Stumpen skriver:
Synes nok jeg kunne se det på det bryllupsbillede du smed ind i en anden tråd...
Hvordan er det at høre på hvordan dine 3 dommere hakker ned på jeres valg?? Jeg har tænkt på det når jeg ser det, at det kun drejer sig om for de fleste at hakke ned og give så lave karakter som muligt..
Jeg skal være ærlig at indrømme at jeg var MEGET bange/nervøs for hvordan jeg ville reagere på deres kommentare... Men jeg vidste jo i forvejen hvem vinderen var og havde også snakket lidt med de andre (2) piger om hvordan de synes det var...
Jeg var specielt bange for at det på en måde ville "ødelægge" mit minde om dagen, men overraskende nok har det slet ikke gjort noget overhovedet... Det har ikke rørt mig hvad de har sagt... Jeg synes endda selv at de var søde ved mig... hehe... Jeg vvil for altid synes mit var bedst, men det kommer jo an på hvad man prioritere.. Det skal dog siges at gæsterne var ret gode til at synge brudevalsen lidt senere i sangen.. hehe... Synes det var super fedt at gæsterne var SÅ meget med til brudevalsen... :-)
Lad mig sige det sådan at har man lavet de rigtige valg så kan 3 piger man ikke kender lave om på hvad man synes om netop de valg...
Og man lærer jo også pigerne at kende.. Det har været rigtig sjovt og spændende at være med, fortryder det ikke...
Anmeld