Opdatering på "mavebilleder fra Heisz" :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

Becks

misslea skriver:

JA - jeg blev simpelthen også så skuffet over hendes mail....!!! Én ting er, at billederne er gået tabt - det kunne hun have meldt ud for længe....især også fordi jeg har appeleret til, at hvis der var sket noget med vores billeder, om hun så ikke ville være sød at melde klart ud, så vi ikke skulle gå og vente på nogle billeder, som måske slet ikke eksisterede!!!

Men altså... det e rjo lidt underligt, at hun først skriver, at hun har sendt dem (altså for flere måneder siden), og nu er der pludselig ikke nogle billeder.....???

Og ja - pengene er jo fuldstændig ligegyldige lige nu, men af princip, så er det bare ultra vigtigt at hun overfører dem... for man gider da ikke betale 1.000 kr for ingenting!!!

Men ja - nu skal jeg da forhåbentlig ikke bruge mere tid på hende.....!!! Nu kan vi komme videre....

FUCK HVOR ER JEG RASENDE PÅ JERES VEGNE!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

misslea

DeniseM skriver:

Jeg har simpelthen ventede spændt på en afslutning på den her sag..
Hvor er jeg ked af jeres tab, jeg havde simpelthen håbede til det sidste at hun bare var usædvanlig doven, eller noget i den dur, og i ville få jeres billeder til slut.

At få de 1000 kr igen, er et ringe plaster på såret, men det var også det ABSOLUT mindste hun kunne gøre!!

Håber i snart kommer jer over den trættende og frustrerende oplevelse!!

Ønsker jer ALT det bedste fremover, kh Denise

Ja - jeg må indrømme, at jeg også bare blev sååå trist og ked, da jeg læste mailen....!!! Det er som om, hun slet ikke har forstået, hvor meget den slags betyder for kommende forældre/forældre generelt!! Så nu må vi bare tage til takke med vores 1.000 kr.... selvom det er et ringe plaster på såret!!!!

Synes da lige, at jeg ville opdatere herinde, da der er SÅ mange, som har fulgt spændt med, og som har spurgt ind til sagen!!! OG ikke mindst... så har folk være sååå hjælpsomme, og det sætter jeg selvfølgelig STOR pris på!!!!

Anmeld

28. november 2010

misslea

Tutter skriver:

FUCK HVOR ER JEG RASENDE PÅ JERES VEGNE!!!!

Ja - det e rutrolig DÅRLIG stil, og jeg kan bestemt ikke anbefale hende!!!!!!!!!!!!

Anmeld

28. november 2010

Becks

misslea skriver:

Ja - det e rutrolig DÅRLIG stil, og jeg kan bestemt ikke anbefale hende!!!!!!!!!!!!

Hun er en B*********P

Anmeld

28. november 2010

SussieThyssen

misslea skriver:

Nååårh tøser....

Jeg ved, at der er rigtig mange af jer, som er meget nysgerrige efter at vide, hvad der skete med mine mavebilleder, som jeg fik taget af fotografen Heisz!!!!

(dem af jer som ikke har læst min tidligere tråd, kan læse den her)

https://www.baby.dk/debat/73932pi1/ordet-er-frit/har-andre-faaet-taget-billeder-af-heisz-og-blevet-snydt.aspx

Efter mange forgæves forsøg på at komme i kontakt med hende på telefon og mail, tog min mand ud til hendes adresse for at ringe på hendes dør!! Hun var umiddelbart ikke hjemme, og Martin tog derfor ud til hendes bror for at høre ham, om han kunne give en besked videre til hende fra os!!

Min mand undskyldte selvfølgelig MANGE gange for ulejligheden, og fortalte i korte træk, hvilken situation vi var i! Hendes bror var super hjælpsom og forstående og lovede at tage kontakt til hende og melde tilbage til enten Martin eller jeg!

Martin var dårligt nok kommet ind ad døren herhjemme før han modtog en sms fra broren. Han havde fået fat på hende og hun ville kontakte os!! Desuden ville broren gerne høre fra os, hvis hun ikke kontaktede os!!

YES tænkte vi - så er vores dyrebare mavebilleder måske i sigte!!!

MEN da vi endnu ikke havde hørt fra hende en lille uges tid efter, og jeg havde forsøgt flere gange at ringe og sms'e hende, så ringede Martin til hendes bror igen. Han forstod selvfølgelig ikke, hvad det handlede om, og hvorfor hun ikke ville i kontakt med os - det hele virkede super mystisk!!

Nåårh... men for at gøre en lang historie kort, så modtog jeg en MEGET kort mail fra fotografen i fredags, hvor der stod, at der var sket en ulykke med billederne og hun kunne overføre de 1.000 kr, hvis jeg sendte mine kontooplysninger til hende!!! OG så takkede hun for vores tålmodighed!!!!  WHAT!!!! Ingen undskyldning, ingen forklaring eller noget!!!

Og hvorfor skulle der gå såååå lang tid før hun kunne besvare vores mange henvendelser!!! Jeg er SÅ gal, ked, rasende, skuffet og meget mere!!! Helt ærligt... så er det da ikke en måde at behandle andre mennesker på!!!

Hun kunne bare have meldt ud fra start, at der var sket noget med billederne, så havde vi haft mulighed for at få taget billeder hos en ANDEN fotograf mens jeg stadig var gravid!!!! Ej hvor er jeg bare trist.... de billeder betød rigtig meget for os, og vi havde stor tillid til hende....

Nårh... men nu er det jo spændende om hun overfører pengene til vores konto!!! MEN de penge betyder bare INGENTING for os - vi havde jo håbet på at få vores billeder!!!!

Bare en lille update til alle jer, som har fulgt med på sidelinjen!!! 1000 tak for jeres hjælp og støtte....

Baby.dk er da et fantastisk sted

Mange fra Lea, som bare er rigtig ked over tabet af vores billeder....

*Trøste-trøste* og øv-øv.
Sikke da noget hø.
Men ind imellem møder man bare den slags konfliktsky mennesker, og man kan ikke rigtigt gøre noget ved det.
Men stor sympati fra min side, det er helt sikkert, selvom det ikke hjælper meget.
Kærligst knus lige tilbage til dig og din mand.

Sussie

Anmeld

28. november 2010

misslea

SussieThyssen skriver:

*Trøste-trøste* og øv-øv.
Sikke da noget hø.
Men ind imellem møder man bare den slags konfliktsky mennesker, og man kan ikke rigtigt gøre noget ved det.
Men stor sympati fra min side, det er helt sikkert, selvom det ikke hjælper meget.
Kærligst knus lige tilbage til dig og din mand.

Sussie

1000 tak!!!

Ja tror måske nok, at grunden til, at jeg er blevet slået helt ud er, at jeg bare aldrig selv kunne finde på at behandle andre mennesker på den måde... og ja - kald mig bare naiv, når jeg betaler 1.000 kr for noget, jeg ikke har modtaget endnu.... (set i bakspejlet skulle jeg nok have betalt halvdelen inden, og den resterende halvdel når jeg modtog billederne... som jeg jo så ikke gjorde)......!!! Det må jeg jo lære af!!! Alligevel er jeg jo altså bare typen, der tror det bedste om folk, indtil det modsatte er bevist.... og sådan jeg jeg egentlig mest lyst til at fortsætte!!!

Derfor har jeg jo også gjort alt hvad jeg kunne for at gøre opmærksom på, at det vigtigste for mig var at vide, hvad søren der sket, siden hun ikke svarede på vores henvendelser....!!! Men ja - jeg fik jo aldrig svar på, hvad der skete med billederne... så det ved jeg jo stadig ikke.....!!!

Jeg må jo nok indse, at der findes mennesker med ufattelig lav moral.. øv øv altså!!!

Men igen tak for din sympati

lea

Anmeld

28. november 2010

SussieThyssen

misslea skriver:

1000 tak!!!

Ja tror måske nok, at grunden til, at jeg er blevet slået helt ud er, at jeg bare aldrig selv kunne finde på at behandle andre mennesker på den måde... og ja - kald mig bare naiv, når jeg betaler 1.000 kr for noget, jeg ikke har modtaget endnu.... (set i bakspejlet skulle jeg nok have betalt halvdelen inden, og den resterende halvdel når jeg modtog billederne... som jeg jo så ikke gjorde)......!!! Det må jeg jo lære af!!! Alligevel er jeg jo altså bare typen, der tror det bedste om folk, indtil det modsatte er bevist.... og sådan jeg jeg egentlig mest lyst til at fortsætte!!!

Derfor har jeg jo også gjort alt hvad jeg kunne for at gøre opmærksom på, at det vigtigste for mig var at vide, hvad søren der sket, siden hun ikke svarede på vores henvendelser....!!! Men ja - jeg fik jo aldrig svar på, hvad der skete med billederne... så det ved jeg jo stadig ikke.....!!!

Jeg må jo nok indse, at der findes mennesker med ufattelig lav moral.. øv øv altså!!!

Men igen tak for din sympati

lea

Nej naiv vil jeg ikke kalde dig..bestemt ikke...og tro du endelig blot på det bedste i mennesker, det gør jeg også selv, og jeg er ikke holdt op endnu selv efter snart 52 år
Men når man har med mennesker at gøre, skal man bare huske at gå med livrem og seler, så bliver man heller ikkke så skuffet.
Hos en fotograf betaler man heller ikke depositum, men betaler ved afhentningen af billederne, og sådan må det vel også være her.

Hende her har sikret kludret i det på en eller anden måde, og så hørt til den type, der bare ikke har mod til at tage en "konflikt" med folk.
Mennesker af den type, kan sagtens være helt almindelig, men kan så pludselig vise sig at være totalt bange for at skulle ringe til folk og erkende sin fejl. Hun kan også have haft en nedtur og så ikke haft det psykiske overskud til at kontakte jer.
Ja man ved jo ikke hvad der kan være sket, men jo længere tid der er gået, jo dårligere har hun haft det med at skulle have den samtale med jer.
Og så har hun valgt at "gemme og glemme" jer indtil hendes bror har haft fat i nakken på hende.
Jeg hælder selv til, at hun må have nogle problemer, for hvorfor skulle broderen ellers have fat i hende hele to gange, før der endelig er kommet en form for respons??
Men synd er det for jer

Anmeld

28. november 2010

misslea

SussieThyssen skriver:

Nej naiv vil jeg ikke kalde dig..bestemt ikke...og tro du endelig blot på det bedste i mennesker, det gør jeg også selv, og jeg er ikke holdt op endnu selv efter snart 52 år
Men når man har med mennesker at gøre, skal man bare huske at gå med livrem og seler, så bliver man heller ikkke så skuffet.
Hos en fotograf betaler man heller ikke depositum, men betaler ved afhentningen af billederne, og sådan må det vel også være her.

Hende her har sikret kludret i det på en eller anden måde, og så hørt til den type, der bare ikke har mod til at tage en "konflikt" med folk.
Mennesker af den type, kan sagtens være helt almindelig, men kan så pludselig vise sig at være totalt bange for at skulle ringe til folk og erkende sin fejl. Hun kan også have haft en nedtur og så ikke haft det psykiske overskud til at kontakte jer.
Ja man ved jo ikke hvad der kan være sket, men jo længere tid der er gået, jo dårligere har hun haft det med at skulle have den samtale med jer.
Og så har hun valgt at "gemme og glemme" jer indtil hendes bror har haft fat i nakken på hende.
Jeg hælder selv til, at hun må have nogle problemer, for hvorfor skulle broderen ellers have fat i hende hele to gange, før der endelig er kommet en form for respons??
Men synd er det for jer

Ja - jeg har også tænkt over, hvad søren der kan være sket.... og i lang tid undskyldt hende med, at hun nok har haft rigtig travlt osv!!!  Men ja - der kommer nok aldrig en forklaring... så jeg må vente og se, om pengene kommer, og så ellers bare få lagt den sag bag mig.... selvom jeg stadig bliver ked af det helt indtil hjertet, når jeg tænker på, at vi ikke har mulighed for at få taget fine billeder af min "Wilma-mave"

Men jeg tror i stedet, at vi får taget nogle skønne billeder af Wilma udenfor maven.....

fra Lea

Anmeld

28. november 2010

SussieThyssen

misslea skriver:

Ja - jeg har også tænkt over, hvad søren der kan være sket.... og i lang tid undskyldt hende med, at hun nok har haft rigtig travlt osv!!!  Men ja - der kommer nok aldrig en forklaring... så jeg må vente og se, om pengene kommer, og så ellers bare få lagt den sag bag mig.... selvom jeg stadig bliver ked af det helt indtil hjertet, når jeg tænker på, at vi ikke har mulighed for at få taget fine billeder af min "Wilma-mave"

Men jeg tror i stedet, at vi får taget nogle skønne billeder af Wilma udenfor maven.....

fra Lea

Knuuus

Anmeld

28. november 2010

misslea

SussieThyssen skriver:

Knuuus

mange mange tak altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.