vi har kravlegård og har haft det til alle vores unger.
det er måske ikke en supernødvendighed, men det er rigtig god at have i visse situationer.
f.eks hvis man har hund. I starten hvor ungerne er helt spæde, så er det bare en hyggekrog, men jeg synes den bliver en god hjælp, når nu at de små begynder at kravle og gå.
Der kan altså hurtigt ske ting og sager med sådan en lille nysgerrig trold, hvis man lige skal hente noget i køkkenet eller f.eks på toilettet. Det tog ikke min datter mange sekunder at vælte en træstol ned over sig i går, og jeg var ovenikøbet til stede, men kunne ikke nå at afværge (hun hang sig i ryglænet med det resultat at stolen væltede ned over hende.)
Vores børn har fra starten været vant til kravlegården og sidder og hygge sig i den med bøger og bamser, så der er ikke noget "synd" over det, når de sidder der. Og så kan jeg få hånden fri til lige at ordne en maskine vasketøj eller hvad der nu skal foregå.
Vil understrege at jeg ikke lader ungerne sidde i kravlegården i længere tid af gange, kun hvis jeg lige har behovet.
Det fungerer altså meget godt synes jeg, og jeg har på fornemmelsen, at vi måske undgår et par "ulykker" over tiden.
Jeg er derfor fortaler for kravlegården - hvis de bruges fornuftigt.
Anmeld