Kravlegård

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

DK

Altså jeg havde en til Kirstine og hun blev RASENDE når hun skulle sidde i den! Dælme nej!

Så vi børnesikrede alt fra gulvplan til en meter op og så var hele stuen bare en "stor kravlegård". Vores kravlegård blev så kun brugt til opbevaring af legesager.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

SaNiNa

Vi har aldrig haft en kravlegård til Nicklas så jeg syntes jo ikke det er nødvedig

Anmeld

30. november 2010

Valle81

Anonym skriver:

Nu står den snart på indkøb af babyudstyr.. men hvad med kravlegård. Er den virkelig nødvendig? Vi bor i en lille lejlighed på 60 kvm..

Jeg har stemt andet da det kommer an på ens situation og meget an på hvilket barn man får:0)

Har man eks. hund er den nok meget rar at have da mn ved barnet er i "sikkerhed".

Jeg havde købt kravlegård da jeg ventede min datter - men jeg fik den aldrig brugt. Hun var et meget stille barn forstået på den måde at hun ikke proppede alt i munden eller pillede ved alting. Så jeg synes det var unødvendig til hende.

men nu har vi fået Anton og nu bruger jeg den rigtig meget. Han er en krudtugle der bare er overalt og i alt og hvis jeg skal være sikker på han ikke har spist et elelr andet han ikke  må mens jeg fx er på toilet eller sådan noget - ja så er den abre SÅ uundværlig:0)

Så det kommer meget an på barnet:0)

Knus

Christina

Anmeld

30. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg har stemt NEJ

Vi har hverken haft kravlegård til Mathilde eller Frederikke, og jeg har aldrig 'savnet' at have en. Til Frederikke bruger jeg hendes legetæppe (vi har gulvvarme, og ingen husdyr), så det kan fint gå uden en kravlegård.

Men kan godt forstå man vælger en kravlegård hvis man har et koldt gulv, husdyr osv.

Anmeld

30. november 2010

Jeg har stemt ja, men det er kun fordi vi har en hund!

Og så har min fikse kæreste sat hjul på vores kravlegård, så jeg kan trække hende med over i køkkenet, når jeg laver mad fx. Se DÉT er genialt!!

Stine og Lisa.

Anmeld

30. november 2010

Kala

Vi har klaret os rigtig fint uden en kravlegård

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.