Kravlegård

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det nødvendigt med en kravlegård?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.580 visninger
25 svar
0 synes godt om
27. november 2010

Anonym trådstarter

Nu står den snart på indkøb af babyudstyr.. men hvad med kravlegård. Er den virkelig nødvendig? Vi bor i en lille lejlighed på 60 kvm..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Bare mig..

Jeg har sagt ja, men jeg har også en hund som ikke altid skal kunne komme til hende altid... Så for os har det været nødvendigt... Men har man ikke hund er det måske ikke så nødvendigt.. - Men det er nu dejligt at man kan sætte en uro eller noget på, så de har noget at kigge op på

Anmeld

27. november 2010

Ryberg

Jeg har sagt ja... har altid tænkt ja, ja det er bare fyld.. men Lasse er SÅ glad for den og har brugt SÅ meget tid i den.. og så er det dejligt at kunne ligge sin bebs der hvis man lige skal noget...

jamen jeg kunne ikke have undværet den!!!

Anmeld

27. november 2010

MariaMus

Jeg har svaret nej, vi fik aldrig købt én og har sådan set aldrig manglet den. Vi bor i hus, og lukker bare døren op til 1. sal. Ville dog gerne have haft én, men nok mest til at gemme legetøjet i.

Jeg ville ikke råde jer til at købe en kravlegård, når I bor i en lille lejlighed.

Anmeld

27. november 2010

kitra

Jeg har svaret nej. Vi fik en til Emma´s navnefest som vi havde ønsket os men vi har aldrig brugt den. Nu skal det så lige siges at hun også er lidt speciel, hun bryder sig absolut ikke om at være for sig selv hun er meget afhængig af selvskab. Men jeg tror den bliver god når nr 2 kommer her til feb for så kan jeg ligge den bette derop i hvis man lige skal noget og så kan den store ikke komme til den bette

Anmeld

27. november 2010

Diana...

Det kommer da helt and på så meget. 

Jeg har svaret JA vi ville ikke kunne undvære vores og denne gang tror jeg vi får den brugt mere. 

Vi har hund og en lille dreng så det må været rart for lille pigen lige kommer der op og kunne være sig selv ;) 

Knus Diana

Anmeld

27. november 2010

MariaMus

Ja, måske skulle man investere i en kravlegård denne gang. Så vores til den tid nyfødte pige kan ligge i ro og fred for storebror. Hmm... det vil jeg overveje...

Anmeld

27. november 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har svaret andet, for vi ville have købt en, men fik det aldrig gjort

Anmeld

27. november 2010

LBK

Jeg har stemt JA, fordi jeg har to store hunde. Jeg ville aldrig turde ligge mit barn på gulvet uden opsyn (hvis man fx lige hurtig skulle ud og tisse), når jeg har hunde. Men havde jeg ikke haft dem, så havde jeg ikke invisteret i en kravlegård

Anmeld

27. november 2010

mortilflere

JA

1)vi har hunde 

2)vi har vaskemaskine i kælderen

3) vi havde en på hjul den blev kørt rundt i vores køkken alrum .

4)legetøjet var et sted (hmm måske skulle jeg købe en igen )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.