misslea skriver:
Nååårh tøser....
Jeg ved, at der er rigtig mange af jer, som er meget nysgerrige efter at vide, hvad der skete med mine mavebilleder, som jeg fik taget af fotografen Heisz!!!!
(dem af jer som ikke har læst min tidligere tråd, kan læse den her)
https://www.baby.dk/debat/73932pi1/ordet-er-frit/har-andre-faaet-taget-billeder-af-heisz-og-blevet-snydt.aspx
Efter mange forgæves forsøg på at komme i kontakt med hende på telefon og mail, tog min mand ud til hendes adresse for at ringe på hendes dør!! Hun var umiddelbart ikke hjemme, og Martin tog derfor ud til hendes bror for at høre ham, om han kunne give en besked videre til hende fra os!! 
Min mand undskyldte selvfølgelig MANGE gange for ulejligheden, og fortalte i korte træk, hvilken situation vi var i! Hendes bror var super hjælpsom og forstående og lovede at tage kontakt til hende og melde tilbage til enten Martin eller jeg!
Martin var dårligt nok kommet ind ad døren herhjemme før han modtog en sms fra broren. Han havde fået fat på hende og hun ville kontakte os!! Desuden ville broren gerne høre fra os, hvis hun ikke kontaktede os!!
YES tænkte vi - så er vores dyrebare mavebilleder måske i sigte!!! 
MEN da vi endnu ikke havde hørt fra hende en lille uges tid efter, og jeg havde forsøgt flere gange at ringe og sms'e hende, så ringede Martin til hendes bror igen. Han forstod selvfølgelig ikke, hvad det handlede om, og hvorfor hun ikke ville i kontakt med os - det hele virkede super mystisk!!
Nåårh... men for at gøre en lang historie kort, så modtog jeg en MEGET kort mail fra fotografen i fredags, hvor der stod, at der var sket en ulykke med billederne og hun kunne overføre de 1.000 kr, hvis jeg sendte mine kontooplysninger til hende!!! OG så takkede hun for vores tålmodighed!!!!
WHAT!!!! Ingen undskyldning, ingen forklaring eller noget!!!
Og hvorfor skulle der gå såååå lang tid før hun kunne besvare vores mange henvendelser!!! Jeg er SÅ gal, ked, rasende, skuffet og meget mere!!! Helt ærligt... så er det da ikke en måde at behandle andre mennesker på!!! 
Hun kunne bare have meldt ud fra start, at der var sket noget med billederne, så havde vi haft mulighed for at få taget billeder hos en ANDEN fotograf mens jeg stadig var gravid!!!! Ej hvor er jeg bare trist.... de billeder betød rigtig meget for os, og vi havde stor tillid til hende.... 
Nårh... men nu er det jo spændende om hun overfører pengene til vores konto!!! MEN de penge betyder bare INGENTING for os - vi havde jo håbet på at få vores billeder!!!!
Bare en lille update til alle jer, som har fulgt med på sidelinjen!!! 1000 tak for jeres hjælp og støtte.... 
Baby.dk er da et fantastisk sted 
Mange
fra Lea, som bare er rigtig ked over tabet af vores billeder....
arhhh nej søde hvor er jeg bare super ked af at høre det skal ende på den måde..!!
Havde inderligt håbet på at i kunne få billederne for de betyder bare SÅ meget..!!
Mine skide hormoner kører på højtryk herhjemme - så nu fælder jeg lige en tårer eller 1000 for jer..!!