Se lige hvad jeg har lavet!!! (billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2010

Cris

Det er blevet så godt! Det er en hyggelig hobby til de kedelige vinter aftener. I skal i gang med flere projekter!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Ryberg

Cris skriver:

Det er blevet så godt! Det er en hyggelig hobby til de kedelige vinter aftener. I skal i gang med flere projekter!

Min mand skal også til at være en del væk hjemmefra snart pga. arbejde, så jeg regner da med at jeg vil hygge en del med det...

Og tusind tak!

Anmeld

26. november 2010

Kløver

KittyGirl skriver:

paint kan godt smadre billed kvaliteten, så det ville være synd at fortsætte med at redigere billeder deri..

Photoshop er genialt at behandle billeder i... men der findes også en masse gratis programmer rundt omkring på nettet... (mangler jeg stadig at kigge på) ... men der er heldigvis en masse forums man kan bruge til sådanne spørgsmål

Jeg er stadig en KOMPLET noob til det... og leder med lys og lygte efter en som kan forklare mig hvad blænde, lukkehastighed og iso er - så jeg forstår det!

Held og lykke med kameraet - det er bare fantastisk at have noget ordentligt legetøj!

hehe enig, har ikke haft andet, og haft et dårligt kamera, men har aldrig haft brug for mere, men eftersom behovet er kommet, ville det jo også være rart med muligheden, udover paint

Tusind tak, vil da kigge efter dette photoshop når vi skal ned og shoppe kamera

Anmeld

26. november 2010

Anne G

Nårh.. Sikke sød han er.. Det er virkelig et super flot billede af ham

Anmeld

26. november 2010

Mira0911

KittyGirl skriver:

Ja.. jeg fik jo et Nikon D3100 Spejlrefleks kamera i fødselsdagsgave.. og jeg har før arbejdet LIDT i photoshop... og jeg tænkte.. jeg vil da selv kaste mig ud i at forsøge at lave et billede til julekort... så jeg lavede foto session med Lasse idag (tog 150 billeder ) .. og så satte jeg mig ellers ned og gik igang med photoshop..

RESULTATET.... (er lidt stolt)

Hvad synes i?

Skal bare finde ud af hvad jeg gør nu... altså får det ud på julekort

Hvor er det billede bare super flot! 

Anmeld

26. november 2010

ekzunz

Prøv at kigge på Casper Tybjergs hjemmeside. Der er en rigtig god "online fotoskole" hvor alle de forskellige ting bliver forklaret.

http://www.ttf.dk/Default.aspx?ID=166

Anmeld

26. november 2010

Ryberg

Znuzke skriver:

Prøv at kigge på Casper Tybjergs hjemmeside. Der er en rigtig god "online fotoskole" hvor alle de forskellige ting bliver forklaret.

http://www.ttf.dk/Default.aspx?ID=166

Aaahhhh

TUSIND MANGE GANGE TAK

Anmeld

26. november 2010

sandratobias

Ej hvor er det godt...  

Det er du sku da god til...  

Anmeld

27. november 2010

Dinna88

Maja84 skriver:

hvor er det bare super godt Og modellen er da også bare super god 

hedder programmet man redigerer i photoshop? skal selv ud i næste uge og have nyt sprjlreflekskamera, og aner ikke hvad man bruger til at redigere i, alt jeg ahr lige nu er paint, og dur ik til noget

Jeg vil lige smide en hurtig kommentar ind her!

Paint.NET er super til finpusning. Photoshop er lidt hardcore til at begynde med, jeg bruger det ikke til mine almindelige billeder, da det slet ikke er nødvendigt! Paint.NET er desuden gratis, men photoshop, den nyeste udgave, kostede 1500 kr sidst jeg tjekkede. (Det kan dog downloades, men shhh) 

Men Begiv dig ud i Paint.NET hvis du blot ønsker at "snyde" lidt med kvaliteten af billederne osv. Jeg sender dig gerne eksempler hvis det er

Til tråden: Super sødt! Rigtig fint

Anmeld

27. november 2010

CmarianN

KittyGirl skriver:

Ja.. jeg fik jo et Nikon D3100 Spejlrefleks kamera i fødselsdagsgave.. og jeg har før arbejdet LIDT i photoshop... og jeg tænkte.. jeg vil da selv kaste mig ud i at forsøge at lave et billede til julekort... så jeg lavede foto session med Lasse idag (tog 150 billeder ) .. og så satte jeg mig ellers ned og gik igang med photoshop..

RESULTATET.... (er lidt stolt)

Hvad synes i?

Skal bare finde ud af hvad jeg gør nu... altså får det ud på julekort

Det er da bare for FINT og sikke en charmetrold

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.