Opdatering på "mavebilleder fra Heisz" :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.682 visninger
40 svar
0 synes godt om
28. november 2010

misslea

Nååårh tøser....

Jeg ved, at der er rigtig mange af jer, som er meget nysgerrige efter at vide, hvad der skete med mine mavebilleder, som jeg fik taget af fotografen Heisz!!!!

(dem af jer som ikke har læst min tidligere tråd, kan læse den her)

https://www.baby.dk/debat/73932pi1/ordet-er-frit/har-andre-faaet-taget-billeder-af-heisz-og-blevet-snydt.aspx

Efter mange forgæves forsøg på at komme i kontakt med hende på telefon og mail, tog min mand ud til hendes adresse for at ringe på hendes dør!! Hun var umiddelbart ikke hjemme, og Martin tog derfor ud til hendes bror for at høre ham, om han kunne give en besked videre til hende fra os!!

Min mand undskyldte selvfølgelig MANGE gange for ulejligheden, og fortalte i korte træk, hvilken situation vi var i! Hendes bror var super hjælpsom og forstående og lovede at tage kontakt til hende og melde tilbage til enten Martin eller jeg!

Martin var dårligt nok kommet ind ad døren herhjemme før han modtog en sms fra broren. Han havde fået fat på hende og hun ville kontakte os!! Desuden ville broren gerne høre fra os, hvis hun ikke kontaktede os!!

YES tænkte vi - så er vores dyrebare mavebilleder måske i sigte!!!

MEN da vi endnu ikke havde hørt fra hende en lille uges tid efter, og jeg havde forsøgt flere gange at ringe og sms'e hende, så ringede Martin til hendes bror igen. Han forstod selvfølgelig ikke, hvad det handlede om, og hvorfor hun ikke ville i kontakt med os - det hele virkede super mystisk!!

Nåårh... men for at gøre en lang historie kort, så modtog jeg en MEGET kort mail fra fotografen i fredags, hvor der stod, at der var sket en ulykke med billederne og hun kunne overføre de 1.000 kr, hvis jeg sendte mine kontooplysninger til hende!!! OG så takkede hun for vores tålmodighed!!!!  WHAT!!!! Ingen undskyldning, ingen forklaring eller noget!!!

Og hvorfor skulle der gå såååå lang tid før hun kunne besvare vores mange henvendelser!!! Jeg er SÅ gal, ked, rasende, skuffet og meget mere!!! Helt ærligt... så er det da ikke en måde at behandle andre mennesker på!!!

Hun kunne bare have meldt ud fra start, at der var sket noget med billederne, så havde vi haft mulighed for at få taget billeder hos en ANDEN fotograf mens jeg stadig var gravid!!!! Ej hvor er jeg bare trist.... de billeder betød rigtig meget for os, og vi havde stor tillid til hende....

Nårh... men nu er det jo spændende om hun overfører pengene til vores konto!!! MEN de penge betyder bare INGENTING for os - vi havde jo håbet på at få vores billeder!!!!

Bare en lille update til alle jer, som har fulgt med på sidelinjen!!! 1000 tak for jeres hjælp og støtte....

Baby.dk er da et fantastisk sted

Mange fra Lea, som bare er rigtig ked over tabet af vores billeder....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

L.J.L

misslea skriver:

Nååårh tøser....

Jeg ved, at der er rigtig mange af jer, som er meget nysgerrige efter at vide, hvad der skete med mine mavebilleder, som jeg fik taget af fotografen Heisz!!!!

https://www.baby.dk/debat/73932pi1/ordet-er-frit/har-andre-faaet-taget-billeder-af-heisz-og-blevet-snydt.aspx

Efter mange forgæves forsøg på at komme i kontakt med hende på telefon og mail, tog min mand ud til hendes adresse for at ringe på hendes dør!! Hun var umiddelbart ikke hjemme, og Martin tog derfor ud til hendes bror for at høre ham, om han kunne give en besked videre til hende fra os!!

Min mand undskyldte selvfølgelig MANGE gange for ulejligheden, og fortalte i korte træk, hvilken situation vi var i! Hendes bror var super hjælpsom og forstående og lovede at tage kontakt til hende og melde tilbage til enten Martin eller jeg!

Martin var dårligt nok kommet ind ad døren herhjemme før han modtog en sms fra broren. Han havde fået fat på hende og hun ville kontakte os!! Desuden ville broren gerne høre fra os, hvis hun ikke kontaktede os!!

MEN da vi endnu ikke havde hørt fra hende en lille uges tid efter, og jeg havde forsøgt flere gange at ringe og sms'e hende, så ringede Martin til hendes bror igen. Han forstod selvfølgelig ikke, hvad det handlede om, og hvorfor hun ikke ville i kontakt med os - det hele virkede super mystisk!!

Nåårh... men for at gøre en lang historie kort, så modtog jeg en MEGET kort mail fra fotografen i fredags, hvor der stod, at der var sket en ulykke med billederne og hun kunne overføre de 1.000 kr, hvis jeg sendte mine kontooplysninger til hende!!! OG så takkede hun for vores tålmodighed!!!!  WHAT!!!! Ingen undskyldning, ingen forklaring eller noget!!!

Og hvorfor skulle der gå såååå lang tid før hun kunne besvare vores mange henvendelser!!! Jeg er SÅ gal, ked, rasende, skuffet og meget mere!!! Helt ærligt... så er det da ikke en måde at behandle andre mennesker på!!!

Hun kunne bare have meldt ud fra start, at der var sket noget med billederne, så havde vi haft mulighed for at få taget billeder hos en ANDEN fotograf mens jeg stadig var gravid!!!! Ej hvor er jeg bare trist.... de billeder betød rigtig meget for os, og vi havde stor tillid til hende....

Nårh... men nu er det jo spændende om hun overfører pengene til vores konto!!! MEN de penge betyder bare INGENTING for os - vi havde jo håbet på at få vores billeder!!!!

Bare en lille update til alle jer, som har fulgt med på sidelinjen!!! 1000 tak for jeres hjælp og støtte....

Øv for noget lorte lort, især fordi du ikke bare kan få taget nye billeder af maven!

Men det er da altdi noget at i får pengene igen, så må i købe en "lille" ting som plaster på såret til jer selv

Anmeld

28. november 2010

lisesp83

Ihh sikke en langsommelig affære i har været igennem, med hende fotografen.

Og jeg forstår godt at de 1000 kr intet betyder nu, men så brug dem til jer selv. Måske til en kæreste aften

Jeg syns nu også godt hun kunne have været ærlig fra starten af, så i reelt havde haft en chance for at få taget mave billeder andetsteds. På den måde, havde der jo slet ikke været brug for alt det bøvl i har været igennem.

Håber i er okay trods alt.

Glædelig 1 søndag i advent.

Anmeld

28. november 2010

merichs

Ej hvor er det da bare kæmpe ærgeligt!!  Det er simpelthen bare for dårligt det i har været igennem  Håber virkelig at hun overfører pengene, selvom det desværre ikke er den store trøst for "tabet" af jeres billeder

Marlene

Anmeld

28. november 2010

Becks

misslea skriver:

Nååårh tøser....

Ej hvor er jeg rasende på jeres vegne!!!

Fatter hat af, hvorfor hun så ikke bare har kontaktet jer for 100 lysår siden og fortalt det som det er!!!!!!

Kæft hvor er det lavt af hende søde

Når du har fået pengene, vil du så ikke lige skrive det? For så går jeg altså ind og advarer mod hende på hendes væg inde på facebook.. Der er sgu ikke andre der skal snydes som I er blevet det..

Derimod, så synes jeg det var SUPER gjort af hendes bror, at han har hjulpet...

Lavt hun ingen undskyldning er kommet med!! KO!!!

Anmeld

28. november 2010

B&J

Åhh sådan en jaaa...

fuck de dumme penge kan godt forså i vil have jeres mave billeder... men håber virkelig i får pengene når i nu ikke kan få de billeder...

Anmeld

28. november 2010

DM88

Jeg har simpelthen ventede spændt på en afslutning på den her sag..
Hvor er jeg ked af jeres tab, jeg havde simpelthen håbede til det sidste at hun bare var usædvanlig doven, eller noget i den dur, og i ville få jeres billeder til slut.

At få de 1000 kr igen, er et ringe plaster på såret, men det var også det ABSOLUT mindste hun kunne gøre!!

Håber i snart kommer jer over den trættende og frustrerende oplevelse!!

Ønsker jer ALT det bedste fremover, kh Denise

Anmeld

28. november 2010

2babygirls

Nej hvor fedt hendes bror lige hankede op i hende, respekt for det  så må vi håbe hun har noget samvittighed tilbage til at overfører de penge så hele denne sag kan blive afsluttet. selvom de penge INTET betyder i forhold til hvad I ønskede at få ud af dem, er det også et symbol på at hun måske et sted derinde er et menneske

Men hvor er det bare lavt af hende IKKE at melde klart ud så I havde en chance for billeder et andet sted !!! KO !!!!!!

Anmeld

28. november 2010

misslea

linselouise skriver:

Øv for noget lorte lort, især fordi du ikke bare kan få taget nye billeder af maven!

Men det er da altdi noget at i får pengene igen, så må i købe en "lille" ting som plaster på såret til jer selv

JA - det er bare så mega øv, som det overhovedet kan være!!!!

Ikke mindst fordi, jeg simpelthen ikke kan forstå, at der skulle gå 3 måneder før hun kunne kontakte os.... meget spøjst, og MEGET dårlig service.....

Anmeld

28. november 2010

misslea

Tutter skriver:

Ej hvor er jeg rasende på jeres vegne!!!

Fatter hat af, hvorfor hun så ikke bare har kontaktet jer for 100 lysår siden og fortalt det som det er!!!!!!

Kæft hvor er det lavt af hende søde

Når du har fået pengene, vil du så ikke lige skrive det? For så går jeg altså ind og advarer mod hende på hendes væg inde på facebook.. Der er sgu ikke andre der skal snydes som I er blevet det..

Derimod, så synes jeg det var SUPER gjort af hendes bror, at han har hjulpet...

Lavt hun ingen undskyldning er kommet med!! KO!!!

JA - jeg blev simpelthen også så skuffet over hendes mail....!!! Én ting er, at billederne er gået tabt - det kunne hun have meldt ud for længe....især også fordi jeg har appeleret til, at hvis der var sket noget med vores billeder, om hun så ikke ville være sød at melde klart ud, så vi ikke skulle gå og vente på nogle billeder, som måske slet ikke eksisterede!!!

Men altså... det e rjo lidt underligt, at hun først skriver, at hun har sendt dem (altså for flere måneder siden), og nu er der pludselig ikke nogle billeder.....???

Og ja - pengene er jo fuldstændig ligegyldige lige nu, men af princip, så er det bare ultra vigtigt at hun overfører dem... for man gider da ikke betale 1.000 kr for ingenting!!!

Men ja - nu skal jeg da forhåbentlig ikke bruge mere tid på hende.....!!! Nu kan vi komme videre....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.