utætte vinterstøvler.. What to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.139 visninger
37 svar
0 synes godt om
28. november 2010

Sjl-msl-Mkl

Ja som overskriften lyder. Hvad skal jeg gøre? Min datters vinterstøvler er utætte, bare når hun er i sneen i 15 min, så er hendes "snuder" våde..

Jeg synes ikke lige jeg har råd til at købe nogen nye til hende, men det kan selvfølgelig blive en nødvendighed!

Sofie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Kruse90

har du impreneret dem? (staves)

Anmeld

28. november 2010

twinny

DatterMalou skriver:

Ja som overskriften lyder. Hvad skal jeg gøre? Min datters vinterstøvler er utætte, bare når hun er i sneen i 15 min, så er hendes "snuder" våde..

Jeg synes ikke lige jeg har råd til at købe nogen nye til hende, men det kan selvfølgelig blive en nødvendighed!

Sofie

Jeg har set en fra min skole, tager sokker på som altid også tager hun simpelhen et par plasticposer udover sokkerne også fusserne ned i skoene...  Hun siger det virker.... ved ikk om det kunne være en mulighed? hehe

Anmeld

28. november 2010

Sjl-msl-Mkl

Kruse90 skriver:

har du impreneret dem? (staves)

Ja det har jeg. mindst 10 gange. :/

Anmeld

28. november 2010

Sjl-msl-Mkl

Sabrina.e.jensen skriver:

Jeg har set en fra min skole, tager sokker på som altid også tager hun simpelhen et par plasticposer udover sokkerne også fusserne ned i skoene...  Hun siger det virker.... ved ikk om det kunne være en mulighed? hehe

Nja, det er en god ide. Men synes ikke en pige på 2½ fortjener dette. Ved ikke om det bare er mig.

Anmeld

28. november 2010

eliasogmor

DatterMalou skriver:

Sofie

er de nye.. for så skal du bare gå ned  i butikken og kræve et par nye..

Anmeld

28. november 2010

twinny

DatterMalou skriver:

Nja, det er en god ide. Men synes ikke en pige på 2½ fortjener dette. Ved ikke om det bare er mig.

Nej det er rigtig nok...  Men det er en mulighed..... ellers er det nye sko.....

Anmeld

28. november 2010

eliasogmor

Sabrina.e.jensen skriver:

så bliver fødderne jo kolde.. det dur ikke..

Anmeld

28. november 2010

Mor til Frederic og Freya

DatterMalou skriver:

Sofie

hvis de er købt i år og det er ecco's kan du få dem byttet, mener jeg.

Noget med at de skal kunne holde til at stå i en opvaske balje med vand og stadig være tørre indeni. Kan ikke huske om det er en hel dag, men det fik vi at vide i sko forretningen.

Men efter han begyndte at gå har vi brugt angulus tex støvler, de er vandtætte. Men giver dem også lædder fedt ofte i de her dage.

Anmeld

28. november 2010

Sjl-msl-Mkl

eliasogmor skriver:

er de nye.. for så skal du bare gå ned  i butikken og kræve et par nye..

Hun har brugt dem i 1 mdr. så ved ikke om jeg kan tillade mig dette..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.