne vælger at spare på deres fodtøj er jo helt ens eget problem, men man bør ADLRIG spare på sit barns velfærd og især ikke noget så simpelt som en støvle til vinteren???

Anmeld

28. november 2010

Mor til Frederic og Freya

DatterMalou skriver:

Det er det desværre ikke. Jeg ville have købt sådan nogen, men hendes far sagde nogen billige.

Jeg må give dem meget meget smørrelse, og så om det ikke går.

Så burde hendes far rende rundt i klip klapper udenfor i dette vejr, så han selv kan prøve at få klamme - kolde og fugtige tæer.

Klamme - kolde og fugtige tæer er meget lig med at blive syg.

Klamme - kolde og fugtige tæer giver også et ulykkeligt og utilfreds barn.

Et barns fødder må man aldrig sparre på, de skal holde i maaange år endnu.

Anmeld

28. november 2010

Sjl-msl-Mkl

Mor til Frederic skriver:

Så burde hendes far rende rundt i klip klapper udenfor i dette vejr, så han selv kan prøve at få klamme - kolde og fugtige tæer.

Klamme - kolde og fugtige tæer er meget lig med at blive syg.

Klamme - kolde og fugtige tæer giver også et ulykkeligt og utilfreds barn.

Et barns fødder må man aldrig sparre på, de skal holde i maaange år endnu.

Ja det burde han..  Men der var jo en flyverdragt med i købet..

Jeg må købe nogen andre. Dem jeg hele tiden ville købe..

Anmeld

28. november 2010

Sjl-msl-Mkl

MariaE skriver:

Så, så må det da være en produktions fejl, for de sko plejer da at være udemærket vandtætte.

ØOg i øvrigt fatter jeg ikke folks ide ed at bruge poser???Man kan da ikke isge et barn skal have posern på fødderne for at haolde dem tørre og varme. DEt kan da umuligt være en ide at komme på da det er ens job som forældre at sørge for ens barn og poser?? come on, det byder man sgu da ikke sine børn???

Helt ærligt, der finders støvler der både er tætte og lækre til under 400 kr, og har man ikke råd til selv en rimelig billig støvle, så skal man nok spare et andet sted, for børns fodtøj må da så absolut komme i første række i fohold til mange ting.

Ja, undskyld mit udbrud, men er direkte stødt over at folk skriver at man gør det i stdet for at finde et par ordenligt sko som ens barn som minumun har krav på..de har dem jo på hele dagen.Og at man ikke kan få et par tørre gode sko for under 1000 kr?? selvfølgelig kan man det.

At voksne vælger at spare på deres fodtøj er jo helt ens eget problem, men man bør ADLRIG spare på sit barns velfærd og især ikke noget så simpelt som en støvle til vinteren???

Tja jeg ved ikke hvad der er. Men poser om hendes fødder får hun i hver fald aldrig.. Og forstår i øvrigt ikke hvordan folk kan gre det. Så hellere købe nogen sko der holder tæt.

Anmeld

28. november 2010

Mor til Frederic og Freya

DatterMalou skriver:

Ja det burde han..  Men der var jo en flyverdragt med i købet..

Jeg må købe nogen andre. Dem jeg hele tiden ville købe..

Håber du finder nogle...

Her vi heldige at kan passe alt fra sidste år... 

Anmeld

28. november 2010

Nemesis

Jonas havde et par bundgaard støvler sidste år og de kunne bare heller ikke holde tæt. Uanset hvor mange gange imprægnering så holdt de kun 15 min på legepladen så havde han våde og kolde fødder.

I år har han nogle goretex støvler..men klog af skade ville jeg da lige give ham nogle ekstrastøvler og købte nogle billige tex støvler i aldi..og hold da fast de er da alle pengene værd. for selv efter 2 timer i sneen er hans fødder varme og tørre.

Køber i hvertfald ikke Bundgaard mere.

Så tror vi alle kan være uheldige en gang imellem.

:-) Sisse

Anmeld

28. november 2010

Sjl-msl-Mkl

ladydan1 skriver:

Jonas havde et par bundgaard støvler sidste år og de kunne bare heller ikke holde tæt. Uanset hvor mange gange imprægnering så holdt de kun 15 min på legepladen så havde han våde og kolde fødder.

I år har han nogle goretex støvler..men klog af skade ville jeg da lige give ham nogle ekstrastøvler og købte nogle billige tex støvler i aldi..og hold da fast de er da alle pengene værd. for selv efter 2 timer i sneen er hans fødder varme og tørre.

Køber i hvertfald ikke Bundgaard mere.

Så tror vi alle kan være uheldige en gang imellem.

:-) Sisse

Det er Super irriterende! Men dejligt du fik løst problemet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.