Se lige hvad jeg har lavet!!! (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2010

bullerbassen

KittyGirl skriver:

Ja.. jeg fik jo et Nikon D3100 Spejlrefleks kamera i fødselsdagsgave.. og jeg har før arbejdet LIDT i photoshop... og jeg tænkte.. jeg vil da selv kaste mig ud i at forsøge at lave et billede til julekort... så jeg lavede foto session med Lasse idag (tog 150 billeder ) .. og så satte jeg mig ellers ned og gik igang med photoshop..

RESULTATET.... (er lidt stolt)

Hvad synes i?

Skal bare finde ud af hvad jeg gør nu... altså får det ud på julekort

Hold da op en sød lille nisse du har der

SUPER godt lavet - flot billede af trolden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Kløver

Dinna88 skriver:

Jeg vil lige smide en hurtig kommentar ind her!

Paint.NET er super til finpusning. Photoshop er lidt hardcore til at begynde med, jeg bruger det ikke til mine almindelige billeder, da det slet ikke er nødvendigt! Paint.NET er desuden gratis, men photoshop, den nyeste udgave, kostede 1500 kr sidst jeg tjekkede. (Det kan dog downloades, men shhh) 

Men Begiv dig ud i Paint.NET hvis du blot ønsker at "snyde" lidt med kvaliteten af billederne osv. Jeg sender dig gerne eksempler hvis det er

Til tråden: Super sødt! Rigtig fint

tak for tippet, har nok bare været træt af, man kun kan klippe i et billede, og ikke engang gøre billedet sort/hvid hvis man ønsker jeg kigger lige hvad min far har, da han måske har et fotopriogram jeg kan låne og se om det er noget, inden man evt investerer. for anede ikke de kostede så mange penge

Anmeld

28. november 2010

Dinna88

Maja84 skriver:

tak for tippet, har nok bare været træt af, man kun kan klippe i et billede, og ikke engang gøre billedet sort/hvid hvis man ønsker jeg kigger lige hvad min far har, da han måske har et fotopriogram jeg kan låne og se om det er noget, inden man evt investerer. for anede ikke de kostede så mange penge

Hehe. Ja, det er ikke helt optimalt! Altså, paint.NET er super. Det er rigtig overkommeligt, gratis og så kan det de basale ting. Jeg kender flere amatørfotografer, der tager billeder til brylluper osv, der bruger det. Så det er ikke fordi det ikke kan "så meget" det er bare ikke så avanceret som photoshop. 

Jeg har det lidt med redigeringsprogrammer som jeg har det med kameraer: man starter et sted og så "opgraderer" man derfra. Det er simpelthen det nemmeste.

Anmeld

28. november 2010

Faith

Ej hvor er det godt! Men det hjælper osse med et godt motiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.