Lauras*mor*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.100 visninger
36 svar
0 synes godt om
27. november 2010

Stumpen

Ja det har sikkert været oppe herinde før, men er det ikke dig fra 4 bryllupper??

-Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

lauras*mor*

Ja det har sikkert været oppe herinde før, men er det ikke dig fra 4 bryllupper??

-Anja

WOW.... en tråd til mig.... ihhh altså... hehe

Jeg har ikke set en lign. tråd før.. men jo det er mig...

Kram the moviestar.... hehe

Anmeld

27. november 2010

Shibby

Kan ikke kende dig udfra de billeder her i forhold til tv men hej med dig..moviestar..

Anmeld

27. november 2010

Stumpen

lauras*mor* skriver:

WOW.... en tråd til mig.... ihhh altså... hehe

Jeg har ikke set en lign. tråd før.. men jo det er mig...

Kram the moviestar.... hehe

Synes nok jeg kunne se det på det bryllupsbillede du smed ind i en anden tråd...

Hvordan er det at høre på hvordan dine 3 dommere hakker ned på jeres valg?? Jeg har tænkt på det når jeg ser det, at det kun drejer sig om for de fleste at hakke ned og give så lave karakter som muligt..

Anmeld

27. november 2010

lauras*mor*

Stumpen skriver:

Synes nok jeg kunne se det på det bryllupsbillede du smed ind i en anden tråd...

Hvordan er det at høre på hvordan dine 3 dommere hakker ned på jeres valg?? Jeg har tænkt på det når jeg ser det, at det kun drejer sig om for de fleste at hakke ned og give så lave karakter som muligt..

Jeg skal være ærlig at indrømme at jeg var MEGET bange/nervøs for hvordan jeg ville reagere på deres kommentare... Men jeg vidste jo i forvejen hvem vinderen var og havde også snakket lidt med de andre (2) piger om hvordan de synes det var...

Jeg var specielt bange for at det på en måde ville "ødelægge" mit minde om dagen, men overraskende nok har det slet ikke gjort noget overhovedet... Det har ikke rørt mig hvad de har sagt... Jeg synes endda selv at de var søde ved mig... hehe... Jeg vvil for altid synes mit var bedst, men det kommer jo an på hvad man prioritere.. Det skal dog siges at gæsterne var ret gode til at synge brudevalsen lidt senere i sangen.. hehe... Synes det var super fedt at gæsterne var SÅ meget med til brudevalsen... :-)

Lad mig sige det sådan at har man lavet de rigtige valg så kan 3 piger man ikke kender lave om på hvad man synes om netop de valg...

Og man lærer jo også pigerne at kende.. Det har været rigtig sjovt og spændende at være med, fortryder det ikke...

Anmeld

27. november 2010

Stumpen

lauras*mor* skriver:

Jeg skal være ærlig at indrømme at jeg var MEGET bange/nervøs for hvordan jeg ville reagere på deres kommentare... Men jeg vidste jo i forvejen hvem vinderen var og havde også snakket lidt med de andre (2) piger om hvordan de synes det var...

Jeg var specielt bange for at det på en måde ville "ødelægge" mit minde om dagen, men overraskende nok har det slet ikke gjort noget overhovedet... Det har ikke rørt mig hvad de har sagt... Jeg synes endda selv at de var søde ved mig... hehe... Jeg vvil for altid synes mit var bedst, men det kommer jo an på hvad man prioritere.. Det skal dog siges at gæsterne var ret gode til at synge brudevalsen lidt senere i sangen.. hehe... Synes det var super fedt at gæsterne var SÅ meget med til brudevalsen... :-)

Lad mig sige det sådan at har man lavet de rigtige valg så kan 3 piger man ikke kender lave om på hvad man synes om netop de valg...

Og man lærer jo også pigerne at kende.. Det har været rigtig sjovt og spændende at være med, fortryder det ikke...

Dejligt at høre at du har det sådan, for ja, du har nok ret i at det måske kan ødelægge noget af minderne...

Anmeld

27. november 2010

Maddox

WOOoooW søde, du har fået din egen tråd

Det var et SUPER smukt bryllup, og det passede perfekt til dig og M

Anmeld

27. november 2010

lauras*mor*

Stumpen skriver:

Dejligt at høre at du har det sådan, for ja, du har nok ret i at det måske kan ødelægge noget af minderne...

Ja... hvis man LADER det ødelægge det... Men hvor er det fedt at se ens bryllup på den måde... Det ville jeg jo ikke ellers være kommet til... at se det på samme måde som gæsterne.. hehe... Jeg så det på nettet som snigpremiere, og jeg græd næsten hele vejen igennem... Det gjorde jeg så også da det blev sendt om aftenen.. hehe... Vi får også dvd'en med brylluppet på + de pressebilleder der blev taget.. det er super fedt synes jeg.. Det var sq ligesom at være rigtig kendt.. hehe... Da vi var kommet til enden af den røde løber, stod der 2 pressefotografer og blitzede løs som om paris hilton stod bag os.. det var sindssygt... :-) Jeg har kun godt godt minder fra den periode.. Vi planlagde vores bryllup på bare 3 uger..

Anmeld

27. november 2010

lauras*mor*

Solajma skriver:

WOOoooW søde, du har fået din egen tråd

Det var et SUPER smukt bryllup, og det passede perfekt til dig og M

Jaaa... vildt hva... Og tusind tak søde.. Jeg er virkelig også rigtig glad for resultatet.. :-) Det kan være vi skal mødes i haven til sommer os alle sammen.. :-) Så er der også et nyt legehus der skal bruges jo... hehe... Så skal jeg nok rulle den røde løber ud til jer.. ;-)

Anmeld

27. november 2010

lauras*mor*

Shibby skriver:

Kan ikke kende dig udfra de billeder her i forhold til tv men hej med dig..moviestar..

hehe... Nej, det kan nok være lidt svært når det på tv er i bevægelse... hehe.. ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.