Pletter på tøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.258 visninger
38 svar
0 synes godt om
28. november 2010

ZamanogDania

Ja altså jeg kan simpelhen ikke får de madpletter på tøj af.

Mange af min datters tøj er der pletter på. Jeg har prøvet vanish. den med spray og pulver. De vil ikke væk. det eneste der virker, det er klor. det vil jeg altså ikke bruge til min datter

Har I nogle råd til hvordan jeg kan fjerne de pletter? så vil det være en stor hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

saxa

Jeg plejer at gnide opvaskemiddel på pletterne og ind i vaskemaskinen - det tager altid pletterne

Anmeld

28. november 2010

B&J

ZamanogDania skriver:

Ja altså jeg kan simpelhen ikke får de madpletter på tøj af.

Mange af min datters tøj er der pletter på. Jeg har prøvet vanish. den med spray og pulver. De vil ikke væk. det eneste der virker, det er klor. det vil jeg altså ikke bruge til min datter

Har I nogle råd til hvordan jeg kan fjerne de pletter? så vil det være en stor hjælp

Vi bruger den flydene vanish og lader det trække i 5 minutter i i maskien og når det kommer ud ingen pletter

Anmeld

28. november 2010

Miss Tina

Bio Tex på spray, den er tit på tilbud. Jeg lader det sidde i små 5 min og så i maskinen. Er det grumme pletter, så får det 10 min.

Anmeld

28. november 2010

ZamanogDania

saxi skriver:

Jeg plejer at gnide opvaskemiddel på pletterne og ind i vaskemaskinen - det tager altid pletterne

Altså alm. opvaskmiddel?

Anmeld

28. november 2010

ZamanogDania

B&J skriver:

Vi bruger den flydene vanish og lader det trække i 5 minutter i i maskien og når det kommer ud ingen pletter

okey, den har jeg ikke prøvet. det må jeg gør. tak for det

Anmeld

28. november 2010

ZamanogDania

Miss Tina skriver:

Bio Tex på spray, den er tit på tilbud. Jeg lader det sidde i små 5 min og så i maskinen. Er det grumme pletter, så får det 10 min.

Og det virker? virker på hvidt og kulørt tøj?

Anmeld

28. november 2010

Miss Tina

ZamanogDania skriver:

Og det virker? virker på hvidt og kulørt tøj?

Jeg har ingen problemer. Slev hvide bukser med græs og jordbær, bliver hvide igen

Anmeld

28. november 2010

B&J

ZamanogDania skriver:

okey, den har jeg ikke prøvet. det må jeg gør. tak for det

ja for i starten var jeg ved af rive mit hår ud da jeg ikke kendt til vanish hihihihih og min dreng er lidt af en grisse øffe hihihih

Anmeld

28. november 2010

ZamanogDania

Miss Tina skriver:

Jeg har ingen problemer. Slev hvide bukser med græs og jordbær, bliver hvide igen

uha den vil jeg prøve. men skal det være mens pletterne er friske?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.