Pletter på tøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

saxa

ZamanogDania skriver:

Altså alm. opvaskmiddel?

Ja helt almindelig opvaskemiddel på pletterne (det tager alt) og så ind sammen med andet tøj i vaskemaskinen - dog også med vaskepulver.. Vupti - så er pletterne væk.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

ZamanogDania

B&J skriver:

ja for i starten var jeg ved af rive mit hår ud da jeg ikke kendt til vanish hihihihih og min dreng er lidt af en grisse øffe hihihih

Det er min datter altså også. jeg har kæmpet for at får dem af, men det virket ikke så tænkte jeg i baby.dk er der nogle dejlige kvinder som kan hjælpe.

Anmeld

28. november 2010

ZamanogDania

saxi skriver:

Ja helt almindelig opvaskemiddel på pletterne (det tager alt) og så ind sammen med andet tøj i vaskemaskinen - dog også med vaskepulver.. Vupti - så er pletterne væk.. 

det er jo dejlig nem, for opvaskemiddel har man jo hele tiden

men skal pletterne være friske?

Anmeld

28. november 2010

B&J

ZamanogDania skriver:

Det er min datter altså også. jeg har kæmpet for at får dem af, men det virket ikke så tænkte jeg i baby.dk er der nogle dejlige kvinder som kan hjælpe.

Jaaaa dejligt med gode råd

ja og det er træls tøjet er ødelagt bare på grund af en dum dum plet

Anmeld

28. november 2010

Miss Tina

ZamanogDania skriver:

uha den vil jeg prøve. men skal det være mens pletterne er friske?

Jeg får aldrig vasket når pletterne er friske, her kan de godt ligge og hygge sig lidt.

Men hvis det er nogen slemme pletter får det lov til at sidde i 10 min før det kommer i maskinen ellers kun de 5 min.

Hmmmm, har aldrig fået prøvet det på friske pletter - måske det skulle være et mål for 2011

Anmeld

28. november 2010

ZamanogDania

Miss Tina skriver:

Jeg får aldrig vasket når pletterne er friske, her kan de godt ligge og hygge sig lidt.

Men hvis det er nogen slemme pletter får det lov til at sidde i 10 min før det kommer i maskinen ellers kun de 5 min.

Hmmmm, har aldrig fået prøvet det på friske pletter - måske det skulle være et mål for 2011

Ja måske hahaha

Jeg er os dovn til fjerne friske pletter. Så de hygger sig i tøjbunken

Anmeld

28. november 2010

saxa

ZamanogDania skriver:

det er jo dejlig nem, for opvaskemiddel har man jo hele tiden

men skal pletterne være friske?

Ja det er dejligt nemt - og billigt.. Altså jeg har både gjort det med friske og "gamle" pletter.. Hvis f.eks. vi har været i byen og Yasmin får ketchup på tøjet, så er det første jeg gør når vi kommer hjem, at putte opvaskemiddel på..

Anmeld

28. november 2010

ZamanogDania

B&J skriver:

Jaaaa dejligt med gode råd

ja og det er træls tøjet er ødelagt bare på grund af en dum dum plet

ja rigtig dum, især når det er nye tøj.

Anmeld

28. november 2010

ZamanogDania

saxi skriver:

Ja det er dejligt nemt - og billigt.. Altså jeg har både gjort det med friske og "gamle" pletter.. Hvis f.eks. vi har været i byen og Yasmin får ketchup på tøjet, så er det første jeg gør når vi kommer hjem, at putte opvaskemiddel på..

okey, og opvaskemiddelen kan blive på den, til jeg skal vaske tøj?

Anmeld

28. november 2010

B&J

ZamanogDania skriver:

ja rigtig dum, især når det er nye tøj.

ja det er rigtig træls

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.