Lauras*mor*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

lauras*mor*

Line1987 skriver:

Ih ville også bare ødelægge hele idéen med programmet, hvis det kunne lade sig gøre, så super at hun ikke vandt

tro mig.. jeg frydede mig også rigtig meget.... :-) Det er aldrig sjovt når den der spiller unfair vinder... så det var dejligt hun ikke gjorde det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Mussi30

Line1987 skriver:

Ih ville også bare ødelægge hele idéen med programmet, hvis det kunne lade sig gøre, så super at hun ikke vandt

Åh ja, hende blev jeg da også noget så forarget over At man kan være så egoistisk! Så jeg klappede også i mine små hænder da hun ikke vandt

Jeg synes jeres bryllup var noget så hyggeligt og skønt

Anmeld

28. november 2010

Sees

GUUUUUUUD - Var det dig??!

I havde sådan en hyggeligt og intimt bryllup, altså!
Synes det var SÅ fedt

Og hende der (kan ikke huske hvad hun hed) den sorthåret, hun var da godt nok SÅ forfærdelig!
"Altså, hun skal jo ikke giftes i en hvid kjole, hun er jo ikke uskyldig"
ARH, men prøv da lige og se hvad du SELV blev gift i, søde du

Håber I havde en lige så dejlig dag, som det så ud til - Synd I ikke vandt, men det er vel også selve bryllupsdagen der tæller.

Anmeld

28. november 2010

lauras*mor*

Sees. skriver:

GUUUUUUUD - Var det dig??!

I havde sådan en hyggeligt og intimt bryllup, altså!
Synes det var SÅ fedt

Og hende der (kan ikke huske hvad hun hed) den sorthåret, hun var da godt nok SÅ forfærdelig!
"Altså, hun skal jo ikke giftes i en hvid kjole, hun er jo ikke uskyldig"
ARH, men prøv da lige og se hvad du SELV blev gift i, søde du

Håber I havde en lige så dejlig dag, som det så ud til - Synd I ikke vandt, men det er vel også selve bryllupsdagen der tæller.

hun har også fået op til flere skideballer inde på fb... hehe...

Ja det er dagen der tæller, det er jo mig og min mand der skal huske tilbage og ikke de andre... hehe.. så længe vi selv er tilfredse så er det jo det vigtigste... :-) og tusind tak for de pæne ord.. det var også det intime og hyggelige vi ville ha frem nemlig...

Anmeld

28. november 2010

lauras*mor*

goodiedk skriver:

Åh ja, hende blev jeg da også noget så forarget over At man kan være så egoistisk! Så jeg klappede også i mine små hænder da hun ikke vandt

Jeg synes jeres bryllup var noget så hyggeligt og skønt

ja der var pænt mange der blev meget forarget  kan du tro...

Tusind tak... jeg synes også selv det var rigtig skønt..

Anmeld

28. november 2010

Klumpe-dumpe

lauras*mor* skriver:

Jaaa... vildt hva... Og tusind tak søde.. Jeg er virkelig også rigtig glad for resultatet.. :-) Det kan være vi skal mødes i haven til sommer os alle sammen.. :-) Så er der også et nyt legehus der skal bruges jo... hehe... Så skal jeg nok rulle den røde løber ud til jer.. ;-)

Guuuuuuuuuuuuud var det dig, der var med der i, det vidste jeg sleeeet ikke

-Hvis du ruller den røde løber ud til sommer, så ved du godt Kongen og Dronningen er selvskrevet til at komme og klippe snorren til legehuset, ikk, - altså det skal jo gøres med maner´

Tilbage til brylluppet, så ved du jo hvad jeg mener, nemlig at det var lige sådan jeg havde forstillet mig det ville være, det var så MEGET dig (og M) -Og skidt pyt med rejsen, for I har jo nemlig vundet det der var meget bedre.

Knuser herfra.

Anmeld

28. november 2010

lauras*mor*

Rose <3 skriver:

Guuuuuuuuuuuuud var det dig, der var med der i, det vidste jeg sleeeet ikke

-Hvis du ruller den røde løber ud til sommer, så ved du godt Kongen og Dronningen er selvskrevet til at komme og klippe snorren til legehuset, ikk, - altså det skal jo gøres med maner´

Tilbage til brylluppet, så ved du jo hvad jeg mener, nemlig at det var lige sådan jeg havde forstillet mig det ville være, det var så MEGET dig (og M) -Og skidt pyt med rejsen, for I har jo nemlig vundet det der var meget bedre.

Knuser herfra.

hehe.... hvor er du dejlig altså!

Vi invier (efter planen) legehuset til Lauras fødselsdag... så et ved silvan som jeg var helt vild med.. lyserødt med blå om dør og vinduer og så var det skævt.. sådan lidt ala alice i eventyrland... Mega fedt, så det har M lovet mig at vi skal gi hende når hun bliver 2.. :-)

Men jeg kan sagtens smide en snor op til sommer, den røde løber rullet ud, og så kan både kongen og dronningen komme og klippe løs.. :-) Det skal nok blive hyggeligt er jeg sikker på.. Så skal vi sq holde et rigtigt garden party... (med asti og rødvin haha!)

LIge præcis... så længe det var den rigtige der vandt så er det det bedste... vi køber selv rejsen er vi blevet bedt om, så tror det ender med en tur til egypten i februar eller marts.. :-)

Anmeld

28. november 2010

Sees

lauras*mor* skriver:

hun har også fået op til flere skideballer inde på fb... hehe...

Ja det er dagen der tæller, det er jo mig og min mand der skal huske tilbage og ikke de andre... hehe.. så længe vi selv er tilfredse så er det jo det vigtigste... :-) og tusind tak for de pæne ord.. det var også det intime og hyggelige vi ville ha frem nemlig...

Ja lige præcis - Jeres egen opfattelse af dagen er den vigtigste!

Men synes du så det var den rigtige vinder? Sådan hvis man ser bort fra at det kunne have været dig selv?

Anmeld

28. november 2010

lauras*mor*

Sees. skriver:

Ja lige præcis - Jeres egen opfattelse af dagen er den vigtigste!

Men synes du så det var den rigtige vinder? Sådan hvis man ser bort fra at det kunne have været dig selv?

Jeg synes helt sikkert det var den rigtige vinder.... overlegent også... Også inkl det faktum at jeg selv kunne ha vundet.. Jeg kan sagtens forstå det ikke er alle der synes vores bryllup var skide godt eller noget... vi synes det var godt og det var lige som vi havde drømt og håbet på... :-) Jeg står dog stadig fast ved mine point, men er gad for at den anden gry havde en kjole der var næsten magen til så hun kunne gi 10, og at hun ikke var så "kræsen" som mig... Jeg er ikke til tyrkisk mad desværre... ja og lokalerne var jo pæne.. men jeg er ikke til sådan noget, det fik jeg vist vist til mit egent bryllup.. hehe...

Anmeld

28. november 2010

Maddox

lauras*mor* skriver:

hehe.... hvor er du dejlig altså!

Vi invier (efter planen) legehuset til Lauras fødselsdag... så et ved silvan som jeg var helt vild med.. lyserødt med blå om dør og vinduer og så var det skævt.. sådan lidt ala alice i eventyrland... Mega fedt, så det har M lovet mig at vi skal gi hende når hun bliver 2.. :-)

Men jeg kan sagtens smide en snor op til sommer, den røde løber rullet ud, og så kan både kongen og dronningen komme og klippe løs.. :-) Det skal nok blive hyggeligt er jeg sikker på.. Så skal vi sq holde et rigtigt garden party... (med asti og rødvin haha!)

LIge præcis... så længe det var den rigtige der vandt så er det det bedste... vi køber selv rejsen er vi blevet bedt om, så tror det ender med en tur til egypten i februar eller marts.. :-)

Ihhh ja, KÆÆÆMPE party for smukke Laura, + indvielse af legehus med Kongen, Dronningen, Prinsesse-padden, Lukas-lækkermås og Bassen (og selvfølgelig deres smukke mødre)

Jeg glæder mig allerede!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.