lauras*mor* skriver:
ja hun er også ret dejlig... hihi.. tak..
Det kan ses for 9 kr inde på viasatondemand.dk hvis det skulle ha interesse.. :-) Se evt. programmet efter også... det eer fyldt med drama og rigtig god underholdning.. haha...
Ja jeg har bare altid elsket det dyr... Har rigtig meget i giraf mønster efterhånden.. var på mcd for ikke så længe siden og så de havde nøgleringe med bl.a. en giraf bamse i... Måtte jo bare ha den, men manden ville sq ikke engang sælge mig udstillingsmodellen!!! ihhh hvor blev jeg faktisk sur på ham... hehe
eeej det var da også flabet, folk er bare ikke til at handle med i dag.
Lidt et sidespor, men var i Ikea med min kæreste for et par dage siden, KUN for at købe sushiskåle (de små til soya). De havde ikke flere på hylden, men OTTE styks i en slags "udstilling". Og de var bare OVERHOVEDET ik til at handle med, iiiih mit indre rovdyr blev gal. Hvad skulle de bruge otte udstillingsskåle til? Min kæreste prøvede og berolige mig med at det var meget synd for opfylderne om natten, men dem var jeg godt nok P**** ligeglade med i situationen.
Okay, et stort sidespot, men ku ikke li dy mig
Elsker også giraffer, prøver selv at bilde mig ind at jeg ynder at bruge girafsprog, hvis vi lige slår en stor fed streg over Ikea-episoden

Jeg overvejer lige det med brylluppet, var det en fair afstemning, eller var det den der havde stemt lavest, der vandt (ka jeg hvertfald huske fra første afsnit, sys jeg var lidt synd for de andre)?
Anmeld